Bestiariusz | Podstawy Shadow Warrior 2
Aktualizacja:
W tym dziale zostaną opisani wszyscy wrogowie znajdujący się w grze. Dowiesz się jakie słabości posiadają przeciwnicy, gdzie ich możesz spotkać i w jaki sposób walczą. Bestiariusz został podzielony na kategorię wrogów.
Zwierzęta
![]() | Szczurosomak - "Ratverine" Jest to pierwszy przeciwnik, które napotkamy w grze. Nie sprawia większym problemów. |
![]() | Kieł - "Fang" Pojawia się również na początku gry. Trudniejszy do pokonania niż szczurosomak gdyż posiada więcej życia. Oddalenie się od niego powoduję aktywowanie jego ataku zasięgowego "przyciąganie językiem". Zalecana jest walka dystansowa. Ponieważ jak używa swojego zasięgowego ataku jest unieruchomiony i staję się łatwiejszym celem. |
![]() | Megarachnid Pierwszy raz napotkamy je w zadaniu "Ciężki dzień w pracy" Aby je pokonać wystarczy jeden celny strzał z rewolwera. |
![]() | Żądłacz - "Stinger" Stworzenia te po raz pierwszy pojawią się przy wykonywaniu zadania głównego "Prędcy i Wściekli" Atakuję on tylko i wyłącznie z bliskiego zasięgu lecz posiada doskok, dzięki któremu w chwilę może znaleźć się przy nas. Do pokonania tego przeciwnika musimy używać uników aby nie był w stanie nas trafić. |
![]() | Skorpiopchła - "Thorntail" Pierwszy raz będziemy mieli z nim do czynienia w zadaniu "Prędcy i Wkurzeni". Ukażę nam się w postaci Ostrego Kolesia, który jest bossem lokacji. Atakuje z dystansu ognistymi kulami, warto celować w jego odnóża dzięki czemu zostaje osłabiony. |
![]() | Szpon - "Talon" Pierwszy raz będziemy mieli z nimi do czynienia w zadaniu "Prędcy i Wkurzeni". Będzie do zabicia jako miniboss, z którego musimy zdobyć skórę do zadania. Posiada bardzo dużą ilość życia. Głównie koncentruję się na atakach w zwarciu, lecz potrafi przybliżyć się do nas doskokami. |
![]() | Pluskwomba - "Dynomite" Odnajdziemy ją między innymi w zadaniu pobocznym "Chi-terzy" Tykająca mała bomba. Po śmierci wybucha, więc zawsze staramy się ją zabić z dystansu. |
![]() | Pazur - "Claw" Po raz pierwszy możemy je spotkać w dodatkowym zadaniu "Zajumane Zwoje" . Bardzo szybkie małe stworzenia. Nie sprawiają dużych problemów z powodu bardzo małej ilości życia. Potrafią kopać podziemne tunele, którymi przedostają się obok nas. |
![]() | Ogar Piekieł - "Hellhound" Stoczymy z nim walkę między innymi w dodatkowym zadaniu "Zajumane Zwoje" Gdy odsuniemy się od niego, zaatakuję nas ogniem. W pobliżu szarżuje na nas atakując pazurami. Słabym punktem przeciwnika jest głowa. Wystarczy zasypać go strzałami z karabinu, aby nie był w stanie nic zrobić. |
![]() | Rzygacz - "Puker" Rzygacza odnajdziemy zazwyczaj w lokacjach leśnych. Jest on potężnym przeciwnikiem z ogromną ilością życia. Tak jak jego nazwa mówi, do walki używa siły swoich wymiotów. Potrafi bić z ognia jak i kwasu. Najlepiej trzymaj się od niego na odległość i atakuj go z broni zasięgowych. |
Demony
![]() | Młotogłowy - "Hammerhead" Pierwszy raz będziemy mieli z nimi styczność w trakcie walki z Strażnikiem Świątynnym. Preferują walkę blisko zasięgową lecz gdy odbiegamy od nich to w starciu dystansowym używają mocy piorunów. |
![]() | Pełzacz - "Crawler" Podstawowy demon, który do ataku używa swoich pazurów. Nie posiada żadnego ataku dystansowego dlatego gdy oddalamy się od niego, szarżuje na nas. |
![]() | Toro Poznamy go pod postacią Strażnika Świątynnego w pierwszym zadaniu głównym. Później pojawi się pod nazwą Toro jako zwykły przeciwnik. Posiada szarżę, którą atakuję przeciwnika. Z jego dużą wytrzymałością sprawia problemy w trakcie pojedynku. Należy skupić się na atakach w głowę. |
![]() | Wężotaur - "Serpentaur" Pierwszy raz będziemy mieli z nimi do czynienia w zadaniu "Prędcy i Wkurzeni". Są to przeciwnicy dość wymagający, którzy poruszają się bardzo szybko. Posiadają umiarkowaną ilość życia i dość mocny atak. Gdy stoją blisko nas używają elektrycznego obszarowego ataku. Posiadają również zdolność klonowania się. |
![]() | Widmo - "Spectre" Odnajdziemy go między innymi w trakcie zadania "Chi-terzy". Szybki i zwinny przeciwnik, atakuję z bliska, lecz gdy oddalimy się od niego rzuca petardami w naszym kierunku. |
![]() | Hata Mari Pierwszy raz ich napotkamy w trakcie wykonywania zadania "Zajumane zwoje - część 2" Zdecydowanie preferują walkę na dystans. Rzucają dyskiem, który zadaje nam obrażenia za każdym razem kiedy wejdziemy w jego obszar. Zalecane jest użycie cierni, aby nie mogły się poruszać. W trakcie gdy są przyszpilone, zabijamy je. |
![]() | Piekielny Królik - "Bunny Lord" Pojawia się kiedy zabijemy zwykłego królika w trakcie kopulacji z partnerem. Uwaga! Jest bardzo ciężkim przeciwnikiem. Początkowy gracz może nie poradzić sobie z siła piekielnego królika. Należy uważać na każdy jego atak. Najlepiej trzymać się na odległość i nie pozwalać mu do siebie zbliżyć. |
![]() | Mgielnik - "Mist" Spotkamy go po raz pierwszy jako bossa lokacji w misji "Mamy Wyciek!" Mgielnik potrafi atakować elektryczną smugą, którą naprowadza na nas. Dodatkowo może wypuścić elektryczną kulę, która posiada auto naprowadzanie. Gdy czary nas złapią zadają ciągłe obrażenia. Dodatkowo gdy się zbliżymy się do niego atakuje nas swoimi dłońmi. Potrafi stać się niewidzialny i zaatakować znienacka. Zalecane jest atakowanie go z dystansu gdyż potrafi unikać ataków z bliskiego zasięgu. |
![]() | Pan Wojny - "Warlord" Spotkać go można często na terenach Yakuzy. Specjalizuję się w walce wręcz. Potrafi doskakiwać do swojego przeciwnika, szarżować go i atakować swoimi toporami. Zalecana jest walka daleko dystansowa z unikaniem jego ataków. |
![]() | Dzwoneczek - "Belly" Po raz pierwszy natkniemy się na niego w trakcie wykonywania zadania głównego "Mamy Wyciek". Również występuje w postaci Starego Pryka w misji "Bzykanie na śniadanie - część 1" Dzwoneczek potrafi na różne sposoby atakować nas dzwonem. Gdy stoimy z zasięgu rzuci nas nim, zaś w pobliżu używa potężnego uderzenia obszarowego. Atak polega na tym że macha swoim dzwonem dookoła siebie. Całą walkę przyzywa sojuszników, którzy mają nas zabić za niego. Najlepiej jest zabijać go z dystansu początkowo likwidując przyzwane potwory. |
![]() | Szaman - "Shaman" Pierwszy raz napotkamy go w trakcie wykonywania misji pobocznej "Potworna Herbatka" Atakuje między innymi z zatrutych kul, które zostawiają po sobie pole zadające ciągłe obrażenia. Potrafi również przyzywać Pluskwomby. Jego zdolnością do uniku jest teleportacja. Zalecana jest walka dystansowa, żebyśmy ominęli niepotrzebnych obrażeń od przyzwanych stworzeń. |
![]() | Drzewogęby - "Treeface" Spotykane najczęściej w lasach bądź jaskiniach. Atakują za pomocą zielonych biczów, które pozostają na ziemi zadając obrażenia. Gdy się zbliżymy będą atakowały nas swoimi pazurami. |
![]() | Pan Narośl - "Tumor" Pojawi się jako ostatni przeciwnik w zadaniu "Potworna Herbatka" Tumor posiada bardzo silną szarzę, którą potrafi połączyć z atakiem blisko dystansowym. Jeżeli uda mu się użyć połączenia tych ataków, prawdopodobnie może nas zabić. Drugim jego atakiem jest rozsianie zatrutych kul dookoła siebie. Podstawą walki z Naroślą jest trzymanie się na odległość i unikanie szarży. |
![]() | Moloch - "Juggernaut" Można go znaleźć w trakcie wykonywania zadania "Bzykanie na śniadanie - część 1" Jego podstawową czynnością jest szarżowanie na nas i atakowanie za pomocą ogromnych pięści. Potrafi również atakować nas ognistymi meteorami z zasięgu. Dobrym wyposażeniem do pokonania go jest wyrzutnia rakiet bądź granatnik. |
![]() | Kościogłowy - "Bonehead" Są to stworzenia, które umierają bardzo szybko. Spotkasz się z nimi tylko w trakcie wykonywania zadania, w którym Bogini Cię zdradzi. |
![]() | Akolitka - "Acolyte" Jest to demoniczna wersja Hata Mari. Zobaczyć je można po raz pierwszy jako straż świątynną w pałacu Bogini. Rzucają swoimi wachlarzami w przeciwników, odpychając jednocześnie. Gdy zbliżysz się do nich odpychają Cię od siebie. Bardzo dobrym sposobem na wygranie z nimi walki, jest używanie Włóczni Cieni. Potem wystarczy zabić je za pomocą strzelby. |
![]() | Berserker Po raz pierwszy zobaczymy go jako bossa lokacji w zadania "Co w rodzinie to nie zginie" Posiada dużą wytrzymałość. Jego głównym sposobem walki są ataki z bliskiego dystansu i doskok. Lecz posiada możliwość wypuszczenia fali sejsmicznej w naszym kierunku, która atakuję nas z dystansu. Uważaj na falę, przeskakując w tym momencie za plecy przeciwnika i atakując go. Również gdy stosujemy walkę z bliskiego dystansu otrzymamy efekt zamrożenia, co powoduję ciągłe obrażenia. |
Sztuczniaki
![]() | Dron Pierwszy raz będziemy mieli z nimi do czynienia w Laboratorium Zilli. Gdy namierzą swój cel wypuszczają w niego rakiety. Są bardzo szybkie dlatego zalecane jest atakowanie ich pojedynczo. Jeżeli zdołają wypuścić rakiety w naszym kierunku należy używać przeskoków aby uniknąć ich obrażeń. |
![]() | Szermierz Zilli - "Zilla Slasher" Spotkać ich można na terytorium Laboratorium Zilli. W trakcie walki potrafią być niewidzialni. Aby można było ich zauważyć należy zadać im trafiony cios. Najlepszym sposobem na nich jest szybki karabin maszynowy, który osłabia ich niewidzialną tracze, co powoduję iż na krótki moment stają się widzialni. |
![]() | Fechmistrz Zilli - "Zilla Swordsman" Spotkać ich można na terytorium Laboratorium Zilli. Podobnie do Szermierzy mogą stać się niewidzialni. Różnica jest taka, że są wolniejsi, dzięki czemu możemy zebrać większą ilość Fechmistrzów obok siebie i używać strzelby, aby ich pokonać. |
![]() | Rewolwerowiec Zilli - "Zilla Gunslinger" Spotkamy go w Laboratorium Zilli, gdzie wyruszymy z misją ratunkową. Atakuje z zasięgu, nieco powolniejszy niż Żółnierz Zilli. Gdy podejdziemy do niego, zaczyna używać swoich nóg do odparcia naszego ataku. Dodatkowo ma możliwość rzucenia granatów w naszą stronę, które nie wybuchają od razu po wylądowaniu lecz z czasem. Aby ich pokonać. możemy przeczekać za ukryciem, aż skończą mu się naboje i wtedy atakować z zasięgu. |
![]() | Żołnierz Zilli - "Zilla Soldier" Spotkamy go w Laboratorium Zilli, gdzie wyruszymy z misją ratunkową. Atakuje z zasięgu. Za pomocą swojego karabinu wystrzeliwuje w nas szybkie salwy. Gdy podejdziemy do niego, zaczyna używać swoich nóg do odparcia naszego ataku. Tak jak u Rewolwerowca możemy przeczekać za ukryciem, aż skończą mu się naboje i wtedy atakować z zasięgu. Dobrze sprawdzając się również strzelby i inne bronie blisko zasięgowe. |
![]() | Morderca Zilli - "Zilla Chopper" Spotkamy go w Laboratorium Zilli. Pierwszy raz pojawi się, po krótkim filmiku, gdy odnajdziemy Kamiko. Jego ataki skupione są na walce blisko dystansowej. Dodatkowo posiada teleportacje, dzięki której w krótkiej chwili może znaleźć się obok nas. Najlepszym sposobem jest zniszczenie go z zasięgu. |
![]() | Skorpidroid - "Scorpidroid" Skorpiodroidy są to małe roboty, które spotykane są na terenach Zilli. Ich głównym zadaniem jest przeszkadzanie nam w walce z silniejszymi przeciwnikami. Zasypują nas strzałami laserowymi ze swoich odnóży, które znajdują się na ich plecach. Potrafią również Posiadają bardzo mało życia, co powoduję iż walka z nimi nie sprawia większych problemów. |
![]() | Szturmowiec Zilli - "Zilla Shredder" Są to silniejsi żołnierze z oddziałów Zilli. Atakują głównie z bliskiego zasięgu. Używając do tego swoich energetycznych pazurów. Posiadają duże ilości uników, które w trakcie walki nie sprawiają żadnego problemu. Gdy oddalimy się od niego |
![]() | L.A.L.A - " D.O.L.L" Spotkamy je na terenach korporacji Zilla. Atakują zasięgowo z wachlarzy, które zadają nam obrażenia za każdym razem kiedy dostaniemy z nich. Gdy podejdziemy do nich starają się nas kopnąć, aby nas odepchnąć. Dobrym sposobem na zabicie tych stworzeń jest nabicie ich Włócznią. |
![]() | Matka Dronów - "Mother Drone" Jak to przystało na Sztuczniaków, ich głównym miejscem zamieszkania są tereny Zilli. Celem Matki Dronów nie jest walka z nami. Przyzywa pomniejsze drony i leczy je w trakcie walki. Jedynym atakiem jaki posiada jest wystrzelenie dwóch rakiet na nas. Wybuchowa amunicja działa bardzo dobrze na wszelkiego rodzaju drony. Dlatego polecane jest to również i tutaj. |
![]() | Herkulon - "Herculon" Spotkamy ich najczęściej na terenach Zilli. Zmutowane Szpony zyskują nowe zdolności poprzez używanie działek, które znajdują się na ich plecach. Potrafią strzelać z nich na różne sposoby: Strzelanie laserem Samonaprowadzające rakiety Normalne pociski Bardzo dobrym sposobem jest walka na bliski zasięg. Gdy jesteśmy obok używają ataków blisko dystansowych, które łatwo można ominąć. Dzięki czemu możemy wykorzystać to na naszą stronę. |
![]() | ZL-209 Zazwyczaj znajdują się na terytorium Zilli. Ich podstawowym atakiem z bliskiego zasięgu jest uderzanie z działek. Gdy tylko podejdziesz do niego używa tego trybu walki. Z dalekiego dystansu operuje strzelaniem z działek. Posiada dwa rodzaje naboi: Wybuchowe, która rozprzestrzenia się na ziemi i tworzy klatkę. Jeżeli staniesz w niej, otrzymasz ciągłe obrażenia. Szybko strzelające działko. Bardzo dobrym sposobem aby szybko je pokonać, jest używanie granatników i wyrzutni rakiet. |
Yakuza
![]() | Ćpun Cienia - "Shade Junkie" Pierwszy raz napotkamy ich w trakcie wykonywania zadania "Zajumane zwoje - część 2" Ich główną bronią jest kolczasta pałka, dlatego skupiają się na ataku z bliska. Gdy będziemy stali za daleko, przyciągną nas do siebie za pomocą łańcuchu. Po wykonaniu tej akcji najlepiej szybko strzelić im w głowę lub wykonać szybki unik. |
![]() | Fechmistrz Yakuzy - "Yakuza Fencer" Pierwszy raz ich napotkamy w trakcie wykonywania zadania "Zajumane zwoje - część 2" Gdy oddalimy się od nich, potrafią wystrzelić w nas wiązkę mocy. |
![]() | Fanatyk Cienia - "Shade Fanatic" Pierwszy raz ich napotkamy w trakcie wykonywania zadania "Zajumane zwoje - część 2" Posiada podobne taktyki jak Toro. Szarżuje na nas zasłaniając się swoją bronią. Potrafi nią też rzucić, dlatego należy trzymać się na dystans abyśmy mogli uniknąć jego ataku. |
![]() | Rewolwerowiec Yakuzy - "Yakuza Desperado" Pierwszy raz napotkamy ich w trakcie wykonywania zadania "Zajumane zwoje - część 2" Jest zmieniona wersji Zilli. Trzyma się z daleka i zasypuję nas strzałami z pistoletów. Gdy podejdziemy do niego, używa kopnięć aby nad odepchnąć. |
![]() | Wojownik Yakuzy - "Yakuza Warrior" Pierwszy raz napotkamy ich w trakcie wykonywania zadania "Zajumane zwoje - część 2" Za pomocą swoich szybkich katan, próbuje nas zabić w walce bezpośredniej. Trzymanie go na dystans jest dobrym rozwiązaniem. |
![]() | Zabójca Yakuzy - "Yakuza Assassin" Pierwszy raz napotkamy ich w trakcie wykonywania zadania "Zajumane zwoje - część 2" Bardzo szybki przeciwnik, który stara trzymać się nas na odległość. Polecane jest zabicie go z pomocą broni blisko dystansowej, takiej jak piła. |
0
- Shadow Warrior 2 - poradnik do gry
- Shadow Warrior 2 - poradnik do gry
- Podstawy
- Sekrety | Podstawy Shadow Warrior 2
- Wymagania sprzętowe | Podstawy Shadow Warrior 2
- Gra wieloosobowa | Podstawy Shadow Warrior 2
- Interfejs | Podstawy Shadow Warrior 2
- Porady ogólne | Podstawy Shadow Warrior 2
- Bestiariusz | Podstawy Shadow Warrior 2
- Osiągnięcia | Podstawy Shadow Warrior 2
- Dzienniki, sekrety i ciasteczka z wróżbą | Podstawy Shadow Warrior 2
- Wytwarzanie | Podstawy Shadow Warrior 2
- Sterowanie | Podstawy Shadow Warrior 2
- Podstawy
- Shadow Warrior 2 - poradnik do gry
Komentarze czytelników
amplidude Legionista
Jest kilka błędów w poradniku:
-na kilku umiejętnościach widnieje słowo "passywną"
-na dwóch umiejętnościach powielone jest "Ukrycie", zamiast "Uderzenie Chi"
-umiejętność "Zawsze gotowy" w polskiej wersji 4 poziom zmniejsza czas przeładowania do 20, nie 5 (w zasadzie nie wiem nawet jak ta umiejętność działa, nie nauczyłem się jej, rzadko korzystałem z broni palnej)
-umiejętność "Niczym wicher" na 4 poziomie wymaga 10 pkt umiejętności, zamiast 3
BianTheGraet Junior
Na pewnym streamie z shadow warriora zauważyłem że zamiast początkowego miecza lil'wang , bochater miał jakiś dziwny złoty miecz który zadawał ogromne obrażenia (nie wiem jak się nazywał).
I tu moje pytanie:
Co to za miecz i jak go zdobyć?
kwo Centurion
Zacząłem na najtrudniejszym poziomie... Było trudno aż do "wydropienia" "kościanych ostrzy" (nie ma ich w poradniku). Broń z wybranymi ulepszeniami konwertuje obrażenia z ataku na pojedynczego przeciwnika (strzałka w górę + PPM) na obrażenia średniodystansowe i obszarowe od np. ognia. Do tego wysysanie życia i Chi i tylko biegamy bezmyślnie od przeciwnika do przeciwnika... Bronie dystansowe są za słabe na najtrudniejszym poziomie i wymagają stracenia zbyt wielu punktów umiejętności na upgrade "plecaka" i wypadanie amunicji. No niestety ja już tak mam że podświadomie szukam exploitów i psuję sobie zabawę ;-)
NocnySzczur Junior
Mam pytanko. Właśnie po raz drugi po dłuższej przerwie skończyłem grę Wangiem. Grałem na poziomie normalnym, gdyż była to moja druga gra na xboxie więc chciałem się podszkolić. Przed zabiciem Ameony jest komunikat informujący że po zakończeniu gry mogę dalej kontynuować swobodną wędrówkę, lub rozpocząć nową grę z zachowanymi umiejętnościami i brońmi, niestety nie mam pojęcia jak tą drugą opcjęwłączyć. Bardzo chciałbym zagrać jeszcze raz na najtrudniejszym poziomie, gdyż nie ma co się oszukiwać normalny to bułka z masłem zero wyzwania, ale odpalam nową grę, a tam brak wcześniejszych umiejętności i broni. Czy coś robię źle ? Proszę o podpowiedź
maksymiliao Junior
mam pytanie wie ktoś jak dodać znajomego do gry? jest błąd z łaczeniem za każdym razem ...
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.