Wyłącz generator w Ładowni E | Opis przejścia Phantaruk
Aktualizacja:
Wyłącz generator w Ładowni E
Z uwagi na fakt, że drzwi prowadzące do dalszej części Biomed'u są nieczynne, musisz zejść na niższy poziom statku i wyłączyć jeden z generatorów. W chwili odłączenia zasilania powinny się one otworzyć.
[Zagrożenie]

Drzwi są zablokowane, więc jedyna droga prowadzi do korytarza z którego przyszedłeś. Na powyższym obrazku możesz zauważyć układ drzwi. W momencie gdy lekko wysuniesz się w stronę schodów, z pomieszczenia po prawej stronie[1] wyjdzie Phantaruk. Jeśli nadal pozostaniesz blisko schodów to z łatwością cię zauważy i zabije. Gdy tylko go zobaczysz wycofaj się po zaryglowane drzwi i poczekaj aż stwór przejdzie dalej korytarzem[2]. Gdy zniknie z pola widzenia możesz powoli przybliżać się do drzwi, które masz przed sobą[3]. Po zejściu ze schodów przyspiesz, ale nie używaj sprintu. Drzwi się za tobą zamkną i na krótki czas będziesz bezpieczny.
Uwaga: Może okazać się, że stwór nie będzie chciał przejść korytarzem tylko wyjdzie przez drzwi, rozejrzy się i zawróci. W takim przypadku poczekaj do momentu, aż się wycofa i spróbuj ponownie. Jeśli zbliżysz się do schodów a Phantaruk nie wyjdzie na korytarz to znak, że masz zielone światło. W każdym przypadku pamiętaj, że twoim celem są drzwi naprzeciwko[3] więc nie zbliżaj się do tych po prawej stronie.
[Koniec]
Po wejściu do pomieszczenia zobaczysz ekran reklamowy. Omiń go i skieruj się prosto do drzwi oznaczonych jako Hala Ładowni D. W pokoju nie znajdziesz żadnych przedmiotów więc nie trać czasu na przeszukiwanie go, tym bardziej, że Phantaruk dalej cię ściga, mimo że udało ci się go ominąć. Przejdź przez wcześniej wspomniane drzwi i idź korytarzem. Trzymaj się prawej strony.

Na końcu korytarza znajdziesz kolejne drzwi a za nimi pomieszczenie widoczne na powyższym obrazku. Łatwo możesz zauważyć, że dalsza droga jest zablokowana przez wyładowania elektryczne z uszkodzonego przewodu. Aby wyłączyć zasilanie musisz do nich podejśći wejść do pomieszczenia po prawej stronie. Drzwi są zamknięte, ale możesz je otworzyć za pomocą karty członka załogi, którą udało ci się wcześniej zdobyć.
Wyłącznik zasilania znajdziesz po lewej stronie tuż po przekroczeniu drzwi. W pomieszczeniu nie znajdziesz użytecznych przedmiotów więc tuż po odcięciu zasilania skieruj się w głąb korytarza, który wcześniej był zablokowany.

Gdy zobaczysz widok tożsamy z tym na powyższym obrazku to trafiłeś do Hali Ładowni D. Możesz zupełnie zignorować wszystkie regały i skierować się bezpośrednio do klatki schodowej zaznaczonej na obrazku. Staraj się nie tracić czasu, gdyż Phantaruk może być tuż za tobą. Po zejściu na niższy poziom trafisz na zamknięty korytarz z wieloma bocznymi pomieszczeniami. Jeśli skręcisz w prawo to po chwili znajdziesz pomieszczenie w którym na regale będą leżały baterie do latarki. Gdy tylko je zbierzesz wróć do klatki schodowej i udaj się prosto.
Po prawej stronie znajdziesz dwa wejścia, które będą opisane jako Hala Ładowni E. Wybierz dowolne z nich i po wejściu zwróć uwagę na stojący przy nich stolik. Znajdziesz na nim kolejny wpis do dziennika.

Po wejściu do Hali zobaczysz powyższy widok. Dalsza droga prowadzi prosto, ale będzie zablokowana przez wyładowania elektryczne. Żeby odciąć zasilanie musisz wyłączyć prąd na czterech panelach. Dwa z nich znajdziesz po prawej i dwa po lewej stronie kierując się widokiem z powyższego obrazka. Najlepiej biegaj pomiędzy nimi jeśli to możliwe, gdyż w tej części Phantaruk może bardzo łatwo cię dogonić i uniemożliwić kontynuowanie gry.
Po wyłączeniu prądu z każdego panelu skieruj się na klatkę schodową. Jeśli masz wystarczająco dużo kondycji to użyj sprintu. Nie rozglądaj się i nie zatrzymuj się nawet jeśli pasek kondycji będzie na wyczerpaniu. Dotarcie do klatki schodowej da ci pewną dozę bezpieczeństwa.
Idź schodami w dół aż dotrzesz do najniższego punktu ładowni. Postaraj się obejść filar na którym zbudowano klatkę schodową.

Zwróć uwagę na pomieszczenie widoczne na powyższym obrazku. Po wejściu do niego ponownie wykryjesz sygnał i będziesz mógł wysłuchać kolejnej części dziennika pokładowego. Gdy transmisja dobiegnie końca podejdź do rzędu stołów po prawej stronie pomieszczenia. Znajdziesz na nich strzykawkę i baterie. Po podniesieniu przedmiotów zwróć uwagę na jeden z komputerów. Jego monitor jest aktywny i po podejściu do niego możliwa jest interakcja. Kliknij na napis "Wyłącz silniki".
Korzystając z tego wykonujesz główny cel aktualnej misji i po wykonaniu interakcji możesz wrócić na górę. Po wyjściu z klatki schodowej skieruj się prosto do drzwi, którymi wszedłeś do Hali. Twoim celem jest ponowne dotarcie do drzwi, które były zablokowane awaryjnie. Po wyłączeniu generatora powinny być otwarte, więc musisz do nich dotrzeć tą samą drogą, którą przyszedłeś.
Po dotarciu do drzwi, okazuje się, że możesz do nich wejść, ale nie możesz użyć komputera, który odpowiada za otwarcie śluzy do dalszej części statku.
[Zagrożenie]
Tym razem skieruj się do drzwi opisanych jako Biuro ( pkt 1. na pierwszym obrazku w rozdziale). Przekraczając drzwi zobaczysz spustoszenie jakie zaprowadził w tej sekcji Phantaruk. Udaj się bezpośrednio do pierwszego skrętu w prawo. Omiń pierwsze pomieszczenie i idź dalej przed siebie. Z krótkim korytarzem znajdziesz pokój. Na stole leży kolejna karta dostępu, która umożliwi wejście do dalszej części statku. Zanim ją podniesiesz, wejdź za regał w tym samym pomieszczeniu. Na ścianie za nim znajdziesz skrzynkę, a w niej strzykawkę. Po zabraniu strzykawki zabierz kartę. Pozostałe pomieszczenia w sekcji biurowej są bez znaczenia, więc gdy tylko zdobędziesz wspomniane przedmioty skieruj się bezpośrednio do śluzy.
Jeśli nie będziesz wystarczająco szybki, może się okazać, że na twojej drodze stanie Phantaruk. Jeśli cię zabije to odrodzisz się tuż po podniesieniu karty dostępu. Tym razem postaraj się przeprowadzić wszystkie działania nieco szybciej.
[Koniec]
Po dotarciu do śluzy użyj karty dostępu. Rozpocznie się proces dekontaminacji i skanowania twojego organizmu. Po krótkim ekranie ładowania trafisz do sekcji Biomed.
0
- Phantaruk - poradnik do gry
- Phantaruk - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Dostań się do Biomed'u | Opis przejścia Phantaruk
- Wyłącz generator w Ładowni E | Opis przejścia Phantaruk
- Przedostań się do Strefy Administracyjnej | Opis przejścia Phantaruk
- Znajdź rękę oficera | Opis przejścia Phantaruk
- Zbadaj kwaterę Kapitana | Opis przejścia Phantaruk
- Dostań się do Kapsuł | Opis przejścia Phantaruk
- Wywołaj pożar | Opis przejścia Phantaruk
- Zniszcz statek | Opis przejścia Phantaruk
- Opis przejścia
- Phantaruk - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.