Sacrifice: Zaklęcia podstawowe
Aktualizacja:
Czary: zaklęcia podstawowe
Przyspieszenie: Zaklęcie, dzięki któremu jednostka zacznie poruszać się o wiele szybciej. Można przyspieszyć siebie, swojego sojusznika czy też Torbiarza. Czar działa niestety przez krótki czas, toteż należy stosować go mądrze. Poza przyspieszeniem siebie (szybsze dotarcie do celu) oraz swojej jednostki (szybsze dotarcie na pole bitwy) należy skoncentrować się na przyspieszaniu Torbiarzy. Tych, którzy właśnie mają zanieść czerwone dusze do Twojego ołtarza i zacząć je nawracać. Wojsko potrzebne jest w każdej chwili, a dusz brakuje bardzo często. Dlatego też przyspieszony Torbiarz prędzej upora się z rytuałem, a Ty szybciej zyskasz możliwość przyzwania armii. Zaklęcie to działa tylko na pojedyncze jednostki, więc nie opłaca się przyspieszać oddziałów zmierzających do walki. Owszem, czasem jest to konieczne, jednak nie polecam stosowania takiej taktyki. Przyspieszanie siebie jest opłacalne tylko wtedy, gdy poruszasz się bez żadnych dodatkowych jednostek i szybko chcesz dotrzeć do danego miejsca. Koszt Mana: 300 |
Uzdrowienie: Mag leczy pewną ilość punktów życia wybranej jednostce. To zaklęcie jest najprostszym sposobem na uzdrowienie maga lub sojuszniczej jednostki. Przydaje się w każdej chwili, gdy Nasza armia jest na skraju śmierci, bądź gdy my sami jesteśmy bliscy zejścia z tego... tamtegoświata. Koszt Mana: 300 |
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
