Zbiornik w Khoradzie | Kampania w Sacred 3
Aktualizacja:
Zbiornik w Khoradzie

CEL: Połóż kres działaniom najemników, którzy zatruwają ujęcie wody.
Po rozpoczęciu rozgrywki dobrze od razu skierować się w lewo - na podwyższonym balkoniku znajdziesz skrzynię skarbów. Następnie ruszaj już główną drogą - po drodze napotkasz dwie grupy przeciwników. Szybko wyeliminuj "szamanów", a nie będziesz miał z nimi żadnych problemów.

Po krótkiej wędrówce trafisz do miejsca ukazanego na obrazku. Musisz oczywiście uważać na truciznę buchającą się ze ścian - poruszaj się tylko, gdy para się nie wydobywa.
Zabij elitarnego i jego ludzi
Na Twojej drodze stanie miniboss wraz z obstawą. Uważaj na jego ataki, które natychmiast przerywaj (latający czarny "ptak"). Staraj się także nie wchodzić mu w drogę, gdy będzie kierował w Twoją stronę fioletowe pociski - atak ten zadaje spore obrażenia. Po wyeliminowaniu tego "elitarnego" przeciwnika ruszaj dalej, ponownie uważając na truciznę wydobywającą się ze ścian.
Zniszcz rury z trucizną

Trafisz do pomieszczenia, w którym będziesz musiał zniszczyć dwie rury, z których wypływa cuchnąca breja. Nie będzie to trudne - walcz z przeciwnikami tuż przy nich, co pozwoli na szybkie likwidowanie wrogów i równie błyskawiczne zniszczenie rur (uważaj tylko, aby nie znaleźć się zbyt blisko cieknącej substancji - atakuj rury najlepiej od boku). Następnie ruszaj dalej przez niewielki most. Po drodze natrafisz na mniejsze grupki przeciwników - staraj się eliminować najpierw tych, którzy "wypluwają" fioletowe koła w Twoim kierunku.
Obroty koła

Po krótkiej rozprawie z przeciwnikami trafisz do punktu kontrolnego, z którego droga poprowadzi Cię do mostu. Znajduje się tutaj koło, które trzeba przekręcić (standardowo) sześć razy. Spośród pojawiających się potworów eliminuj w pierwszej kolejności fioletowych "szamanów", na których ataki musisz być szczególnie wyczulony. Po udanym kręceniu ruszaj w dalszą podróż - w końcu trafisz do miejsca, gdzie czeka na Ciebie kolejny miniboss.
Zabij elitarnego

Walka nie jest trudna - szybko uwiń się z elitarnym, uważając na jego ataki. W późniejszej kolejności załatw resztę. Miej też oko na gobliny z zatrutymi beczkami - staraj się eliminować je nim zbytnio się Ciebie zbliżą. Za pokonanie generała otrzymasz klucz, którego użyj do otwarcia pobliskiej bramki. Po drodze będziesz musiał uważać na spadające beczki z trucizną - zauważ, że obrażenia otrzymujesz nie tylko po bezpośrednim trafieniu, ale również po wejściu w zieloną maź (czego oczywiście unikaj). Dotrzesz do miejsca, gdzie czeka na Ciebie spory komitet powitalny - zajmij się najpierw "szamanami", ignorując chwilowo rozszalałego trolla. Po uporaniu się z obstawą łatwiej będzie wykończyć Ci samego szefa. Nie cackaj się z nim jednak za długo, gdyż wrogowie znowu będą się pojawiać (zajmuj się nimi w pierwszej kolejności). Po walce ruszaj schodami w górę, do ostatniego wyzwania.
Broń studni

Na samym początku otwórz dwie skrzynie skarbów - trochę dodatkowego złota zawsze się przyda. Następnie ruszaj przez most, prosto na arenę. Tym razem nie będzie żadnego bossa - Twoim zadaniem jest chronić studnię. Nic prostszego - obrażenia zadają jej tylko małe gobliny, niosące beczki z trucizną. Są oni Twoim głównym celem - eliminuj ich odpowiednio wcześniej, jednocześnie uważaj, aby zbyt długo nie zostawać w miejscu, w którym zginęli (jesteś wtedy narażony na działanie trucizny i pasek Twojego zdrowia może się niebezpiecznie kurczyć). Dobrym pomysłem jest bieganie wokół studni i zabijanie przeciwników, gdy tylko pojawią się na jej obrzeżach. Sami wrogowie to nic specjalnego, dlatego też spokojnie wytrzymasz te dwie, trzy minuty.
0
- Sacred 3 - poradnik do gry
- Sacred 3 - poradnik do gry
- Kampania
- Halios | Kampania w Sacred 3
- Vorios | Kampania w Sacred 3
- Zatoka Peliasa | Kampania w Sacred 3
- Klatka Shaddara | Kampania w Sacred 3
- Zbiornik w Khoradzie | Kampania w Sacred 3
- N'aquali | Kampania w Sacred 3
- KOPALNIE ALKAZABA | Kampania w Sacred 3
- Twierdza Palambron | Kampania w Sacred 3
- Sanktuarium Icecreek | Kampania w Sacred 3
- Braverock | Kampania w Sacred 3
- Forteca Enigmara | Kampania w Sacred 3
- Zhurag | Kampania w Sacred 3
- Ruiny Azabrak | Kampania w Sacred 3
- Szara zasłona | Kampania w Sacred 3
- Asghar | Kampania w Sacred 3
- Kampania
- Sacred 3 - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
