Salammbo: Solucja cz.14
Aktualizacja:
Zszedłem na dół i do pustej butelki zebrałem trochę jego śliny. Poszedłem do jaskini, przed którą zaatakował mnie potwór. W środku była jakaś opuszczona świątynia. I oczywiście brak wyjścia. Na kamiennym słupie pośrodku świątyni zobaczyłem znajome już wgłębienia na symbole. Tym razem była instrukcja obsługi "Ten, kto pozna układ dzielnicy miasta pójdzie dalej w kierunku świętej pary". Spojrzałem na mapę i wszystko było jasne. Dwa symbole już znałem - Półksiężyc Tanit i Dysk Molocha. Ich świątynie znajdowały się w mieście. A pod nimi pięć wierz. Włożyłem symbole w odpowiedniej kolejności (od dołu Wąż, Smok, Byk, Gwiazda, Moloch i na prawo Tanit) i otworzył się przejście.
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
Zostało jeszcze 64% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie- Salammbo - poradnik do gry
- Salammbo: Poradnik do gry
- Salammbo: Poradnik do gry - Solucja cz.1
- Salammbo: Solucja cz.2
- Salammbo: Solucja cz.3
- Salammbo: Solucja cz.4
- Salammbo: Solucja cz.5
- Salammbo: Solucja cz.6
- Salammbo: Solucja cz.7
- Salammbo: Solucja cz.8
- Salammbo: Solucja cz.9
- Salammbo: Solucja cz.10
- Salammbo: Solucja cz.11
- Salammbo: Solucja cz.12
- Salammbo: Solucja cz.13
- Salammbo: Solucja cz.14
- Salammbo: Solucja cz.15
- Salammbo: Solucja cz.16
- Salammbo: Solucja cz.17
- Salammbo: Solucja cz.18
- Salammbo: Solucja cz.19
- Salammbo: Solucja cz.20
- Salammbo: Solucja cz.21
- Salammbo: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.




