Outriders: Technomanta/Technomancer - subklasy
Aktualizacja:
Na tej stronie poradnika do gry Outriders znajdziecie wszystkie najważniejsze informacje na temat subklas Technomanty (Technomancer).
Jak każda klasa dostępna w grze Outriders, Technomanta (Technomancer) posiada trzy unikatowe subklasy (Subclasses), które określają jej styl gry: Zaraza, Technoszaman, Burzyciel. Każda z nich oferuje inne główne i poboczne węzły (Nodes), które wzmacniają określone Statystyki i umiejętności.
Zaraza (Pestilence)
Subklasa Zaraza klasy Technomanta w grze Outriders skupia się na wyrządzaniu jak najwyższych obrażeń (bonus do broni snajperskich i karabinów szturmowych) i na nakładaniu efektu Toksyczności (Toxic).
Główne węzły (Nodes) drzewka rozwoju subklasy Zaraza:
- Żrąca Toksyna (Exposing Toxin): każdy przeciwnik, na którego nałożono Toksyczność, otrzymuje też Wrażliwość;
- Mistrz Broni Snajperskich (Sniper Master): zwiększa obrażenia broni snajperskich o 20%, zwiększa szansę na zdobycie broni snajperskich o 20%;
- Kanonada (Cannonade): aktywacja umiejętności z kategorii Artyleria zwiększa obrażenia broni całej drużyny o 30% na 10 sekund;
- Mistrz Broni Szturmowych (Assault Master): zwiększa obrażenia broni szturmowych o 20%, zwiększa szansę na zdobycie broni szturmowych o 20%;
- Sprzężenie Zwrotne (Two Sides of the Power): zwiększa zadawane obrażenia o 20%, a otrzymywane obrażenia o 15%;
- Układ Zamknięty (Grand Amplification): zwiększa Moc Anomalii o 4% za każdy odblokowany węzeł Akcelerator BR/8;
- Magazynki UT-14 (UT-14 Clips): zwiększa rozmiar magazynka o 50%;
- Wszczep Wzmacniający (Empowering Antenna): aktywacja umiejętności z kategorii Rozkład zwiększa obrażenia broni wszystkich członków drużyny o 40% na 10 sekund.
Technoszaman (Tech Shaman)
Subklasa Technoszaman klasy Technomanta w grze Outriders skupia się na wspieraniu sojuszników w trakcie walki: leczenie, kontrola pola walki, osłabianie przeciwników, zwiększanie możliwości wieżyczek, wzmacnianie Mocy Anomalii.
Główne węzły (Nodes) drzewka rozwoju subklasy Technoszaman:
- Zimowa Kurtyna (Winter's Barrier): klasowa umiejętność walki wręcz zwiększa redukcję obrażeń o 40% na 3 sekundy;
- Miraż (Blurscreen): próg Regeneracji Zdrowia jest zwiększony o 20% maksymalnego Zdrowia;
- Starszy Inżynier (Senior Engineer): zwiększa wytrzymałość wieżyczek o 100%;
- Przeszywające Zimno (Exposing Frost): każdy przeciwnik, na którego nakładane jest Zamrożenie, otrzymuje też Wrażliwość;
- Moduł Medyczny (Medical Unit): użycie umiejętności z kategorii Gadżety zwiększa leczenie całej drużyny o 30% na 7 sekund;
- Medyk (Doctor of Medicine): zwiększa leczenie całej drużyny o 20%;
- Przetaktowanie (Overclocked): aktywacja umiejętności z kategorii Gadżety zwiększa Moc Anomalii i obrażenia broni o 40% na 10 sekund. 10 sekund po utracie wszystkich punktów Zdrowia, postać powraca na pole bitwy z 50% maksymalnego Zdrowia. Efekt ten może wystąpić raz na 180 sekund.
Burzyciel (Demolisher)
Subklasa Burzyciel klasy Technomanta w grze Outriders to najbardziej wszechstronny wybór, który zagwarantuje sporą przeżywalność, ale także możliwość wyrządzania dużych obrażeń i wspierania sojuszników.
Główne węzły (Nodes) drzewka rozwoju subklasy Burzyciel:
- Zamrożenie Mózgu (Brain Freeze): klasowa umiejętność walki wręcz nakłada na trafionych wrogów Toksyczność;
- Starci na proch (Wipe Out): przeciwnicy mający mniej niż 30% życia otrzymują 20% więcej obrażeń;
- Entropia (Adrenalizing Antenna): aktywacja umiejętności z kategorii Rozkład zwiększa Moc Anomalii całej drużyny o 30% na 10 sekund;
- Gwałtowna Asymilacja (Heavy Absorption): aktywacja umiejętności z kategorii Artyleria zwiększa Kradzież Zdrowia Umiejętnością o 15% na 7 sekund;
- Jednostka Pancerna (Armored Unit): aktywacja umiejętności z kategorii Artyleria zwiększa Pancerz o 50% na 15 sekund;
- Desperacka Transfuzja (Emergency Transfusion): podwaja Kradzież Zdrowia Umiejętnością kiedy Zdrowie postaci spadnie poniżej 30%;
- Gracz Zespołowy (Team Player): zmniejsza obrażenia otrzymywane od Elitarnych przeciwników przez całą drużynę o 10%;
- Duch Maszyny (Techbond): aktywacja umiejętności z kategorii Artyleria zwiększa Moc Anomalii o 50% na 10 sekund.
0
Komentarze czytelników
John_Wild Senator
Szanowny GOL'u. Kiedy dokończycie poradnik?
Aktualnie gram i gra jest naprawdę przyjemna. Ale sporo jest nieopisane. Do tego wyszedł też dodatek Worldslayer i fajnie by było, by pojawił się jego opis :)
John_Wild Senator
Po raz kolejny pytam kiedy zostanie ukończony poradnik. Płacimy abonamenty po to,żeby poradniki był pełne. Nie zapłacę kolejnego jeśli nie będziecie kończyć poradników. Brać się tam do roboty.
Kreteciek Pretorianin
Jest szansa, że ten poradnik zostanie kiedykolwiek skończony?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
