Outriders: Technomanta/Technomancer - klasa postaci, podstawy
Aktualizacja:
Na tej stronie poradnika znajdziesz informacje dotyczące Technomanta (Technomancer) - klasy postaci w grze Outriders. Wyszczególniliśmy tutaj wszystkie umiejętności, drzewko rozwoju, a także podpowiedź, jak najlepiej grać tą postacią.
Styl walki
Technomanta jest postacią wspierającą i ma najlepsze leczenie ze wszystkich dostępnych klas. Leczy się za pomocą zadawania obrażeń, a jego uderzenie wręcz sprawia, że nakłada na przeciwników efekt Zamrożenia (Freeze). Umiejętności Technomanty nastawione są na powolne bombardowanie i zdobywanie terenu. Jako jedyna postać może leczyć innych.

Grając Technomantą warto zaopatrzyć się w karabin snajperski oraz karabin szturmowy - wykorzystacie wtedy umiejętności pasywne z drzewka rozwoju. Styl gry jest bardziej nastawiony na zadawanie obrażeń z daleka i wolniejsze zdobywanie terenu.
Umiejętności

Technomanta, mimo że jest całkiem niezły jako wsparcie dla innych Graczy, potrafi też zadawać spore obrażenia z dobrego karabinu snajperskiego. Poniżej opisujemy przykładowe umiejętności Technomanty:
- Kriowieżyczka (Cryo Turret): rozkładasz wieżyczkę, która zadaje obrażenia i nakłada na przeciwników efekt Zamrożenia;
- Artyleria Udręki (Pain Launcher): bombardujesz obszar przed sobą, zadając obrażenia i Przerywając ładowanie zdolności przeciwnika;
- Bomba Złomowa (Scrapnel): podkładasz minę zbliżeniową, która zadaje obrażenia i Przerywa ładowanie zdolności przeciwnika;
- Plugawe Pociski (Blighted Rounds): napełniasz magazynek toksycznymi pociskami - każdy postrzelony przeciwnik będzie miał na sobie efekt Toksyczności (Toxic), a przeciwnicy znajdujący się w pobliżu głównego celu również zostają zatruci (dostaną wtedy 50% obrażeń).
Więcej szczegółowych informacji na temat wszystkich umiejętności Technomanty znajdziecie na stronie Technomanta - umiejętności.
Drzewko rozwoju

Jak każda klasa dostępna w grze Outriders, Technomanta posiada trzy unikatowe subklasy (Subclasses), które określają jej styl gry:
- Zaraza (Pestilence): skupia się na zadawaniu obrażeń, zwłaszcza obrażeń od Toksyczności. Zwiększa także obrażenia zadawane z karabinu snajperskiego i szturmowego;
- Technoszaman (Tech Shaman): umożliwia lepsze wspieranie innych graczy - zwiększa leczenie, dodatkowo osłabia przeciwników;
- Burzyciel (Demolisher): zapewnia bonusy przydatne w każdej sytuacji - zwiększa obrażenia od umiejętności, Odporności, a także obrażenia broni.
Więcej szczegółowych informacji na temat wszystkich subklas Technomanty znajdziecie na stronie Technomanta - subklasy.
0
Komentarze czytelników
John_Wild Senator
Szanowny GOL'u. Kiedy dokończycie poradnik?
Aktualnie gram i gra jest naprawdę przyjemna. Ale sporo jest nieopisane. Do tego wyszedł też dodatek Worldslayer i fajnie by było, by pojawił się jego opis :)
John_Wild Senator
Po raz kolejny pytam kiedy zostanie ukończony poradnik. Płacimy abonamenty po to,żeby poradniki był pełne. Nie zapłacę kolejnego jeśli nie będziecie kończyć poradników. Brać się tam do roboty.
Kreteciek Pretorianin
Jest szansa, że ten poradnik zostanie kiedykolwiek skończony?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
