Resident Evil 5: Execution Ground (3-2) (2)
Aktualizacja:
Dochodzimy do zamkniętych drzwi, których otworzenie zajmie chwilę czasu. Wykorzystujemy go na rozprawienie się z przeciwnikami. Wśród nich znajdziemy też maijina z piłą mechaniczną. Dobrze sprawdzają się w tej sytuacji miny, gdyż w przeciwieństwie do poprzedniej lokacji, tu nie mamy zbyt dużego pola manewru. Zbieramy Gold Ring i pozostałe przedmioty. Jak tylko drzwi się otworzą, biegniemy dalej (BSAA Emblem 17 ).
| ![]() |
Teraz czeka nas czasówka. Mamy dwie minuty, na dostanie się na drugą stronę portu. Nie musimy walczyć ze wszystkimi przeciwnikami. Strzelamy tylko do tych, którzy stoją nam na drodze. Strzelamy w kłódkę, wiszącą na drzwiach i biegniemy dalej. W pobliskich domkach, znajdziemy kilka przedmiotów, a gdy dobiegniemy do łodzi, etap się zakończy.
![]() | ![]() |
Oil Field - Drilling Facilities (3-3)
Kolejny etap gry, polegający, prawie tylko i wyłącznie na strzelaniu. Teraz jednak, nie mamy pod ręką potężnego działka, więc musimy polegać na własnym sprzęcie. Staramy się oszczędzać amunicję, strzelając w głowy maijinów.
![]() | ![]() |
Gdy zejdziemy z łodzi, musimy poradzić sobie z kolejną falą przeciwników. Naszym celem jest przycisk, zaznaczony na mapie. Gdy z niego skorzystamy, brama się otworzy, a my będziemy mogli popłynąć dalej. Wracając się (BSAA Emblem 18 ), pokonujemy kolejnych oponentów i zbieramy zostawione przez nich przedmioty.
![]() | ![]() |
Czeka nas kolejna porcja strzelania oraz Quick Time Event. Nie strzelamy do przeciwników, tylko w czerwone beczki. Uważnie obserwujemy pojawiające się na ekranie, ikony przycisków.
![]() | ![]() |
Chwilę później, drogę zablokuje nam kolejna brama. Tak jak poprzednio, musimy zejść z łodzi i dostać się do odpowiedniego mechanizmu. Ten jest jednak chroniony przez dwa, stacjonarne karabiny maszaynowe i około 15 maijinów. Chowamy się za kawałkiem drewna i wyciągamy snajperkę. Naszym pierwszym celem są oczywiście obydwa stanowiska ogniowe, później zajmujemy się łucznikami, na końcu resztą.
![]() | ![]() |
Zbieramy wszystkie upuszczone przedmioty i naciskamy dwa przyciski. Spowoduje to pojawienie się, kolejnych fal przeciwników. Po rozprawieniu się z nimi, zbieramy wszystkie itemy (Green Herb , Red Herb , amunicja) i wracamy na łódź. Zanim na nią wejdziemy, cofamy się kawałek i zgarniamy M3 Shotgun, Sapphire (Pear) oraz Emerald (Marquise) .
![]() | ![]() |
Teraz możemy już wskoczyć na łódź i popłynąć dalej. Po obejrzeniu cut-scenki, przystępujemy do walki z bossem. Jest ogromny i wygląda groźnie, ale jest niewiele trudniejszy od szefa, kończącego poprzedni rozdział. Walcząc z nim korzystamy tylko i wyłącznie z broni, umieszczonej na statku. Rozkazujemy Shevie stanąć za jednym z dział, a sami podbiegamy do drugiego. Wszystkich ataków, unikamy naciskając odpowiednie przyciski.
![]() | ![]() |
Boss atakuje z różnych stron. Niszcząc jego macki, powodujemy że wyjdzie on na powierzchnię. Wtedy strzelamy w "coś", umieszczone na jego plecach. Gdy zadamy mu solidne obrażenia, przejdzie on na drugą stronę statku. Tam powtarzamy cały proces. Gdy boss, znów zacznie się przemieszczać, musimy uważnie wduszać odpowiednie przyciski, by uniknąć kolejnych ataków. W końcu będziemy mogli zaatakować "serce" przeciwnika, umieszczone w jego paszczy. To powinno zakończyć walkę. Jeśli tak się nie stanie, powtarzamy wszystko od początku.
![]() | ![]() |
0
- Resident Evil 5 - poradnik do gry
- Resident Evil 5: Poradnik do gry
- Resident Evil 5: Opis przejścia
- Resident Evil 5: Civilian Checkpoint (1-1)
- Resident Evil 5: Public Assembly (1-2)
- Resident Evil 5: Storage Facility (2-1) (1)
- Resident Evil 5: Storage Facility (2-1) (2)
- Resident Evil 5: Train Station (2-2)
- Resident Evil 5: Savanna (2-3)
- Resident Evil 5: Marchlands (3-1)
- Resident Evil 5: Execution Ground (3-2) (1)
- Resident Evil 5: Execution Ground (3-2) (2)
- Resident Evil 5: Caves (4-1) (1)
- Resident Evil 5: Caves (4-1) (2)
- Resident Evil 5: Worship Area (4-2)
- Resident Evil 5: Underground Garden (5-1)
- Resident Evil 5: Experimental Facility (5-2) (1)
- Resident Evil 5: Experimental Facility (5-2) (2)
- Resident Evil 5: Uroboros Research Facility (5-3) (1)
- Resident Evil 5: Uroboros Research Facility (5-3) (2)
- Resident Evil 5: Ship Deck (6-1)
- Resident Evil 5: Main Deck (6-2)
- Resident Evil 5: Bridge Deck (6-3)
- Resident Evil 5: Opis przejścia
- Resident Evil 5: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany415130 Chorąży
Nawet dobry poradnik. Dzięki niemu udało się łatwiej przejśc calą gre. Dzięki Mikas.
zanonimizowany595424 Junior
witam w tym poradniku jest mały błąd jezeli chodzi o BSAA Emblem numer 20 i 21 autor podaje te samo miejsce w tym przypadku:)
zanonimizowany624391 Junior
Mam takie pytanie w ostatecznej walce bossem trzeba wskoczyć na głaz który się przewróci?
zanonimizowany641824 Junior
jak zdobyc bsaa emblem 17 i 30
yazz_aka_maish Legend
Beznadziejny opis ostatniej walki, stracilem blisko godzine probujac postepowac wedle poradnika i okazalo sie, ze trzeba to zrobic w inny sposob. Dobrze, ze wszedlem na inna strone i sie o tym dowiedzialem, bo obwinialbym wylacznie siebie o brak zdolnosci manualnych. Jesli juz kazecie sobie za cos placic niech to bedzie wykonane porzadnie.
zanonimizowany701898 Junior
JA NP MAM PROBLEM ZE ZLOKALIZOWANIEM EMBLEMATOW
a te zdjecia wcale mi nie pomagaja
zanonimizowany1033578 Junior
kto wie jak przejsc chapter 6.6
zanonimizowany1014521 Generał
Jakiś filmik na YouTube obejrzyj, jak ktoś przechodzi ten poziom.
TCameronT Junior
Daremny poradnik.
W ogóle nie opisana ostatnia walka, na easy musiałem kminić kilka godzin i bez filmiku nie dał bym rady.
Grając Shevą w ostatniej walce podczas QTE trzeba na prawdę baaardzo szybko wciskać guzik.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.


















