Outriders: Technomanta/Technomancer - subklasy

Poradniki

Aktualizacja:

Spis treści

Na tej stronie poradnika do gry Outriders znajdziecie wszystkie najważniejsze informacje na temat subklas Technomanty (Technomancer).

Jak każda klasa dostępna w grze Outriders, Technomanta (Technomancer) posiada trzy unikatowe subklasy (Subclasses), które określają jej styl gry: Zaraza, Technoszaman, Burzyciel. Każda z nich oferuje inne główne i poboczne węzły (Nodes), które wzmacniają określone Statystyki i umiejętności.

Zaraza (Pestilence)

Subklasa Zaraza klasy Technomanta w grze Outriders skupia się na wyrządzaniu jak najwyższych obrażeń (bonus do broni snajperskich i karabinów szturmowych) i na nakładaniu efektu Toksyczności (Toxic).

Główne węzły (Nodes) drzewka rozwoju subklasy Zaraza:

  1. Żrąca Toksyna (Exposing Toxin): każdy przeciwnik, na którego nałożono Toksyczność, otrzymuje też Wrażliwość;
  2. Mistrz Broni Snajperskich (Sniper Master): zwiększa obrażenia broni snajperskich o 20%, zwiększa szansę na zdobycie broni snajperskich o 20%;
  3. Kanonada (Cannonade): aktywacja umiejętności z kategorii Artyleria zwiększa obrażenia broni całej drużyny o 30% na 10 sekund;
  4. Mistrz Broni Szturmowych (Assault Master): zwiększa obrażenia broni szturmowych o 20%, zwiększa szansę na zdobycie broni szturmowych o 20%;
  5. Sprzężenie Zwrotne (Two Sides of the Power): zwiększa zadawane obrażenia o 20%, a otrzymywane obrażenia o 15%;
  6. Układ Zamknięty (Grand Amplification): zwiększa Moc Anomalii o 4% za każdy odblokowany węzeł Akcelerator BR/8;
  7. Magazynki UT-14 (UT-14 Clips): zwiększa rozmiar magazynka o 50%;
  8. Wszczep Wzmacniający (Empowering Antenna): aktywacja umiejętności z kategorii Rozkład zwiększa obrażenia broni wszystkich członków drużyny o 40% na 10 sekund.

Technoszaman (Tech Shaman)

Subklasa Technoszaman klasy Technomanta w grze Outriders skupia się na wspieraniu sojuszników w trakcie walki: leczenie, kontrola pola walki, osłabianie przeciwników, zwiększanie możliwości wieżyczek, wzmacnianie Mocy Anomalii.

Główne węzły (Nodes) drzewka rozwoju subklasy Technoszaman:

  1. Zimowa Kurtyna (Winter's Barrier): klasowa umiejętność walki wręcz zwiększa redukcję obrażeń o 40% na 3 sekundy;
  2. Miraż (Blurscreen): próg Regeneracji Zdrowia jest zwiększony o 20% maksymalnego Zdrowia;
  3. Starszy Inżynier (Senior Engineer): zwiększa wytrzymałość wieżyczek o 100%;
  4. Przeszywające Zimno (Exposing Frost): każdy przeciwnik, na którego nakładane jest Zamrożenie, otrzymuje też Wrażliwość;
  5. Moduł Medyczny (Medical Unit): użycie umiejętności z kategorii Gadżety zwiększa leczenie całej drużyny o 30% na 7 sekund;
  6. Medyk (Doctor of Medicine): zwiększa leczenie całej drużyny o 20%;
  7. Przetaktowanie (Overclocked): aktywacja umiejętności z kategorii Gadżety zwiększa Moc Anomalii i obrażenia broni o 40% na 10 sekund. 10 sekund po utracie wszystkich punktów Zdrowia, postać powraca na pole bitwy z 50% maksymalnego Zdrowia. Efekt ten może wystąpić raz na 180 sekund.

Burzyciel (Demolisher)

Subklasa Burzyciel klasy Technomanta w grze Outriders to najbardziej wszechstronny wybór, który zagwarantuje sporą przeżywalność, ale także możliwość wyrządzania dużych obrażeń i wspierania sojuszników.

Główne węzły (Nodes) drzewka rozwoju subklasy Burzyciel:

  1. Zamrożenie Mózgu (Brain Freeze): klasowa umiejętność walki wręcz nakłada na trafionych wrogów Toksyczność;
  2. Starci na proch (Wipe Out): przeciwnicy mający mniej niż 30% życia otrzymują 20% więcej obrażeń;
  3. Entropia (Adrenalizing Antenna): aktywacja umiejętności z kategorii Rozkład zwiększa Moc Anomalii całej drużyny o 30% na 10 sekund;
  4. Gwałtowna Asymilacja (Heavy Absorption): aktywacja umiejętności z kategorii Artyleria zwiększa Kradzież Zdrowia Umiejętnością o 15% na 7 sekund;
  5. Jednostka Pancerna (Armored Unit): aktywacja umiejętności z kategorii Artyleria zwiększa Pancerz o 50% na 15 sekund;
  6. Desperacka Transfuzja (Emergency Transfusion): podwaja Kradzież Zdrowia Umiejętnością kiedy Zdrowie postaci spadnie poniżej 30%;
  7. Gracz Zespołowy (Team Player): zmniejsza obrażenia otrzymywane od Elitarnych przeciwników przez całą drużynę o 10%;
  8. Duch Maszyny (Techbond): aktywacja umiejętności z kategorii Artyleria zwiększa Moc Anomalii o 50% na 10 sekund.
Podobało się?

0

Outriders

1 kwietnia 2021

PC PlayStation Xbox
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Akcji
2023-03-15
16:54

John_Wild Senator

John_Wild
😊

Szanowny GOL'u. Kiedy dokończycie poradnik?
Aktualnie gram i gra jest naprawdę przyjemna. Ale sporo jest nieopisane. Do tego wyszedł też dodatek Worldslayer i fajnie by było, by pojawił się jego opis :)

Komentarz: John_Wild
2023-03-15
21:48

John_Wild Senator

John_Wild

up

Komentarz: John_Wild
2023-04-14
13:29

John_Wild Senator

John_Wild

Po raz kolejny pytam kiedy zostanie ukończony poradnik. Płacimy abonamenty po to,żeby poradniki był pełne. Nie zapłacę kolejnego jeśli nie będziecie kończyć poradników. Brać się tam do roboty.

Komentarz: John_Wild
2023-12-17
13:24

Kreteciek Pretorianin

Jest szansa, że ten poradnik zostanie kiedykolwiek skończony?

Komentarz: Kreteciek

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl