Pokonanie wszystkich przeciwników | Zadania poboczne w Sacred 3
Aktualizacja:
Pokonanie wszystkich przeciwników

W tego typu zadaniach będziesz musiał stawić czoło kilku grupkom wrogów. Nie pojawiają się jednak oni w kolejnych falach - masz małą swobodę ruchu i sam musisz do nich dotrzeć. Mapy są niewielkie, a grupki przeciwników raz mniejsze, raz większe i silniejsze (głównie ostatnia z grup).
Wytchnienie Damy

Zadanie polega na pokonaniu wszystkich przeciwników znajdujących się na tym poziomie. Kieruj się przez most, gdzie napotkasz na pierwszą grupkę rywali. Uważaj na leżące na ziemi "rośliny", które co pewien czas wypluwają kolce. Po pokonaniu przeciwników kieruj się dalej jedyną słuszną drogą. Trafisz do miejsca, gdzie spotkasz kolejne pokraki w asyście z minibossem (jego główny atak to obszarowy deszcz bomb, dlatego też uważaj, aby nie znaleźć się w zagrożonym obszarze). Po wygraniu walki otwórz pobliską skrzynię, zbierz złoto i zakończ zadanie.
Odblokowuje: Totem energii (+1 zwiększony zapas)
Shalekarst

Zadanie sprowadza się do pokonania dwóch grup przeciwników - przy napotkaniu pierwszej uważaj głównie na "szamanów" oraz kule, które przywołują. Przerywaj ich ataki i najlepiej wyeliminuj w pierwszej kolejności. Następnie przejdź niżej, gdzie spotkasz minibossa - walka z nim nie będzie trudna, jeżeli będziesz pamiętał o unikaniu jego ataków w odpowiednim momencie. Na zakończenie otwórz skrzynię i pozbieraj rozrzucone złoto.
Lasy Fendrela

Kolejne zadanko polegające na zabiciu wszystkich przeciwników. O ile pierwsza grupa nie sprawi żadnego problemu, o tyle druga może być całkiem ciężkim orzechem do zgryzienia. Przede wszystkim będzie tu wielu przeciwników z tarczami oraz "szamanów", których zdecydowanie polecam rozwalać w pierwszej kolejności. Ich ataki, gdy dasz im czas na naładowanie, potrafią zadawać potężne obrażenia i są powtarzane dosyć często. Po wyeliminowaniu tych przeciwników pokonanie reszty nie powinno już nastręczać problemów. Standardowo otwórz skrzynię, zbierz złoto i zakończ zadanie.
Odblokowuje: Aura ochronna (+1 zwiększony zapas)
Skaldera

Czekają tutaj na Ciebie dwie grupki silnych, ale niezbyt licznych przeciwników. Pierwsza w ogóle nie stanowi wyzwania, natomiast w kolejnej najpierw rozpraw się z "szamanami", a następnie z resztą ekipy, dzięki czemu bez problemu ukończysz to zadanie.
Odblokowuje: Mikstury zdrowia (+1 zwiększony zapas)
Jezioro Valam

Pierwsza grupka przeciwników to nic specjalnego - kilku wojaków z tarczą oraz pomniejsze tałatajstwo. Z drugą również nie będziesz miał problemów, jeśli szybko wyeliminujesz obstawę minibossa, którego ataki łatwo przerwać, co jest z kolei świetną okazja, aby go ogłuszyć. Osamotniony nie będzie opierał się zbyt długo.
Odblokowuje: Totem zdrowia (+1 zwiększony zapas)
Mokradła Urkusa

Czekają tu na Ciebie trzy grupki przeciwników. W pierwszej, oprócz kuszników oraz silnych przeciwników z mieczami spotkasz także elitarnego trolla. Podczas kolejnej potyczki uważaj na wirujących wojaków. Ostatnia grupka to wspomniani właśnie przeciwnicy wykonujący kręciołki oraz "szamani" - unikaj pasma ognia, którym atakują.
Odblokowuje: Aura ochronna (+1 zwiększony zapas)
Mascarell

Pierwsza grupka to tylko pięciu przeciwników - nic trudnego. Wykończ najpierw "szamana", a następnie wedle uznania zajmij się resztą. Z drugą napotkaną ekipą będzie podobnie - szaman, a następnie kusznicy. Ostatni przeciwnicy w końcu będą stanowić jakieś wyzwanie - zaroi się tutaj od kuszników oraz wirujących wojaków. Dodatkowym utrudnieniem będzie elitarny troll. Postaraj się załatwić jego obstawę w pierwszej kolejności, a następnie skupić na nim samym
Odblokowuje: Totem energii (+1 zwiększony zapas)
Pylna wierzba

W tym etapie czekają na Ciebie dwie nieliczne i łatwe do pokonania grupki. W pierwszej jedynym utrudnieniem będzie miniboss, dlatego uważaj, aby nie znaleźć się w obszarze jego ataku. Druga kompania, jaką spotkasz, jest jeszcze prostsza - wyeliminuj kuszników oraz uważaj na wirujące ostrza kolejnych przeciwników.
Zatopione szańce

Na początku przyjdzie Ci zmierzyć się z dość liczną grupą słabszych przeciwników oraz kilkoma z gatunku tych silniejszych - uważaj w szczególności na szamanów. Druga ekipa to kusznicy, a po chwili miniboss, w postaci trolla, oraz porządna obstawa. Zdejmij najpierw kuszników, a następnie wyeliminuj przeciwników z tarczami, po czym zajmij się samym bossem. Kierując się do ostatniego etapu walk będziesz musiał stawić czoło kolejnemu elitarnemu, tym razem "szamanowi". Zajmij się jednak najpierw jego strażą, a podczas walki z nim samym uważaj na latającego nad Twą głową "ptaka" - nie możesz znaleźć się w kręgu, który zostaje później wyznaczony przez bossa, gdyż będzie skutkowało to solidną utratą punktów życia. Po walce rozkoszuj się zdobytym złotem.
Odblokowuje: Totem zdrowia (+1 zwiększony zapas)
Ścieżka pustelnika

Początkowa grupa nie jest silna - w pierwszej kolejności rozpraw się z rogatymi bestiami. Idąc dalej trafisz do legowiska znacznie większego stwora - na szczęście walka z minibossem nie jest tutaj trudna, gdyż jego obstawa to pojawiające się liche potworki. Uważaj głównie na ataki bestii, które mogą wyrządzić znacznie większą krzywdę.
Odblokowuje: Automatyczna regeneracja mikstury zdrowia pomiędzy misjami (+1, nie musisz zakupywać jej w sklepie)
Kopalnia w Złotej Górze

Czekają tu na Ciebie trzy grupki potworów. Pierwsza nie sprawi problemów, natomiast z drugą może być trochę ciężej, a to za sprawą przeciwników rzucających pod nogi wybuchające pociski - uważaj, gdzie stąpasz i stopniowo ich eliminuj. Ostatnią paczkę stanowi, na początku, sam elitarny troll. Wraz z uszczuplaniem jego paska zdrowia pojawią się silni, ale nieliczni przeciwnicy. Wykończ ich czym prędzej, po czym spokojnie ubijaj dalej minibossa.
Odblokowuje: Automatyczna regeneracja aury ochronnej pomiędzy misjami (+1, nie musisz zakupywać jej w sklepie)
Dymiące ruiny

Pierwsza grupa przeciwników jest całkiem silna - uważaj na szamanów, oraz "ptaki", które przywołują - przerywaj te ataki, gdyż są one bardzo groźne. Druga ekipa to trochę większy "szaman" - miniboss. Używa dokładnie takiego samego ataku, dodatkowo wystrzeliwuje koła czarnej energii. Podczas walki z nim pojawią się pomniejsi przeciwnicy oraz wojacy z wirującymi ostrzami - postaraj się zająć najpierw nimi, cały czas uważając na główny atak minibossa.
Odblokowuje: Automatyczna regeneracja totemu energii pomiędzy misjami (+1, nie musisz zakupywać jej w sklepie)
Grząskie wrzosowiska

W etapie tym czekają Cię dwie, niemal identyczne, potyczki z minibossami. Elitarne bestie ciężko jest pokonać, szczególnie, gdyż przywołują one małe, wybuchowe żuki - uważaj: gdy kilka wybuchnie zbyt blisko Ciebie znacząco nadwątli to pasek zdrowia Twojej postaci. Dodatkowym utrudnieniem podczas spotkania z drugą bestią będą znajdujące się na polu walki rośliny -generują one sieci, z których musisz się uwalniać (bycie nieruchomym może spoko kosztować).
Odblokowuje: Magiczny strażnik (+1 zwiększony zapas)
Wąwóz Agari

Podczas walki uważaj głównie na wirujących przeciwników, którzy dodatkowo zostawiają ślad ognia na ziemi - przechodzenie przez niego także zadaje Ci obrażenia. Mierząc się z drugą grupą wyeliminuj najpierw kuszników, a później wspomnianych już wojaków. Ostatnim przeciwnikiem będzie miniboss, z którym w pojedynkę z łatwością dasz sobie radę.
Odblokowuje: Mikstura zdrowia (+1 zwiększony zapas)
Równina Bravelake

Do pokonania są dwie grupy przeciwników. Podczas spotkania z pierwszą zrób użytek z znajdujących się na tym terenie bomb - rozprawienie się z wrogami w ten sposób to pestka. W drugiej grupie zwróć tylko uwagę na silniejsze zjawy - blokuj ich ataki ("łańcuch" ognia skierowany w Twoją stronę), aby zbyt długo nie pozostawać narażonym na straty punktów życia. Reszta przeciwników to typowe słabiaki.
Odblokowuje: Automatyczna regeneracja totemu zdrowia pomiędzy misjami (+1, nie musisz zakupywać go w sklepie)
Lasy Tkacza

Po napotkaniu pierwszej grupy postaraj się wyeliminować najpierw latające wokół zjawy, a następnie resztę potworów. Kolejna ekipa jest nieco silniejsza - ogłusz najpierw silnych wojowników z tarczami, a po ich pokonaniu nic nie będzie stanowiło już dla Ciebie zagrożenia.
Odblokowuje: Magiczny strażnik (+1 zwiększony zapas)
Kapliczka Goryczy

Wyjątkowo raczej pierwsza grupka będzie trudniejsza do pokonania, niż druga. Składa się ona z kuszników oraz wirujących żołnierzy, a na dodatek z mibossa w postaci trolla. Postaraj się najpierw wyeliminować pomniejszych przeciwników, a następnie zajmij się szefem. Druga grupa to tylko kilka zjaw oraz, ponownie, wirujący wojacy - nie daj im się rozpędzić w swoim tańcu, a pójdzie Ci jak z płatka.
Odblokowuje: Automatyczna regeneracja magicznego strażnika pomiędzy misjami (+1, nie musisz zakupywać jej w sklepie)
Fort Merek

Tym razem grup do pokonania będzie więcej niż standardowe dwie, ale tylko o jedną. W pierwszej uważaj szczególnie na mocne ataki przeciwników walczących wręcz, a także na szamanów. W drugiej szamanów zastąpią kusznicy, jednakże silni wojacy z mieczami pozostaną. Dołączy tutaj także dodatkowo urządzenie, które musisz oczywiście zniszczyć (uważaj na wybuch). Ostatni przeciwnicy, których spotkasz w tym etapie są dość silni, jednakże nie jest ich zbyt wielu. Przełamuj obronę, a następnie błyskawicznie atakuj, aby i Ci padli równie szybko, jak poprzednicy.
Odblokowuje: Zmyślna bomba (+1 zwiększony zapas)
Grzybowy Las

Jako pierwsza "grupa" występuje tutaj miniboss - elitarna bestia. Unikanie jej ataków nie powinno sprawić Ci problemów, uważaj za to na małe "żuki", które po zbytnim zbliżeniu się do Twojej postaci wybuchają zadając całkiem spore obrażenia. Druga zgraja wrogów to już tylko kilka średnich potworków, których powalisz bez problemu.
Odblokowuje: Automatyczna regeneracja zmyślnej bomby pomiędzy misjami (+1, nie musisz zakupywać jej w sklepie)
Ponura dolina

Pierwsza grupa przeciwników nie sprawi Ci problemów - uważaj tylko, aby zbyt wielu wrogów nie otoczyło Twojej postaci. Z drugą ekipą będzie nieco trudniej - najpierw postaraj się wyeliminować kuszników, a następnie zabierz się za elitarnego trolla. W trakcie walki z nim będą pojawiać się inni, silni przeciwnicy. Nie daj się osaczyć i na bieżąco eliminuj przybywających wrogów, tak, aby nie nawarstwiło się ich zbyt wielu na raz. Na koniec dobij samego trolla, aby zwycięsko zakończyć to zadanie.
Odblokowuje: Zmyślna bomba (+1 zwiększony zapas)
0
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
