Resident Evil 5: Civilian Checkpoint (1-1)
Aktualizacja:
Civilian Checkpoint (1-1)
Stawiając pierwsze kroki, nie możemy wyciągnąć broni, ani przejść do okna ekwipunku. Wykorzystajmy ten czas na przyzwyczajenie się do sterowania i wybrania najlepszego dla nas układu przycisków. Gdy to zrobimy, udajemy się do rzeźnika, znajdującego się na samym końcu drogi. Przechodzimy przez drzwi.
![]() | ![]() |
Rozmawiamy z naszym łącznikiem. Po obejrzeniu cut-scenki, udajemy się w strone świecącej srebrnej walizki, leżącej na stole. Otwieramy ją i zbieramy naszą pierwszą i podstawową jednocześnie broń - pistolet M92F. Zarówno Sheva, jak i Chris będzie z niej teraz korzystać. Zbieramy złoto , ukryte w drewnianych skrzyniach i wychodzimy ze sklepu. Możemy także przeczytać kilka dokumentów, rozrzuconych po sklepie. Kierujemy się jedyną, możliwą ścieżką.
![]() | ![]() |
Poruszając się naprzód, znajdziemy zarżnięte zwierzę. Przy bliższym kontakcie, odkryjemy że jest ono jeszcze ciepłe. Idąc prosto, następnie w prawo, dojdziemy do ślepego zaułku, więc wchodzimy do budynku, do którego drzwi znajdują się obok martwego zwierzęcia. Wewnątrz znajdziemy dwa Green Herbs . Jeśli je połączymy zwiększymy ich efekt. Opuszczamy to pomieszczenie i przechodzimy przez czerwone drzwi. Usłyszymy głośny krzyk. Pierwsza walka czeka na nas za rogiem.
![]() | ![]() |
Wchodzimy do domku i widzimy dwóch maijinów, trzymających bezbronnego mieszkańca wioski. Gdy się przemieni, zostaniemy zaatakowani. Szanse na to, że w niego trafimy za nim nas złapie, są bardzo niewielkie, więc by uniknąć obrażeń, ruszamy, szybko, lewą gałką analogową. W kolejnym pomieszczeniu znajdziemy amunicję, leżącą na półce. Przez okno, wychodzimy na zewnątrz. Idąc aleją, zostaniemy zaatakowani przez większą grupę przeciwników. Nie walczymy z nimi, tylko obracamy się i biegniemy do najbliższego budynku (możemy oczywiście walczyć z maijinami, jeden z nich upuści drogocenny Topaz , ale nie robimy tego przy pierwszym przechodzeniu gry).
![]() | ![]() |
Po ucieczce, zbieramy Red Herb oraz Grenade. Przy pomocy partnera, forsujemy metalowe drzwi i wchodzimy do kolejnego pomieszczenia. W beczkach znajdujemy złoto. Używamy noża by je zniszczyć. Jedynym wyjściem z tej lokacji jest właz, prowadzący do podziemnego tunelu. Biegniemy na jego drugą stronę i wchodzimy po drabinie. Zbieramy amunicję i Green Herb i przechodzimy przez drzwi.
![]() | ![]() |
Biegniemy ścieżką, prowadzącą w dół. Skaczemy i zgarniamy skarby , znajdujące się przed domem. Oglądamy cut-scenkę. Musimy teraz odeprzeć atak kilkudziesięciu przeciwników. Mamy do wyboru dwie opcje. Możemy ufortyfikować się w domu, zastanawiając półkami, drzwi i okno, a stojąc w otwartych drzwiach, strzelać do wszystkich wpadających do środka.
![]() | ![]() |
Po jakimś czasie, przeciwnik wyposażony w ogromny topór, rozwali ścianę. Musimy więc jak najszybciej opuścić dom. Naszym zadaniem jest teraz czekanie na posiłki. Najlepiej jest pozostać w ruchu, a strzelając w czerwone beczki, pozbywać się kolejnych fal przeciwników. Zbieramy wszystko co tylko wpadnie nam w ręce: Green Herb , Red Herb , amunicję i przede wszystkim pistolet maszynowy VZ61 , który ukryty jest srebrnej walizce, w górnym, prawym rogu lokacji. Przy jego pomocy, załatwiamy oponenta z toporem. Ołów bardzo mu smakuje, ale gdy padnie, zostawi po sobie wartościowy Gold Ring .
![]() | ![]() |
Gdy nadejdzie odpowiedni czas, włączy się cut-scenka a ten etap się zakończy.
0
- Resident Evil 5 - poradnik do gry
- Resident Evil 5: Poradnik do gry
- Resident Evil 5: Opis przejścia
- Resident Evil 5: Civilian Checkpoint (1-1)
- Resident Evil 5: Public Assembly (1-2)
- Resident Evil 5: Storage Facility (2-1) (1)
- Resident Evil 5: Storage Facility (2-1) (2)
- Resident Evil 5: Train Station (2-2)
- Resident Evil 5: Savanna (2-3)
- Resident Evil 5: Marchlands (3-1)
- Resident Evil 5: Execution Ground (3-2) (1)
- Resident Evil 5: Execution Ground (3-2) (2)
- Resident Evil 5: Caves (4-1) (1)
- Resident Evil 5: Caves (4-1) (2)
- Resident Evil 5: Worship Area (4-2)
- Resident Evil 5: Underground Garden (5-1)
- Resident Evil 5: Experimental Facility (5-2) (1)
- Resident Evil 5: Experimental Facility (5-2) (2)
- Resident Evil 5: Uroboros Research Facility (5-3) (1)
- Resident Evil 5: Uroboros Research Facility (5-3) (2)
- Resident Evil 5: Ship Deck (6-1)
- Resident Evil 5: Main Deck (6-2)
- Resident Evil 5: Bridge Deck (6-3)
- Resident Evil 5: Opis przejścia
- Resident Evil 5: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany415130 Chorąży
Nawet dobry poradnik. Dzięki niemu udało się łatwiej przejśc calą gre. Dzięki Mikas.
zanonimizowany595424 Junior
witam w tym poradniku jest mały błąd jezeli chodzi o BSAA Emblem numer 20 i 21 autor podaje te samo miejsce w tym przypadku:)
zanonimizowany624391 Junior
Mam takie pytanie w ostatecznej walce bossem trzeba wskoczyć na głaz który się przewróci?
zanonimizowany641824 Junior
jak zdobyc bsaa emblem 17 i 30
yazz_aka_maish Legend
Beznadziejny opis ostatniej walki, stracilem blisko godzine probujac postepowac wedle poradnika i okazalo sie, ze trzeba to zrobic w inny sposob. Dobrze, ze wszedlem na inna strone i sie o tym dowiedzialem, bo obwinialbym wylacznie siebie o brak zdolnosci manualnych. Jesli juz kazecie sobie za cos placic niech to bedzie wykonane porzadnie.
zanonimizowany701898 Junior
JA NP MAM PROBLEM ZE ZLOKALIZOWANIEM EMBLEMATOW
a te zdjecia wcale mi nie pomagaja
zanonimizowany1033578 Junior
kto wie jak przejsc chapter 6.6
zanonimizowany1014521 Generał
Jakiś filmik na YouTube obejrzyj, jak ktoś przechodzi ten poziom.
TCameronT Junior
Daremny poradnik.
W ogóle nie opisana ostatnia walka, na easy musiałem kminić kilka godzin i bez filmiku nie dał bym rady.
Grając Shevą w ostatniej walce podczas QTE trzeba na prawdę baaardzo szybko wciskać guzik.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.














