Dostań się do Kapsuł | Opis przejścia Phantaruk
Aktualizacja:
Dostań się do Kapsuł

Mając w kieszeni nośnik pamięci możesz cofnąć się do dziedzińca. Przed wyjściem z kajuty kapitana wysłuchasz kolejnej części dziennika pokładowego. Po wyjściu z kwater oficerskich udaj się na schody po lewej stronie, a następnie prosto. Na wprost znajdziesz drzwi widoczne na powyższym obrazku. Wcześniej przejście było niedostępne gdyż drzwi wymagają autoryzacji przez kapitana statku. Dzięki danym z nośnika będziesz mógł wejść do śluzy. Użyj komputera i przenieś się do sekcji Biomed-2.

Po wyjściu ze śluzy zobaczysz powyższy widok. Bezpośrednio przed sobą znajdziesz mapę sekcji, która na obrazku podświetlona jest na czerwono. Dalsza droga prowadzi korytarzem w prawo. Zaraz po wejściu do niego będziesz mógł posłuchać kolejnej części dziennika pokładowego. Gdy transmisja się zakończy rusz przed siebie.
Po ominięciu kilku przeszkód zobaczysz przed sobą przewróconą kratkę. Po lewej stronie na ścianie znajdziesz komputer i skrzynkę. Gdy tylko się zbliżysz włączy się alarm. Możesz go wyłączyć wchodząc w interakcję z komputerem. Następnie odejdź do skrzynki w której znajdziesz strzykawkę i baterie.
[Zagrożenie]

Po wejściu na kratkę trafiasz do obszaru w którym jest Phantaruk. Po prawej stronie jest wejście do Kostnicy, ale nawet jeśli tam wejdziesz to natkniesz się na zamknięte drzwi. Ciężko jednoznacznie określić gdzie przebywa stwór, ale gdziekolwiek nie pójdziesz, okaże się, że cię wytropił i jest tuż obok ciebie.
Będąc obok drzwi trzymaj się lewej strony ale idź dalej korytarzem przed siebie. Jeśli będziesz wystarczająco daleko od drzwi kostnicy to nie otworzą się automatycznie co da ci więcej czasu na oddalenie się od źródła zagrożenia. Korytarz skręca w lewo i tam powinieneś się udać.
Zaraz za zakrętem znajdziesz oszklone drzwi do pomieszczenia[1]. Wejdź do niego a na jednym ze stołów znajdziesz strzykawkę. Poza nią nie znajdziesz tutaj nic użytecznego, więc możesz podążać dalej. Wyjdź z pomieszczenia dowolnymi drzwiami. Idąc wzdłuż korytarza dotrzesz do szerokich oszklonych drzwi. Tuż przed nimi powinieneś skręcić w lewo. Lokację docelową[2] rozpoznasz po zapalonym świetle. Wejdź przez drzwi i od razu skieruj się ponownie w lewo. Do pomieszczenia prowadzą podwójne drzwi i nie ma najmniejszego znaczenia których użyjesz.

Zwróć uwagę na powyższy obrazek. Za ukrzyżowanym mężczyzną znajdziesz kolejny wpis do dziennika, strzykawkę i kartę dostępu medycznego, która będzie kluczowa w dalszej części zadania. Postaraj się podnieść przedmiot fabularny jako ostatni. Dzięki temu jeśli nie uda ci się dotrzeć dalej, nie będziesz tracił czasu na ponowne podnoszenie wspomnianych przedmiotów.
Po podniesieniu ich musisz działać szybko. Najszybciej jak to możliwe wróć tą samą drogą na korytarz. Tym razem przejdź przez oszklone drzwi przed którymi wcześniej skręciłeś. Za drzwiami znajdziesz ciemny korytarz z widocznym przewodem z którego zacznie lecieć para. Jeśli nie słyszysz za sobą Phantaruka to możesz wejść do pomieszczenia po prawo[3] i zabrać kolejną strzykawkę. Jeśli jesteś zagrożony lepiej na pierwszym rozwidleniu skręć w lewo. W pomieszczeniu, które będzie po twojej prawej, są baterie do latarki. Jeśli mogą okazać się przydatne a ty masz trochę czasu to możesz po nie wejść. Jeśli nie, skieruj się do końca korytarza, a po prawej stronie znajdziesz drzwi[4], które autoryzujesz za pomocą podniesionej przed chwilą karty. Na tym etapie cały czas musisz działać najszybciej jak to możliwe, ponieważ do momentu przejścia przez wspomniane drzwi Phantaruk cały czas ci zagraża.
[Koniec]
Za drzwiami znajdziesz ciemne pomieszczenie z którego bardzo łatwo wyjść. Ostatecznie przed tobą będzie kolejna śluza, a zanim do niej wejdziesz, odsłuchasz kolejny zapis dziennika pokładowego. Po zakończeniu transmisji wejdź do śluzy i zakończ działania w tej sekcji.
0
- Phantaruk - poradnik do gry
- Phantaruk - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Dostań się do Biomed'u | Opis przejścia Phantaruk
- Wyłącz generator w Ładowni E | Opis przejścia Phantaruk
- Przedostań się do Strefy Administracyjnej | Opis przejścia Phantaruk
- Znajdź rękę oficera | Opis przejścia Phantaruk
- Zbadaj kwaterę Kapitana | Opis przejścia Phantaruk
- Dostań się do Kapsuł | Opis przejścia Phantaruk
- Wywołaj pożar | Opis przejścia Phantaruk
- Zniszcz statek | Opis przejścia Phantaruk
- Opis przejścia
- Phantaruk - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.