Resistance 3: Rozdział 4
Aktualizacja:
Rozdział 4
![Z powodu najazdu Chimer [1] rozpoczęta zostanie ewakuacja miasteczka, a naszym zadaniem stanie się dotarcie na złomowisko i spowolnienie przemarszu wrogów - Rozdział 4 | Opis przejścia Resistance 3 - Resistance 3 - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/1161/255382625.jpg)
Z powodu najazdu Chimer [1] rozpoczęta zostanie ewakuacja miasteczka, a naszym zadaniem stanie się dotarcie na złomowisko i spowolnienie przemarszu wrogów.
![Biegnąc za Lesterem spotkamy się z sojusznikami i otrzymamy karabin Marksman [1] - Rozdział 4 | Opis przejścia Resistance 3 - Resistance 3 - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/1161/255382640.jpg)
Biegnąc za Lesterem spotkamy się z sojusznikami i otrzymamy karabin Marksman [1]. Jest to bardzo celna broń strzelająca krótkimi seriami. Jej alternatywnym zastosowaniem jest rozstawianie niewielkich wieżyczek ostrzeliwujących wrogów.
![]() | ![]() |
Zaraz po przejściu przez drzwi zostaniemy zaatakowani przez oddział wrogów zrzuconych przez transportowiec [1]. Teren, na którym przyjdzie nam się zmagać z wrogami jest bardzo bogaty w zasłony, niestety działa to również na korzyść Chimer. Przeciwnicy będą starali się zajść nas z różnych stron i sami chętnie zajmą dogodne pozycje strzeleckie. Ważną częścią placu są budynki znajdujące się na prawo od wejścia [2], można się do nich przedostać i prowadzić ostrzał z okien znajdujących się na pierwszym piętrze.

Po rozprawieniu się z pierwszą falą przeciwników dostaniemy krótką chwilę na pozbieranie amunicji i apteczek pozostawionych przez zabite Chimery. Zgromadzone uzbrojenie przyda nam się w walce z drugą falą wrogów również zrzuconą z transportowców [1].
![Gdy i tym razem odeprzemy atak, na naszą pozycję zostaną wysłane Długonogi [1] - Rozdział 4 | Opis przejścia Resistance 3 - Resistance 3 - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/1161/255382703.jpg)
Gdy i tym razem odeprzemy atak, na naszą pozycję zostaną wysłane Długonogi [1]. Są to niezwykle skoczne Chimery, które nieustannie zmieniają swoją pozycję przeskakując między dachami zabudowań. Najlepiej jest je zabijać za pomocą karabinu Marksman lub naprowadzonych pocisków z karabinu Bullseye.
![]() | ![]() |
Zostało jeszcze 45% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie- Resistance 3 - poradnik do gry
- Resistance 3: Poradnik do gry
- Resistance 3: Opis przejścia
- Resistance 3: Rozdział 1
- Resistance 3: Rozdział 2
- Resistance 3: Rozdział 3
- Resistance 3: Rozdział 4
- Resistance 3: Rozdział 5
- Resistance 3: Rozdział 6 (1)
- Resistance 3: Rozdział 6 (2)
- Resistance 3: Rozdział 7
- Resistance 3: Rozdział 8
- Resistance 3: Rozdział 9
- Resistance 3: Rozdział 10
- Resistance 3: Rozdział 11
- Resistance 3: Rozdział 12
- Resistance 3: Rozdział 13
- Resistance 3: Rozdział 14
- Resistance 3: Rozdział 15
- Resistance 3: Rozdział 16
- Resistance 3: Rozdział 17
- Resistance 3: Rozdział 18
- Resistance 3: Rozdział 19
- Resistance 3: Rozdział 20
- Resistance 3: Opis przejścia
- Resistance 3: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

![Zaraz po przejściu przez drzwi zostaniemy zaatakowani przez oddział wrogów zrzuconych przez transportowiec [1] - Rozdział 4 | Opis przejścia Resistance 3 - Resistance 3 - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/1161/255382671.jpg)


