Overclocked A Story of Violence: Piątek, wczesny ranek (cz.1)
Aktualizacja:
Piątek, 16.11.2007, wczesny ranek
![]() | ![]() |
Podczas podróży przez zatokę nasz psychiatra traci wszystko, co miał przy sobie, w tym broń i PDA z nagraniami sesji. Znalazłszy się na brzegu, podnosi jeden z leżących przy pontonie kamieni. Uderza nim o drugi i otrzymuje ostry odłamek, którym dziurawi ponton. Wycina z niego spory kawał grubej gumy. Podchodzi do ogrodzenia i przerzuca go przez zwieńczoną kolczastym drutem siatkę. Wspina się po niej i przełazi na teren Fortu Tilden. Domyśla się, że jest w miejscu, skąd znaleźli drogę ucieczki Jonathan i Ray, czyli pacjenci z cel nr 1 i 3.
![]() | ![]() |
Trafiwszy do podziemnego tunelu, podnosi z posadzki łom i maszeruje w prawo, korytarzem przed siebie (w dół ekranu) aż do unieruchomionego wentylatora. Przeczołguje się pomiędzy jego skrzydłami, a następnie przygląda mu z drugiej strony. Oczywiście zauważa pistolet, blokujący łopatkę wentylatora. Posłużywszy się łomem, wyciąga go i zyskuje w ten sposób broń. Niestety - jej magazynek jest pusty.
![]() | ![]() |
Dave wędruje dalej (w dół ekranu) i wreszcie dociera do miejsca, z którego prowadzą aż trzy drogi: ta, którą przyszedł (po lewej), kolejna - do widocznej na wprost kraty (w górę ekranu) i następna - do stalowych drzwi (w dół ekranu). Przekroczywszy okratowane przejście, nasz psychiatra trafia na wieżyczkę strażniczą przy głównej bramie (tej, którą uciekał Cliff - pacjent z celi nr 5). Otwiera przesuwane drzwi i wędruje w stronę składu paliwowego (w prawo). Dotarłszy tam, nie wchodzi pod zadaszenie, tylko omija skład z prawej, udając się na główny plac. Przecina go (kursor w prawym dolnym rogu ekranu) i za helikopterem skręca w lewo na ścieżkę wiodącą do wieży strażniczej nad zatoką (tej samej, na której uwięzła Laura, czyli pacjentka z celi nr 2). Wspina się po linie na szczyt wieży i na podłodze w kabinie znajduje nóż. Podniósłszy go, po drabince schodzi na ziemię.
![]() | ![]() |
Wraca na główny plac i maszeruje pod magazyn broni (w dół ekranu, mijając po lewej studnię, a po prawej jeepa). To budynek na lewo od więzienia, w którym Cliff zamknął Laurę i Victorię. David bez problemu otwiera drzwi i przechodzi do hali. Tu kieruje się w prawo, w stronę leżących na posadzce skrzyń z amunicją. Z tej samej zielonej skrzynki co wcześniej Cliff wyciąga amunicję do pistoletu. Opuszcza magazyn i powraca pod główną bramę (ścieżką na lewo od budynku z kwaterami). Przechodzi przez przesuwane drzwi w dole wieży strażniczej i przez właz w podłodze ponownie dostaje się do tunelu. Nim maszeruje do skrzyżowania podziemnych korytarzy.
Komentarze czytelników
szulcu1306 Pretorianin
No ladnie - poradnik jest a samej gry to nigdzie dostać nie można. A pograłbym, pograł, bo ostatnio czuje niedosyt przygodówek... Poradnika nawet nie czytam, bo nie chcę sobie psuć zabawy, ale zapewne jest bardzo dobry:)
Chriso25 Generał
Polska werjsa tej gry z tego co mi wiadomo ma byc w Marcu.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.








