Resistance 3: Rozdział 1
Aktualizacja:
Rozdział 1
![Grę rozpoczynamy po krótkim filmie opisującym wydarzania mające miejsce po poprzedniej części Resistance [1] - Rozdział 1 | Opis przejścia Resistance 3 - Resistance 3 - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/1161/255373640.jpg)
Grę rozpoczynamy po krótkim filmie opisującym wydarzania mające miejsce po poprzedniej części Resistance [1]. Naszym pierwszym zadaniem po przebudzeniu jest udanie się na strzelnicę, aby pobrać broń i wziąć udział w krótkim samouczku.
![]() | ![]() |
Po wyjściu z naszej "sypialni" podchodzimy do stołu, nad którym pochyla się Susan, podnosimy notatkę Zdziczałe chimery i kierujemy się w lewo tunelem [1]. Na ekranie pojawi się mała ikona kompasu wskazująca nam drogę do naszego aktualnego zadania [2].
![]() | ![]() |
Podążając za kompasem miniemy kilka pomieszczeń połączonych ze sobą tunelami. Gdy natrafimy na kobietę zamiatającą podłogę [1], należy zajrzeć do wnęki po prawej stronie i podnieść notatkę [2] Pocztówka z Bogoty.
![]() | ![]() |
Kolejnym tunelem dotrzemy na strzelnicę, gdzie otrzymamy karabin Bullseye [1]. Po podniesieniu pierwszej broni udajemy się do wolnego stanowiska na strzelnicy i rozpoczynamy trening strzelecki [2].

Poznamy tutaj podstawy sterowania oraz dowiemy się ważnych informacji dotyczących granatów EMP i alternatywnego trybu rewolweru oraz karabinu. Granaty EMP dezaktywują tarczę [1] przeciwników, przez co umożliwiają ich łatwiejszą eliminację.
![]() | ![]() |
Alternatywne pociski wystrzeliwane przy pomocy Bullseye oznaczają cel, dzięki czemu możemy strzelać w dowolną stronę, a i tak pociski dosięgną celu (o ile żadna przeszkoda nie stanie im na drodze) [1]. Oznakowanie celu możemy wykorzystać do strzelania w przeciwników pozostając w tym czasie za zasłoną. Drugą funkcją rewolweru jest detonacja pocisków po tym jak zostaną wystrzelone. Korzystając z wycelowania [2] zwiększamy celność broni, z której strzelamy.
![]() | ![]() |
Jak tylko skończymy samouczek przygasną światła i zaczną się przygotowania do odparcia najazdu. Udając się za kompasem dotrzemy do pokoju odpraw [1]. Po wysłuchaniu raportu zwiadowców zostaniemy wysłani na spotkanie z grupą bojowników. Podążając za naszym towarzyszem przemkniemy po cichu przez restaurację i zejdziemy z powrotem pod ziemię [2].
![]() | ![]() |
Idąc tunelami miniemy kilku członków ruchu oporu i dotrzemy do drabiny [1]. Wejdziemy po niej do budynku, w którym spotkamy się Natem i garstką sojuszników [2].
![Po krótkiej cut-scence zostaniemy wciągnięci w walkę z oddziałem Hybryd [1] - Rozdział 1 | Opis przejścia Resistance 3 - Resistance 3 - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/1161/255373890.jpg)
Po krótkiej cut-scence zostaniemy wciągnięci w walkę z oddziałem Hybryd [1]. Wrogowie oddzieleni będą od nas niewielką przepaścią, co pozwoli na ich eliminację z dystansu. Należy tutaj korzystać z zasłon w postaci samochodów i w miarę potrzeby zbierać zielone pojemniki, aby zregenerować zdrowie.
![Gdy zabraknie nam przeciwników, zostaniemy zaatakowani od tyłu przez pojazd kroczący zwany Skradaczem [1] - Rozdział 1 | Opis przejścia Resistance 3 - Resistance 3 - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/1161/255373906.jpg)
Gdy zabraknie nam przeciwników, zostaniemy zaatakowani od tyłu przez pojazd kroczący zwany Skradaczem [1]. Uzbrojony jest on w wyrzutnie rakiet naprowadzanych czerwonym laserem oraz działka laserowe. Główną przeszkodą w jego zniszczeniu jest tarcza, którą należy usuwać przy pomocy granatów EMP.
![]() | ![]() |
Na terenie naszego starcia stoi lodziarnia [1], można na nią wejść korzystając z drabiny znajdującej się za budynkiem [2]. Na dachu pozostawiono całkiem pokaźny zapas granatów EMP i amunicji do karabinu oraz kilka leczących pojemników. Ze względu na marną jakość zasłon nie jest to idealne miejsce do prowadzenia walki, ale powinniśmy z niego skorzystać dopóki znacząco nie uszkodzimy Skradacza.
![Gdy machina otrzyma sporą dawkę obrażeń [1] zacznie ostrzeliwać naszą pozycję salwą rakiet - Rozdział 1 | Opis przejścia Resistance 3 - Resistance 3 - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/1161/255373953.jpg)
Gdy machina otrzyma sporą dawkę obrażeń [1] zacznie ostrzeliwać naszą pozycję salwą rakiet. Dach lodziarni nie zapewnia osłony przed tego typu atakami i jest zbyt mały by ich unikać. Należy uzupełnić zapasy amunicji, zeskoczyć z dachu i zakończyć walkę na poziomie ulicy. Bieganie wokół lodziarni i chowanie się pod jej zadaszeniem powinno zapewnić nam wystarczająco dobrą zasłonę przed atakami wroga. Po wysadzeniu robota obejrzymy cut-scenkę i zostaniemy przeniesieni do bazy.
- Resistance 3 - poradnik do gry
- Resistance 3: Poradnik do gry
- Resistance 3: Opis przejścia
- Resistance 3: Rozdział 1
- Resistance 3: Rozdział 2
- Resistance 3: Rozdział 3
- Resistance 3: Rozdział 4
- Resistance 3: Rozdział 5
- Resistance 3: Rozdział 6 (1)
- Resistance 3: Rozdział 6 (2)
- Resistance 3: Rozdział 7
- Resistance 3: Rozdział 8
- Resistance 3: Rozdział 9
- Resistance 3: Rozdział 10
- Resistance 3: Rozdział 11
- Resistance 3: Rozdział 12
- Resistance 3: Rozdział 13
- Resistance 3: Rozdział 14
- Resistance 3: Rozdział 15
- Resistance 3: Rozdział 16
- Resistance 3: Rozdział 17
- Resistance 3: Rozdział 18
- Resistance 3: Rozdział 19
- Resistance 3: Rozdział 20
- Resistance 3: Opis przejścia
- Resistance 3: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

![Po wyjściu z naszej sypialni podchodzimy do stołu, nad którym pochyla się Susan, podnosimy notatkę Zdziczałe chimery i kierujemy się w lewo tunelem [1] - Rozdział 1 | Opis przejścia Resistance 3 - Resistance 3 - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/1161/255373687.jpg)



![Kolejnym tunelem dotrzemy na strzelnicę, gdzie otrzymamy karabin Bullseye [1] - Rozdział 1 | Opis przejścia Resistance 3 - Resistance 3 - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/1161/255373750.jpg)

![Alternatywne pociski wystrzeliwane przy pomocy Bullseye oznaczają cel, dzięki czemu możemy strzelać w dowolną stronę, a i tak pociski dosięgną celu (o ile żadna przeszkoda nie stanie im na drodze) [1] - Rozdział 1 | Opis przejścia Resistance 3 - Resistance 3 - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/1161/255373812.jpg)



![Idąc tunelami miniemy kilku członków ruchu oporu i dotrzemy do drabiny [1] - Rozdział 1 | Opis przejścia Resistance 3 - Resistance 3 - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/1161/255373875.jpg)

![Na terenie naszego starcia stoi lodziarnia [1], można na nią wejść korzystając z drabiny znajdującej się za budynkiem [2] - Rozdział 1 | Opis przejścia Resistance 3 - Resistance 3 - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/1161/255373937.jpg)
