Penumbra Black Plague: Część 6
Aktualizacja:
Część VI
![]() | ![]() |
Udaj się do izby chorych (numer jeden na mapie lokacji). Przed pójściem tam możesz zabrać flary i baterie z pomieszczenia, z którego wyleciał zarażony, po Twym wyjściu z magazynu. Będąc w środku, zabierz leżącą na krześle opaskę [#1 ]. Teraz wejdź do pomieszczenia z komputerem.
![]() | ![]() |
Drzwi w znajdującej się tam szafie [#2 ] są zamknięte, jednak można rozbić ich szybkę np. stojącym po prawej wiaderkiem. Z szafy zabierz środki przeciwbólowe oraz pojemnik z substancją chemiczną. Teraz podejdź do biurka i wyjmij z dolnej szuflady zapiski, a następnie użyj komputera. Przeczytaj na nim wyniki testów substancji chemicznych. Napełnij strzykawkę zabraną z szafki substancją chemiczną. Udaj się do zamkniętych szklanych drzwi i załóż na rękę zdobytą opaskę. Wstrzyknij sobie substancję ze strzykawki. Po chwili stracisz przytomność.
![]() | ![]() |
Gdy się obudzisz, drzwi będą otwarte. Przejdź przez nie i zabierz ze znajdującej się zaraz za nimi szafy baterie. Kieruj się dalej. Gdy dojdziesz do biurka, weź baterie z jednej z szuflad. Teraz użyj wajchy po lewej stronie [#3 ], do otwarcia pojemnika [#4 ]. Z otwartej komory zabierz leżącą w niej głowę. Po wzięciu przedmiotu wyjdź całkowicie z pomieszczenia i podążaj w stronę biblioteki. Użyj ręki oraz głowy na czytniku [#5 ]. Uzyskasz dostęp do biblioteki.
![]() | ![]() |
Zabierz notatkę z szuflady jednego ze stolików po prawej. Możesz również zapisać stan gry, przy pomocy przedmiotu na stoliku. Na jednym z regałów po lewej zauważysz wystającą książkę [#6 ]. Wysuń ją, by otworzyć przejście do ukrytej komnaty. Oprócz ciała Howarda znajdziesz na biurku jego zapiski oraz baterie w dwóch szufladach biurka. Teraz użyj przycisku na ścianie [#7 ], który otworzy zamknięte drzwi po drugiej stronie biblioteki.
![]() | ![]() |
Przed opuszczeniem biblioteki zabierz leżący nad wcześniej zamkniętymi drzwiami dziwny artefakt [#8 ]. W tym celu ułóż kilka pudeł z sekretnego pomieszczenia koło środkowego regału, po czym wejdź na ów regał. Stamtąd bez problemu zgarniesz przedmiot. Teraz przejdź z biblioteki w kolejne miejsce. Idź do końca jaskini, aż dotrzesz do rusztowania. Przesuń leżącą na rusztowaniu deskę [#9 ] tak, by można było się z niej dostać na tę część rusztowania, przy której widać opartą o nie blachę.
- Penumbra: Czarna plaga - poradnik do gry
- Penumbra: Czarna plaga - poradnik do gry
- Penumbra Black Plague: Część 1
- Penumbra Black Plague: Część 2
- Penumbra Black Plague: Część 3
- Penumbra Black Plague: Część 4
- Penumbra Black Plague: Część 5
- Penumbra Black Plague: Część 6
- Penumbra Black Plague: Część 7
- Penumbra Black Plague: Część 8
- Penumbra Black Plague: Część 9
- Penumbra Black Plague: Część 10
- Penumbra: Czarna plaga - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Jaro7788 Konsul
A kiedy recka? Zarówno "Plagi" jak i "Początku"?
Baalderoth Legionista
I tu jest właśnie problem, ponieważ beczka już się pali w pomieszczeniu obok, iskry wcale się nie sypią... a gdzie jest ten cholerny czujnik sam Bóg raczy wiedzieć :)
Gdyby ktoś raczył podesłać jakąś podpowiedź byłbym wdzięczny. Gra jest fajna i rozluźniająca, ale mogłoby być całkiem fajnie pójść dalej... ;)
pozdrawiam
saintadrian Legionista
Cypher > wszystko dokładnie tak jak napisałeś. Taka sama informacja jest również w poradniku.
zanonimizowany563473 Legionista
gra ukończona w 5h30 min <lol> tak mi wyszło po końcowych napisach ,a zdawało mi się że grałem o wiele dłużej :p gierka spoko tzn. klimat, fabuła, moja ocena 8+/10
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.



![Drzwi w znajdującej się tam szafie [#2 ] są zamknięte, jednak można rozbić ich szybkę np - Część VI | Penumbra Czarna plaga - Penumbra: Czarna plaga - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/759/175919000.jpg)





![Przed opuszczeniem biblioteki zabierz leżący nad wcześniej zamkniętymi drzwiami dziwny artefakt [#8 ] - Część VI | Penumbra Czarna plaga - Penumbra: Czarna plaga - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/759/175919109.jpg)
