Quake 3 Arena: Broń
Aktualizacja:
Broń
![]() | [1] GAUNTLET - Podstawowe wyposażenie każdego wojownika. Elektryczna kosiarka zamontowana na nadgarstku nie jest może najlepszą bronią, jednak zabawa ze zfragowania nią przeciwnika jest wyśmienita. Nie można znaleźć jej na żadnej mapie, jest od początku dostępna, a jej największym atutem jest brak potrzebnej amunicji. |
![]() | [2] MACHINEGUN - Doskonale spisuje się w pojedynku jeden na jednego, szczególnie jeśli przeciwni dysponuje czymś mocniejszym, na przykład Railgunem, to zfragowanie go maszynówką jest wspaniałym przeżyciem. Ma sporą ilość amunicji i jest dostępna zawsze do początku gry. |
![]() | [3] SHOTGUN - Futurystyczny wygląd tej strzelby może na pierwszy rzut oka zmylić niejednego gracza. Jednak osoby potrafiące zrobić z niego dobry użytek zdobędą fraga praktycznie w każdej sytuacji. Duży rozrzut przeszkadza jednak w użyciu Shotguna na dużej odległości i w rozległych pomieszczeniach |
![]() | [4] GRENADE LAUNCHER - W zamierzeniach broń miała być ciekawą alternatywą rakietnicy, jednak w praktyce broń ta okazuje się mało przydatna. Granaty wyrzucone z dużej wysokości mają tendencję do dalekich odbić i często detonują się w powietrzu, zamiast na przeciwniku. |
![]() | [5] ROCKET LAUNCHER - Najlepsza broń dostępna w grze! Jej skuteczność i frajda z użycia po prostu detronizuje pozostałe pukawki. Siła wybuchu rakiet może ranić przeciwników nawet znajdujących się parę metrów od miejsca detonacji. Najlepiej jest stosować ją przeciwko całej grupce, co zaowocuje paroma fragami. Poza tym odpowiednie użycie rakietnicy pozwala na wykonywanie dalekich skoków. |
![]() | [6] LIGHTNING GUN - Doskonale spisuje się w długich, prostych korytarzach, gdzie przeciwnik nie ma miejsca na wykonanie uników na boki. W dużych pomieszczeniach jest mało skuteczna ze względu na specyfikę prowadzenia ognia. Ogólnie jest świetna i należy wyćwiczyć jej obsługę do perfekcji. |
![]() | [7] RAILGUN - Bron ta przeznaczona jest dla prawdziwych maniaków, a jej obsługa wymaga wielu godzin ćwiczeń. Pojedyncza wiązka, które wyrzuca z siebie ta spluwa może dać fraga za pierwszym trafieniem! Dlatego tak ważnym jest nauczenie się celnego oddania strzału w biegającego przeciwnika. Najlepszymi do tego są długie korytarze, ponieważ w dużych pomieszczeniach szansa trafienia jest bardzo niska. |
![]() | [8] PLASMA GUN - Świetna maszynówka prująca w przeciwników kulami plazmy. Jest bardzo skuteczna na jednego, jak i wielu przeciwników. Potrafi ranić także graczy znajdujących się niedaleko zetknięcia owej kuli z przeszkodą, jednak obrażenia są znikome. Obsługa tej broni nie jest skomplikowana, więc należy używać jej w miarę możliwości jak najczęściej. |
![]() | [9] BFG10K - Jest to zmodyfikowane BFG z QII. Zmniejszono trochę jego siłę rażenia i zmieniono tryb strzału, jednak dalej jest to najmocniejsza broń w grze i tak samo rzadko spotykana. Jeżeli jednak uda się ją zdobyć, to liczba fragów sama będzie szła w górę. Najlepiej jednak używać jej przeciw grupie przeciwników. |
0
Komentarze czytelników
Najmad Konsul
Hmmmm a moze cos nie dla zupelnie poczatkujacych??? jak np 6 spsob na dojscie do quada na q3dm17? (sam znam 5 :-)))))
FAJEK Generał
Hmmm ..... to w takim razie trzeba bedzie przygotowac poradnik z dopiskiem PRO :-))
ale czy profesjonalni gracze bedą potrzebowali poradnika? jesli tak , to byc moze bedzie i taki :-)
Najmad Konsul
....przydalby sie tak :-))) bo po co samemu kombinowac?i
zanonimizowany413 Legend
Po pobieznym przeczytaniu mam kilka uwag do poradnika: ;)
Opisy map:
Q3dm6
"W nagrodę za fraga jednym strzałem otrzymujemy medal Impressive."
- niezupelnie, medal impressive otrzymuje sie za dwukrotne z rzedu
trafienie przeciwnika, a nie za zabicie go i bynajmniej nie jedym strzalem... ;)
Q3tourney2
"Na górny poziom można dostać się windami lub po schodach."
- w Q3 nie ma wind...
Q3dm8
"Kolejna mapa przeznaczona dla dużej ilości graczy, jednak spokojnie można tu grać już w dwie osoby."
- raczej nie polecam ;) - jest zakrecona i dosc dlugo moga sie czasem szukac... ;)
"Dwoje drzwi prowadzi do tego samego korytarza – do windy, która wyniesie nas wprost do nawy kryjącej Rocket Launchera."
- wciaz to samo... wielokrotnie w tekscie autor wspomina o windach, ktorych po prostu w Q3 nie ma!
Q3dm15
"Znajduje się tam nad wielką półką winda, która przerzuci każdego na półkę z Heavy Armorem na zamku, zahaczając po drodze o wspomnianego BFG10K."
- skoro to jest poradnik dla poczatkujacych, to nie wpomniano, ze na ta polke trzeba sie jeszcze dostac ;) - a zeby to zrobic trzeba wykonac tzw. rocket-jumpa :) - ale moze po prostu sie czepiam... :)))
Q3dm16
"Rozpoczyna ona serię poziomów zlokalizowanych w przestrzeni kosmicznej z mnóstwem różnych wind i skoczni."
- znowu te windy... ;)
Opisy Power-up'ow
Quad Damage
"Jak wskazuje nazwa, zwiększa czterokrotnie moc każdej broni przez 30 sekund."
- nie kazdy o tym wie, ale nazwa Quada nie odzwierciedla w Q3 jego sily... quad w Q3 zwieksza moc TRZYkrotnie, a nie czterokrotnie... naprawde!
I na zakonczenie:
Opis q3dm5 rzadzi :))))))
"Nie da tu się zastosować jednolitej taktyki, najlepiej jest jak zwykle zdobyć rakietnicę i biegać po mapie fragując przeciwnika, samemu zaś unikać trafienia."
- samo zycie ;))))
Trollf
czepialski.. ;)
zanonimizowany413 Legend
btw: Fajek, czy od Ciebie moge wyciagnac info na temat serwa Q3 na GO ? :))
(jaki IP, port, jaka waersja PR itp)
bede b. dzwieczny... ;))
FAJEK Generał
tak , wyciągniesz :-))))
tyle ze dzis lub jutro zmieniamy maszyne dla Q3 wiec pewnie zmienia sie parematry (IP , port) .
w kazdym razie jak juz bedzie postawiony Q3 na nowej maszynie to dam znac, a tak wogole to bedzie info w dziel "serwery gier"
zanonimizowany413 Legend
Najmad, w pelni sie zgadzam, wiec jak serwer na GO ruszy to moze maly sparing dla zapoznania? :)))
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
![[1] GAUNTLET - Podstawowe wyposażenie każdego wojownika - Broń | Podstawy Quake III Arena - Quake III: Arena - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/60/947670281.jpg)
![[2] MACHINEGUN - Doskonale spisuje się w pojedynku jeden na jednego, szczególnie jeśli przeciwni dysponuje czymś mocniejszym, na przykład Railgunem, to zfragowanie go maszynówką jest wspaniałym przeżyciem - Broń | Podstawy Quake III Arena - Quake III: Arena - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/60/947670296.jpg)
![[3] SHOTGUN - Futurystyczny wygląd tej strzelby może na pierwszy rzut oka zmylić niejednego gracza - Broń | Podstawy Quake III Arena - Quake III: Arena - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/60/947670312.jpg)
![[4] GRENADE LAUNCHER - W zamierzeniach broń miała być ciekawą alternatywą rakietnicy, jednak w praktyce broń ta okazuje się mało przydatna - Broń | Podstawy Quake III Arena - Quake III: Arena - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/60/947670328.jpg)
![[5] ROCKET LAUNCHER - Najlepsza broń dostępna w grze - Broń | Podstawy Quake III Arena - Quake III: Arena - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/60/947670343.jpg)
![[6] LIGHTNING GUN - Doskonale spisuje się w długich, prostych korytarzach, gdzie przeciwnik nie ma miejsca na wykonanie uników na boki - Broń | Podstawy Quake III Arena - Quake III: Arena - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/60/947670359.jpg)
![[7] RAILGUN - Bron ta przeznaczona jest dla prawdziwych maniaków, a jej obsługa wymaga wielu godzin ćwiczeń - Broń | Podstawy Quake III Arena - Quake III: Arena - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/60/947670375.jpg)
![[8] PLASMA GUN - Świetna maszynówka prująca w przeciwników kulami plazmy - Broń | Podstawy Quake III Arena - Quake III: Arena - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/60/947670390.jpg)
![[9] BFG10K - Jest to zmodyfikowane BFG z QII - Broń | Podstawy Quake III Arena - Quake III: Arena - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/60/947670406.jpg)
