Penumbra Black Plague: Część 8
Aktualizacja:
Część VIII

Mapa lokacji.
![]() | ![]() |
Na początku zabierz z jednej z bud za siatką dziwny artefakt. Następnie skieruj się w prawo. Z pierwszego pomieszczenia po prawej zabierz dwie metalowe skrzynie, którymi zakryj znajdujące się w ścianie otwory [#1 ]. Teraz przejdź do pokoju na końcu korytarza. Ze znajdującego się tam stołu zabierz notatkę. Możesz również zapisać grę, używając stojącego na nim przedmiotu. Na jednym z transformatorów leżą także baterie. Na koniec wyłącz znajdujące się na ścianie urządzenie [#2 ]. Możesz przeszukać też prawą część korytarza, jednak nie znajdziesz tam nic poza kilkoma martwymi psami.
![]() | ![]() |
Wróć do drzwi usytuowanych przed budami psów i tym razem skręć w lewą odnogę schroniska. Przejdź koło ciała i poczekaj przed korytarzem, obserwując zapalające się światła. Musisz przejść na drugi koniec, nie wychodząc z obrębu światła. Na samym końcu znajdziesz kolejnego trupa, a przy nim kartę [#3 ] oraz baterie. Po zabraniu tychże przedmiotów wyjdź z psiarni. Korytarz pokonaj w taki sam sposób, w jaki dostałeś się do nieżywego doktorka.
![]() | ![]() |
Po wyjściu uważaj na krążącego przy zejściu do schroniska dla psów zarażonego. Kieruj się do pokoju badawczego (na mapie oznaczony numerem dwa). Będąc już przed drzwiami, by dostać się do środka, użyj na czytniku znalezionej przy ciele martwego doktorka karty. Wewnątrz wyzbieraj wszystkie przedmioty znajdujące się w szufladach biurek. Teraz przejdź do drzwi naprzeciwko tych, którymi dostałeś się do pomieszczenia. Po zrobieniu kilku kroków wyleci na Ciebie jeden z zarażonych. Żeby się go pozbyć, będziesz musiał przekręcić zawór [#4 ] do samego końca, przez co podniesiesz znajdującą się na środku skrzynię. Zarażony porusza się dość wolno, dlatego, gdy zobaczysz, że jest już blisko, możesz odbiec i wyprowadzić oponenta na drugi koniec sali. Kiedy ten znajdzie się w okolicach zwisającej na łańcuchu skrzyni, użyj wajchy koło zaworu [#5 ], by pozbyć się intruza. Z jego ciała zabierz klucz. W metalowej szafce znajdującej się w jednym z pokoi znajdziesz baterie.
![]() | ![]() |
Wróć do pierwszego pokoju i za pomocą zdobytego klucza otwórz drzwi do gabinetu dr Swanson [#6 ]. W środku wyjmij z szuflady baterie oraz flary, weź też baterie leżące na półce. Użyj jej komputera. Przeszukaj całą jego zawartość. Zwróć szczególną uwagę na plik antidotum. Na koniec odblokuj śluzę powietrzną w laboratorium chemicznym (na mapie oznaczone numerem pięć)i udaj się tam.
- Penumbra: Czarna plaga - poradnik do gry
- Penumbra: Czarna plaga - poradnik do gry
- Penumbra Black Plague: Część 1
- Penumbra Black Plague: Część 2
- Penumbra Black Plague: Część 3
- Penumbra Black Plague: Część 4
- Penumbra Black Plague: Część 5
- Penumbra Black Plague: Część 6
- Penumbra Black Plague: Część 7
- Penumbra Black Plague: Część 8
- Penumbra Black Plague: Część 9
- Penumbra Black Plague: Część 10
- Penumbra: Czarna plaga - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Jaro7788 Konsul
A kiedy recka? Zarówno "Plagi" jak i "Początku"?
Baalderoth Legionista
I tu jest właśnie problem, ponieważ beczka już się pali w pomieszczeniu obok, iskry wcale się nie sypią... a gdzie jest ten cholerny czujnik sam Bóg raczy wiedzieć :)
Gdyby ktoś raczył podesłać jakąś podpowiedź byłbym wdzięczny. Gra jest fajna i rozluźniająca, ale mogłoby być całkiem fajnie pójść dalej... ;)
pozdrawiam
saintadrian Legionista
Cypher > wszystko dokładnie tak jak napisałeś. Taka sama informacja jest również w poradniku.
zanonimizowany563473 Legionista
gra ukończona w 5h30 min <lol> tak mi wyszło po końcowych napisach ,a zdawało mi się że grałem o wiele dłużej :p gierka spoko tzn. klimat, fabuła, moja ocena 8+/10
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.







![Wróć do pierwszego pokoju i za pomocą zdobytego klucza otwórz drzwi do gabinetu dr Swanson [#6 ] - Część VIII | Penumbra Czarna plaga - Penumbra: Czarna plaga - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/759/175979484.jpg)
