Quake 3 Arena: Poziomy trudności
Aktualizacja:
Poziomy trudności
![]() | [1] I CAN WIN - Boty nie grzeszą inteligencją, nie potrafią ominąć nawet najprostszego strzału, a same mają problemy z trafieniem nawet w stojący w miejscu cel. Gra z duża ilością przeciwników owocuje dziesiątkami fragów w krótkim odstępie czasu, jednak nie daje to żadnej przyjemności i może szybko powodować znudzenie. Dlatego powinni tak grać tylko gracze dopiero wchodzący w FPP-owy światek. |
![]() | [2] BRING IT ON - Jest to już częściowa poprawa, jednak dalej nie można polecić zabawy na tym poziomie. Jest tu za łatwo, a zwycięstwo to w większości przypadków żaden problem. Boty nadal nie potrafią żadnych sztuczek i są bardzo głupie. Tutaj można zacząć pierwszą zabawę z Qwakiem. |
![]() | [3] HURT ME PLENTY - To pierwszy poziom trudności, na którym można solidnie pofragować. Boty stosują tu przeróżne sztuczki, potrafią już skutecznie omijać strzały z rakietnicy oraz zrobić z niej użytek. Kiedy ukończymy wszystkie mapy na tym poziomie, to możemy przełączyć się na następny poziom. |
![]() | [4] HARDCORE - Jak sama nazwa wskazuje, tryb ten przeznaczony jest dla prawdziwych wyjadaczy. Boty są tu bardzo inteligentne, potrafią stosować wiele sztuczek - uniki, skoki podczas strzału, mają także doskonałe "oko" - dla nich to nie problem trafić między oczy poruszającemu się celowi. Poprzeczka postawiona jest tu bardzo wysoko, jednak radość płynąca ze zwycięstwa na tym poziomie trudności to w zupełności rekompensuje. |
![]() | [5] NIGHTMARE! -Zwycięstwo z botami jest tutaj po prostu nieosiągalne dla zwykłego śmiertelnika! Boty cały czas podskakują, co pomaga im uniknąć trafienia, same natomiast mają niesłychanego cela - potrafią trafić graczowi z rakietnicy prosto w twarz niezależnie, jakie wykonuje on uniki. Dlatego gra w tym trybie to zabawa dla prawdziwych zapaleńców. Istny koszmar! |
0
Komentarze czytelników
zanonimizowany413 Legend
Po pobieznym przeczytaniu mam kilka uwag do poradnika: ;)
Opisy map:
Q3dm6
"W nagrodę za fraga jednym strzałem otrzymujemy medal Impressive."
- niezupelnie, medal impressive otrzymuje sie za dwukrotne z rzedu
trafienie przeciwnika, a nie za zabicie go i bynajmniej nie jedym strzalem... ;)
Q3tourney2
"Na górny poziom można dostać się windami lub po schodach."
- w Q3 nie ma wind...
Q3dm8
"Kolejna mapa przeznaczona dla dużej ilości graczy, jednak spokojnie można tu grać już w dwie osoby."
- raczej nie polecam ;) - jest zakrecona i dosc dlugo moga sie czasem szukac... ;)
"Dwoje drzwi prowadzi do tego samego korytarza – do windy, która wyniesie nas wprost do nawy kryjącej Rocket Launchera."
- wciaz to samo... wielokrotnie w tekscie autor wspomina o windach, ktorych po prostu w Q3 nie ma!
Q3dm15
"Znajduje się tam nad wielką półką winda, która przerzuci każdego na półkę z Heavy Armorem na zamku, zahaczając po drodze o wspomnianego BFG10K."
- skoro to jest poradnik dla poczatkujacych, to nie wpomniano, ze na ta polke trzeba sie jeszcze dostac ;) - a zeby to zrobic trzeba wykonac tzw. rocket-jumpa :) - ale moze po prostu sie czepiam... :)))
Q3dm16
"Rozpoczyna ona serię poziomów zlokalizowanych w przestrzeni kosmicznej z mnóstwem różnych wind i skoczni."
- znowu te windy... ;)
Opisy Power-up'ow
Quad Damage
"Jak wskazuje nazwa, zwiększa czterokrotnie moc każdej broni przez 30 sekund."
- nie kazdy o tym wie, ale nazwa Quada nie odzwierciedla w Q3 jego sily... quad w Q3 zwieksza moc TRZYkrotnie, a nie czterokrotnie... naprawde!
I na zakonczenie:
Opis q3dm5 rzadzi :))))))
"Nie da tu się zastosować jednolitej taktyki, najlepiej jest jak zwykle zdobyć rakietnicę i biegać po mapie fragując przeciwnika, samemu zaś unikać trafienia."
- samo zycie ;))))
Trollf
czepialski.. ;)
zanonimizowany413 Legend
btw: Fajek, czy od Ciebie moge wyciagnac info na temat serwa Q3 na GO ? :))
(jaki IP, port, jaka waersja PR itp)
bede b. dzwieczny... ;))
FAJEK Generał
tak , wyciągniesz :-))))
tyle ze dzis lub jutro zmieniamy maszyne dla Q3 wiec pewnie zmienia sie parematry (IP , port) .
w kazdym razie jak juz bedzie postawiony Q3 na nowej maszynie to dam znac, a tak wogole to bedzie info w dziel "serwery gier"
zanonimizowany413 Legend
Najmad, w pelni sie zgadzam, wiec jak serwer na GO ruszy to moze maly sparing dla zapoznania? :)))
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
![[1] I CAN WIN - Boty nie grzeszą inteligencją, nie potrafią ominąć nawet najprostszego strzału, a same mają problemy z trafieniem nawet w stojący w miejscu cel - Poziomy trudności | Podstawy Quake III Arena - Quake III: Arena - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/60/712626765.jpg)
![[2] BRING IT ON - Jest to już częściowa poprawa, jednak dalej nie można polecić zabawy na tym poziomie - Poziomy trudności | Podstawy Quake III Arena - Quake III: Arena - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/60/712626781.jpg)
![[3] HURT ME PLENTY - To pierwszy poziom trudności, na którym można solidnie pofragować - Poziomy trudności | Podstawy Quake III Arena - Quake III: Arena - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/60/712626796.jpg)
![[4] HARDCORE - Jak sama nazwa wskazuje, tryb ten przeznaczony jest dla prawdziwych wyjadaczy - Poziomy trudności | Podstawy Quake III Arena - Quake III: Arena - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/60/712626812.jpg)
![[5] NIGHTMARE - Poziomy trudności | Podstawy Quake III Arena - Quake III: Arena - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/60/712626828.jpg)
