Safecracker - poradnik do gry
Poradnik do gry przygodowo-logicznej „Safecracker” zawiera kompletny opis przejścia podzielony według poszczególnych lokacji i zadań tam dostępnych, wskazujący umiejscowienie wszystkich sejfów ukrytych w posiadłości milionera
Aktualizacja:
Safecracker - poradnik do gry

Duncan Walter Adams, obrzydliwie bogaty biznesmen umiera nagle, nie wskazując spadkobiercy. Szanowna rodzinka spodziewa się znaleźć testament w jednym z wielu sejfów zlokalizowanych na terenie posiadłości wujaszka, gdyż nie jest tajemnicą, że zamki i szyfry stanowiły jego wielką pasję. W tym celu wynajmuje Ciebie, drogi kasiarzu, albowiem należysz do najlepszych w tej branży... I tak stajesz w progu solidnego domostwa, z misją spenetrowania ponad 30 pomieszczeń i rozpracowania 35 sejfów. Bagatela...
Aczkolwiek w większości wypadków musisz wykonywać zadania w określonym porządku (wymuszają to na Tobie - dostępne w danym momencie i niezbędne do dalszych poczynań - elementy ekwipunku), uznałam, że przejrzyściej będzie skonstruować poradnik tak, by omówić wszystko, co w danym miejscu jest możliwe do zrobienia, choć niekoniecznie - od razu. Pomieszczenia pojawiają się w tekście w miarę adekwatnie do tego, jak stają się dostępne dla Ciebie w grze, z zachowaniem przy tym ich rzeczywistej lokalizacji. Natomiast kolejność rozwiązywania zagadek (oczywiście, w kilku przypadkach, zwłaszcza pod koniec zabawy, jest to kolejność alternatywna) wskażą Ci numery przypisane sejfom i odpowiednio do nich - zadaniom. Od razu zaznaczam, że nie każde z tych urządzeń wygląda jak typowy sejf (nazwałam tak dla uproszczenia wszystkie łamigłówki w grze, które oznaczone są czerwoną diodą, zmieniającą - po ich rozwikłaniu - kolor na zielony). Pomarańczową barwą wyróżnione są w solucji obiekty, których nie możesz zabrać, ale powinieneś je obejrzeć czy przeczytać, zaś na niebiesko - Twoje zdobycze gromadzone w inwentarzu.
W trakcie zabawy posługujesz się wyłącznie myszką i to przeważnie LPM. PPM w zasadzie tylko otwiera i zamyka ekwipunek - w postaci okienek u dołu ekranu, w których mieszczą się znajdowane przedmioty. W pierwszym usytuowano mapki każdego z poziomów, z ujawniającymi się na nich, odpowiednio do Twych postępów, pomieszczeniami. Na tychże szkicach czerwonymi iksami zaznaczone są niezdobyte sejfy, zielonymi - otwarte. W ostatnim okienku masz opcję menu.
Ponieważ gra jest typową rozrywką dla wielbicieli zagadek logicznych, wymagających myślenia, spostrzegawczości i inteligencji, nie serwuję na tacy gotowych rozwiązań, by nie psuć nikomu radości z samodzielnych odkryć. Przy opisie każdego z wyzwań, z jakim się tu zmierzysz, znajdziesz szereg podpowiedzi naprowadzających, natomiast łopatologiczne wskazania co i jak należy zrobić, umieściłam w ostatnim rozdziale.
Kaska czeka godziwa, więc bierz się do roboty, człowieku. I to już!
Katarzyna "kassiopestka" Pestka
GRYOnline
Gracze
Steam
- Safecracker: Główna klatka schodowa Parter
- Safecracker: Jadalnia Parter
- Safecracker: Schody kuchenne Parter
- Safecracker: Gabinet Parter
- Safecracker: Główny salon Parter
- Safecracker: Buduar Parter
- Safecracker: Warsztat Parter
- Safecracker: Biuro Parter
- Safecracker: Muzeum Parter
- Safecracker: Ogród zimowy Parter
- Safecracker: Mały korytarz Parter
- Safecracker: Mały salon Parter
- Safecracker: Hol Parter
- Safecracker: Mapa Parter
- Safecracker: Parter
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.