Salammbo: Solucja cz.14

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Zszedłem na dół i do pustej butelki zebrałem trochę jego śliny. Poszedłem do jaskini, przed którą zaatakował mnie potwór. W środku była jakaś opuszczona świątynia. I oczywiście brak wyjścia. Na kamiennym słupie pośrodku świątyni zobaczyłem znajome już wgłębienia na symbole. Tym razem była instrukcja obsługi "Ten, kto pozna układ dzielnicy miasta pójdzie dalej w kierunku świętej pary". Spojrzałem na mapę i wszystko było jasne. Dwa symbole już znałem - Półksiężyc Tanit i Dysk Molocha. Ich świątynie znajdowały się w mieście. A pod nimi pięć wierz. Włożyłem symbole w odpowiedniej kolejności (od dołu Wąż, Smok, Byk, Gwiazda, Moloch i na prawo Tanit) i otworzył się przejście.

1 - Solucja cz.14 | Salammbo - Salammbo - poradnik do gry
2 - Solucja cz.14 | Salammbo - Salammbo - poradnik do gry
3 - Solucja cz.14 | Salammbo - Salammbo - poradnik do gry
4 - Solucja cz.14 | Salammbo - Salammbo - poradnik do gry

Zostało jeszcze 64% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie

Salammbo

4 lutego 2003

PC
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl