Resident Evil 5: Execution Ground (3-2) (1)
Aktualizacja:
Execution Ground (3-2)
Biegnąc na wprost, niszczymy kilka obiektów i zbieramy ukryte w nich przedmioty. Idziemy dalej i oglądamy krótką cut-scenkę. Za pomocą karabinu snajperskiego pozbywamy się kolejnych przeciwników. Nie ruszamy się z miejsca, gdyż jesteśmy w nim bardzo bezpieczni.
![]() | ![]() |
Zeskakujemy po lewej stronie i zgarniamy przedmioty. W momencie gdy zbliżymy się do mostu, zostaniemy zaatakowani przez kolejna grupę maijinów. Będzie to bardzo bliskie spotkanie, gdyż nie mamy gdzie uciec. Korzystamy ze strzelby.
![]() | ![]() |
W końcu dojdziemy do czerwonej korby, z której korzystamy. Nasz partner używa mechanizmu, a my musimy obejśc lokację dookoła i zejść na tratwę.
![]() | ![]() |
Podczas jazdy, musimy bacznie obserwować, pojawiające się na ekranie ikony przycisków. Bezbłędne wykonanie tych Quick Time Events, pozwoli na uniknięcię śmierci w paszczy krokodyla. Gdy dojedziemy na miejsce, wciskamy przycisk i odblokowujemy drzwi, by spotkać się z partnerem. Razem przechodzimy przez most i opuszczamy lokację.
![]() | ![]() |
Powoli idziemy przez jaskinię. Strzelając w dwie latarnie, zbieramy Ruby (Pear) oraz Sapphire (Square) . Gdy wyjdziemy na zewnątrz, udajemy się w stronę namiotów (BSAA Emblem 16) . Przeszukujemy obydwa i zbieramy amunicję, Green Herb , złoto oraz Jewel Beetle (przed wejściem do namiotu).
![]() | ![]() |
Poruszamy się zgodnie z mapą, przechodzimy przez drzwi i wchodzimy do rafinerii. Droga, którą musimy iść jest zablokowana, a poza tym jesteśmy atakowani przez maijinów.
![]() | ![]() |
Bedąc jeszcze na górze, załatwiamy przeciwników, wyposażonych w łuki. Zeskakujemy i pozbywamy się kolejnych oponentów. Oszczędzamy amunicję za wszelką cenę i zbieramy wszystko co zostawią po sobie maijini.
![]() | ![]() |
Musimy teraz pozbyć się płomieni, blokujących dalszą drogę. Posłużą do tego trzy czerwone pokrętła. Na jedną z platform, dostajemy się po drabinie. Przekręcamy koło i pozbywamy się atakujących nas przeciwników. Oszczędzamy amunicję! W lokacji tej , znajdziemy dwie liny, za pomocą których dostaniemy się do upragnionych kół. Najpierw zjażdżamy w lewą stronę (jeśli pojedziemy w prawo, stan gry nie zapisze się). Zakręcamy dopływ gazu, zbieramy przedmioty i otwieramy drzwi. Zaatakuje nas maijin z piłą mechaniczną. Gdy go pokonamy, zjeżdzamy w prawo i powtarzamy czynność. Zostaniemy zaatakowani ponownie, przez ten sam rodzaj przeciwnika.
![]() | ![]() |
Dobrym na niego sposobem są miny, które zebraliśmy w tej lokacji. Gdy ją zdetonuje, podbiegamy i wyprowadzamy cioś pięścią (które jest mocniejszy niż nie jedna broń). Jeśli mamy naładowaną broń, oczywiście robimy z niej użytek. Generalnie, pozostajemy cały czas w ruchu i nie dajemy się złapać w narożnikach. Po walce, zabieramy Venom Fang (poprzedni maijin, również go opuścił). Gdy pozbędziemy się już ognia, wchodzimy do budynku. Musimy się w nim uporać z koejną falą przeciwników. Dlatego właśnie, oszczędzaliśmy amunicję. W jednym z pomieszczeń, natkniemy się na przyjaciela Shevy. Po obejżeniu cut-scenki, musimy go ochraniać przed maijinami. Włamuje on się do komputera i uruchamia windę. Gdy to nastąpi, zbieramy wszystkie przedmioty i korzystamy z niej. Przeciwnicy będą pojawiać się w nieskończoność, więc nie tracimy czasu.
![]() | ![]() |
Na drugi koniec pomieszczenia, dostajemy się wchodząc po platformach, umieszczonych na różnych wysokościach. Przeciwników pozbywamy się za pomocą ołowiu oraz min.
![]() | ![]() |
- Resident Evil 5 - poradnik do gry
- Resident Evil 5: Poradnik do gry
- Resident Evil 5: Opis przejścia
- Resident Evil 5: Civilian Checkpoint (1-1)
- Resident Evil 5: Public Assembly (1-2)
- Resident Evil 5: Storage Facility (2-1) (1)
- Resident Evil 5: Storage Facility (2-1) (2)
- Resident Evil 5: Train Station (2-2)
- Resident Evil 5: Savanna (2-3)
- Resident Evil 5: Marchlands (3-1)
- Resident Evil 5: Execution Ground (3-2) (1)
- Resident Evil 5: Execution Ground (3-2) (2)
- Resident Evil 5: Caves (4-1) (1)
- Resident Evil 5: Caves (4-1) (2)
- Resident Evil 5: Worship Area (4-2)
- Resident Evil 5: Underground Garden (5-1)
- Resident Evil 5: Experimental Facility (5-2) (1)
- Resident Evil 5: Experimental Facility (5-2) (2)
- Resident Evil 5: Uroboros Research Facility (5-3) (1)
- Resident Evil 5: Uroboros Research Facility (5-3) (2)
- Resident Evil 5: Ship Deck (6-1)
- Resident Evil 5: Main Deck (6-2)
- Resident Evil 5: Bridge Deck (6-3)
- Resident Evil 5: Opis przejścia
- Resident Evil 5: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Daremny poradnik.
W ogóle nie opisana ostatnia walka, na easy musiałem kminić kilka godzin i bez filmiku nie dał bym rady.
Grając Shevą w ostatniej walce podczas QTE trzeba na prawdę baaardzo szybko wciskać guzik.
Jakiś filmik na YouTube obejrzyj, jak ktoś przechodzi ten poziom.
kto wie jak przejsc chapter 6.6
JA NP MAM PROBLEM ZE ZLOKALIZOWANIEM EMBLEMATOW
a te zdjecia wcale mi nie pomagaja
Beznadziejny opis ostatniej walki, stracilem blisko godzine probujac postepowac wedle poradnika i okazalo sie, ze trzeba to zrobic w inny sposob. Dobrze, ze wszedlem na inna strone i sie o tym dowiedzialem, bo obwinialbym wylacznie siebie o brak zdolnosci manualnych. Jesli juz kazecie sobie za cos placic niech to bedzie wykonane porzadnie.
jak zdobyc bsaa emblem 17 i 30
Mam takie pytanie w ostatecznej walce bossem trzeba wskoczyć na głaz który się przewróci?
witam w tym poradniku jest mały błąd jezeli chodzi o BSAA Emblem numer 20 i 21 autor podaje te samo miejsce w tym przypadku:)
Nawet dobry poradnik. Dzięki niemu udało się łatwiej przejśc calą gre. Dzięki Mikas.
Próbuje i próbuje ale wpaść te osiągnięcie nie chce, próbuje ciągle na rozdziale 1-2 z tą elektrowienką. Lecz zauważyłem gdy Sheva mnie uleczy, nie wciskam niczego, a Chris i tak sam dziękuje. Może to tego wina?
Potem już będzie coraz mniej fajnie. No chyba, że jesteś bezkrytycznym maniakiem serii RE. W takim przypadku - przepraszam.
RE 5 miażdży! Jestem dopiero w 2-2, ale jest fajnie. Z bratem przechodzimy. W 4 grałem na PS2 i była jakby lepsza, ale wiadomo, cała ta nowa generacja psuje gry. :D
Re 5 to najgorsza część serii.
Klimatu zero. Horroru zero. Tylko strzelanie i zero strachu.
To nie powinno nawet mieć nazwy resident evil, bo to jakaś strzelanka, a nie horror.
Ale wiadomo od Re 4 seria się popsuła choć RE 4 i tak lepsze od RE 5 i RE 6.
RE 1 1996 - 10/10
RE 2 1998 - 9,5/10
Re 3 1999 - 8,5/10
RE code veronica 2000 -9/10
RE 1 remake 2002 - 10/10
RE 0 2002 - 9/10
RE 4 2005 - 8,5/10
RE 5 2009 - 7/10
RE 6 2012 - 7,5/10
RE Revelations 2012 - 7,5/10
RE Revelations 2 2015 - 7,5/10
RE 7 2017 - 9/10
No bo widzisz... grałeś z nastawieniem na horror. Niestety z horrorem to nie ma wiele wspólnego. W tym aspekcie również ta gra mnie zawiodła, ale reszta w pełni zadowalająca :)
Dobrych TPP nigdy za wiele, a na ten czekałem cztery lata i na pewno jeszcze przez długi czas będę grał na MP :)
Prisonbull - ja cię podziwiam. To tak na marginesie.
Ta gra robi się nudna mniej więcej od 5 rozdziału. Zmęczyłem ją do końca (samo zakończenie zapożyczone ze znakomitego "Condemned 2") i z ulgą zabrałem się za "F.E.A.R.2".
jedyne czego brakuje w tym poradniku to lista i opis osiągnięć/trofeów(X360/PS3)
Who Do You Trust?
Build up a certain level of trust with your partner.
30 Punktów
Najłatwiej Osiągnięcie zrobić wgrywając grę i dając Shevie dużo leczniczych miksturek. Następnie
pozwalamy ranić się przeciwnikom tak, by Sheva mogła nas często leczyć. Po każdym „zabiegu” leczenia wciskamy przycisk B, by jej podziękować. Po kilkunastu takich próbach Osiągnięcie powinno wpaść.
Dziobi2000 -> o to ci chodziło...??
Jeszcze cię to boli? Oj jeśli poczułeś się gorszy to przepraszam...
Dziobi2000 - dajesz partnerce dużo ziółek i dajesz się ranić. Jak będzie ci je dawać wciskaj B (X360) lub kółko (Ps3)
Ja skatowałem re5 na wszystkich 4 trybach trudnosci, gra fajna ale banalnie łatwa od poprzedników. Został mi jeden achievment do wykonania, jak ktos wie jak szybko zaliczyc "Build A Certain Level of Trust" (x360) niech da znać na pw.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.




















