Penumbra Black Plague: Część 10
Aktualizacja:
Część X
![]() | ![]() |
Zdejmij wiszący na ścianie obraz, a następnie wejdź do szybów wentylacyjnych. Po wyjściu z szybu wejdź do magazynku i zabierz z niego leżącą na regale butelkę z chlorem. Brom i aceton znajdziesz w pokoju z leżącym na stole ciałem. Wszystkie zdobyte składniki wlej do otworu [#1 ]. Na koniec włóż pojemnik z substancją w specjalne miejsce na dole maszyny [#2 ].
![]() | ![]() |
Teraz naciśnij klawisze po prawej stronie w sekwencji jak na obrazku (zgodnie z kolejnością alfabetyczną). Po wymieszaniu składników dotknij ekranu z podświetlonym obrazem dłoni. W trakcie drogi w kierunku wyjścia, w pewnym momencie powstanie leżący na stole (przy maszynie, przy której niedawno mieszane były komponenty) zarażony. Odsuń szybko blokujący drzwi obiekt i uciekaj z pomieszczenia. Po całej wstawce poczekaj, aż pojawisz się w pierwszym pomieszczeniu. Tam podnieś leżący na ziemi metalowy pręt, a następnie wyciągnij wystającą z muru cegłę [#3 ] i włóż metalowy pręt do znajdującego się za cegłą otworu. Poczekaj, aż otworzą się drzwi.
![]() | ![]() |
W drugiej próbie idź przed siebie. Nie naciskaj na pierwszą wajchę, którą napotkasz tylko idź, aż zobaczysz drewniane drzwi. Przed nimi skręć w lewo i dopiero tam naciśnij na dźwignię [#4 ]. Kiedy zabije dzwon, poczekaj, aż zarażony rozwali drzwi, do których podejdź.
W następnej próbie kieruj się naprzód, aż dojdziesz do kamiennej kostki. Ustaw ją na płycie z rzymskim symbolem jedynki [#5 ], który znajduje się w miejscu, w którym zaczynałeś. Kiedy otworzą się drzwi obok, przejdź przez nie. Użyj znajdującej się na ścianie wajchy, po czym przeciągnij szybko kamienną kostkę do tego pomieszczenia i ustaw ją na płycie z prostokątem. Jeszcze raz użyj wajchy, gdy drzwi ponownie się zamkną i kieruj się wzdłuż korytarza.
![]() | ![]() |
Kiedy dojdziesz do wylatujących ze ścian płomieni, wejdź w nie. W momencie, gdy ponownie odżyjesz, przeciągnij kamienną kostkę na znak prostokąta, aby otworzyć drzwi. Wyjdź na korytarz i przejdź przez swoje własne ciało. Ustaw kolejną kostkę na płycie ze znakiem x i otwórz następne drzwi przełącznikiem [#7 ]. Wejdź za nie.
![]() | ![]() |
W następnej lokacji czekaj, aż wszystkie drzwi zostaną otwarte. W ostatnim pokoju użyj komputera [#8 ]. Kiedy pisanie zostanie przerwane, popatrz na znajdujący się na ścianie kalendarz, leżące na biurku notatki oraz dwoje drzwi. Teraz dokończ pisanie.
Gratulacje ukończyłeś grę.
- Penumbra: Czarna plaga - poradnik do gry
- Penumbra: Czarna plaga - poradnik do gry
- Penumbra Black Plague: Część 1
- Penumbra Black Plague: Część 2
- Penumbra Black Plague: Część 3
- Penumbra Black Plague: Część 4
- Penumbra Black Plague: Część 5
- Penumbra Black Plague: Część 6
- Penumbra Black Plague: Część 7
- Penumbra Black Plague: Część 8
- Penumbra Black Plague: Część 9
- Penumbra Black Plague: Część 10
- Penumbra: Czarna plaga - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Jaro7788 Konsul
A kiedy recka? Zarówno "Plagi" jak i "Początku"?
Baalderoth Legionista
I tu jest właśnie problem, ponieważ beczka już się pali w pomieszczeniu obok, iskry wcale się nie sypią... a gdzie jest ten cholerny czujnik sam Bóg raczy wiedzieć :)
Gdyby ktoś raczył podesłać jakąś podpowiedź byłbym wdzięczny. Gra jest fajna i rozluźniająca, ale mogłoby być całkiem fajnie pójść dalej... ;)
pozdrawiam
saintadrian Legionista
Cypher > wszystko dokładnie tak jak napisałeś. Taka sama informacja jest również w poradniku.
zanonimizowany563473 Legionista
gra ukończona w 5h30 min <lol> tak mi wyszło po końcowych napisach ,a zdawało mi się że grałem o wiele dłużej :p gierka spoko tzn. klimat, fabuła, moja ocena 8+/10
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.










