Outriders: Technomanta - gotowy build postaci
Aktualizacja:
Na tej stronie poradnika do gry Outriders znajdziecie gotowy build dla klasy Technomanta (Technomancer). Podpowiadamy, jaką subklasę wybrać i na jakie węzły w drzewku rozwoju się zdecydować, jakich umiejętności używać, a także jakich przedmiotów szukać i na jakie modyfikacje zwrócić szczególną uwagę.
Technomantę w grze Outriders można rozwinąć na wiele sposobów, a my proponujemy ścieżkę subklasy Zaraza (Pestilence). Ta ścieżka rozwoju stwarza z Technomanty prawdziwą maszynę do wyrządzania obrażeń dzięki niekończącemu się magazynkowi wzmocnionemu Plugawymi Pociskami, z bardzo dużymi możliwościami odzyskiwania Zdrowia.
Drzewko rozwoju: Zaraza (Pestilence)

Technomanta, jak każda klasa dostępna w grze Outriders, ma dostęp do trzech unikatowych subklas, które przedstawiają zupełnie inny styl rozgrywki. W opisywanym przez nas buildzie proponujemy ścieżkę rozwoju Zaraza (Pestilence), która bazuje na wyrządzaniu bardzo dużych obrażeń bronią i nakładaniu na przeciwników statusu Toksyczności (Toxic).
Proponowane małe węzły drzewka rozwoju subklasy Zaraza:
- Akcelerator BR/8 (Br/8 Impact Amplifer): obrażenia broni zwiększone o 8%;
 - Absorpcja Wtórna (Suction Module): Kradzież Zdrowia Bronią zwiększona o 5%;
 - Pociski Udarowe (Drill Coating): Przebicie Pancerza zwiększone o 10%;
 - Splot Syntetyczny BL-STM (BL-STM Havoc Nexus): obrażenia krytyczne zwiększone o 15%;
 - Do Odstrzału (Marked for Execution): skuteczność Wrażliwości nakładanej na przeciwników zostaje zwiększona o 40%;
 - Kapsuły Azotowe (Nitrogen Capsules): zmniejsza dystans uważany za Daleki Zasięg o 3 metry;
 - Toksykolog (Toxicologist): Toksyczność nakładana na przeciwników trwa o 30% dłużej;
 - Akcelerator BR/8 (Br/8 Impact Amplifer): obrażenia broni zwiększone o 8%;
 - Kapsuły Azotowe (Nitrogen Capsules): zmniejsza dystans uważany za Daleki Zasięg o 3 metry;
 - Czystka (Purge): przeciwnicy pod wpływem Toksyczności otrzymują o 10% więcej obrażeń;
 - Akcelerator BR/8 (Br/8 Impact Amplifer): obrażenia broni zwiększone o 8%;
 - Adept Broni Szturmowych (Assault Adept): obrażenia od Broni Szturmowych zostają zwiększone o 12%;
 - Pociski Udarowe (Drill Coating): Przebicie Pancerza zwiększone o 10%;
 - Strzelec Wyborowy (Sharpshooter): zwiększa obrażenia broni na Dalekim Zasięgu o 30%;
 - Czystka (Purge): przeciwnicy pod wpływem Toksyczności otrzymują o 10% więcej obrażeń.
 
Proponowane główne węzły drzewka rozwoju subklasy Zaraza:
- Żrąca Toksyna (Exposing Toxin): każdy przeciwnik, na którego nałożono Toksyczność, otrzymuje też Wrażliwość;
 - Mistrz Broni Szturmowych (Assault Master): zwiększa obrażenia broni szturmowych o 20%, zwiększa szansę na zdobycie broni szturmowych o 20%;
 - Sprzężenie Zwrotne (Two Sides of the Power): zwiększa zadawane obrażenia o 20%, a otrzymywane obrażenia o 15%;
 - Magazynki UT-14 (UT-14 Clips): zwiększa rozmiar magazynka o 50%;
 - Wszczep Wzmacniający (Empowering Antenna): aktywacja umiejętności z kategorii Rozkład zwiększa obrażenia broni wszystkich członków drużyny o 40% na 10 sekund.
 
Umiejętności

Technomanta posiada 8 unikatowych umiejętności, które można odblokować na określonych poziomach postaci. Proponowany przez nas zestaw skilli posiada synergię z drzewkiem rozwoju subklasy Zaraza, umożliwi wyrządzanie olbrzymich obrażeń w bardzo krótkim czasie, a także zapewni postaci nieco przeżywalności, gdy znajdziecie się w dużym zagrożeniu.
Proponowane umiejętności Technomanty z subklasą Zaraza:
- Nova Mrozu (Cold Snap): postać upuszcza gadżet, aby Zamrozić (Freeze) wszystkich wrogów znajdujących się dookoła. Umiejętność działa na dużym obszarze i jest bardzo przydatna w krytycznej sytuacji, gdy zostaniecie otoczeni przez przeciwników;
 - Plugawa Wieżyczka (Blighted Turret): automatyczna wieżyczka, która wyrządza obrażenia i nakłada efekt Toksyczności (Toxic) na trafione cele;
 - Plugawe Pociski (Blighted Rounds): wypełnia magazynek broni toksycznymi pociskami, które powodują efekt Toksyczności (Toxic). Wrogowie znajdujący się w pobliżu celu również zostają zatruci i otrzymują 50% obrażeń.
 
Więcej informacji na temat wszystkich umiejętności Technomanty znajdziecie na stronie Technomanta - umiejętności.
Wyposażenie i statystyki
Główną bronią proponowanego buildu Technomanty jest broń szturmowa, a dokładnie Karabin szturmowy taktyczny wariant (Assault Riffle Tactical Var). Tego typu broń posiada domyślnie 30 nabojów w magazynku, solidną szybkostrzelność, bardzo wysokie obrażenia od jednego pocisku i dobre obrażenia krytyczne.
Polecane statystyki broni szturmowej:
- Obrażenia krytyczne (Crit Damage);
 - Obrażenia broni na dalekim zasięgu (Long Range Damage);
 - Obrażenia broni na bliskim zasięgu (Close Range Damage).
 
Polecane statystyki elementów pancerza:
- Dodatkowa siła ognia (Bonus Firepower);
 - Obrażenia broni na dalekim zasięgu (Long Range Damage);
 - Premia do otrzymanego leczenia (Healing Receiver);
 - Skrócenie czasu odnowienia (Cooldown Reduction).
 
Modyfikacje

W grze Outriders można wybierać spośród bardzo wielu modyfikacji, które w jeszcze lepszy sposób dostosują postacie do odpowiedniego stylu gry. W proponowanym przez nas buildzie skupiliśmy się zarówno na modyfikacjach ofensywnych, jak i defensywnych, które zwiększą przeżywalność bohatera.
Polecane modyfikacje do broni:
- Kościany Szrapnel (Bone Sharpnel): zabicie przeciwnika bronią doprowadza do eksplozji, która wyrządza obrażenia i powoduje Krwawienie u wrogów w zasięgu 5 metrów;
 - Szał Zabijania (Killing Spree): zabójcze strzały zwiększają obrażenia broni na 20 sekund. Efekt może kumulować się do 3 razy;
 - Władca Pijawek (Ruler of Leeches): zabicie przeciwnika bronią zwiększa Kradzież Zdrowia Bronią na 20 sekund. Przydatna modyfikacja, jeśli macie problem z utrzymaniem się przy życiu w trakcie przechodzenia trudniejszych etapów Ekspedycji.
 
Polecane modyfikacje elementów pancerza:
- Amunicja Dum-Dum (Dum-Dum Bullets): zwiększa obrażenia broni szturmowych o 10%;
 - Sharp Eye: zabicie przeciwników w trakcie korzystania z celownika (ADS) zwiększa obrażenia broni na 20 sekund. Efekt może kumulować się do 5 razy;
 - Żądza Krwi (Bloodlust): zabicie przeciwnika zwiększa siłę ognia. Efekt kumuluje się do 3 razy i słabnie co 10 sekund;
 - Postawa Obronna (Emergency Stance): gdy zdrowie postaci spadnie poniżej 30%, otrzymuje ochronny efekt Golema na 4 sekundy (10 sekund czasu odnowienia);
 - Złego diabli nie wezmą (Mitigation from Death): zabicie przeciwnika bronią korzystając z celownika (ADS) zwiększa Pancerz na 10 sekund. Efekt może kumulować się do 3 razy;
 - Krytyczna Analiza (Critical Analysis): Plugawe Pociski zwiększają obrażenia krytyczne o 15%;
 - Toksyczny Ołów (Toxic Lead): zabicie bronią przeciwnika pod wpływem Toksyczności odnawia 40% amunicji w magazynku;
 - Inwazyjna Terapia (Radical Therapy): przeciwnicy pod wpływem Toksyczności otrzymują o 15% więcej obrażeń;
 - Pochłaniacz Obrażeń (Damage Absorber): zwiększa Pancerz i Odporności;
 - Zapasowy Magazynek (Spare Mag): efekt umiejętności Plugawe Pociski jest aktywny na 1 dodatkowy magazynek przed rozpoczęciem czasu odnowienia. Przydatna modyfikacja, jeśli dopiero rozwijacie swojego Technomantę i czasem jeden magazynek nie wystarcza, by wyeliminować mocniejszego przeciwnika;
 - Icicle Storm: zabicie przeciwników zamrożonych przez umiejętność Nova Mrozu powoduje wybuch, który wyrządza obrażenia na obszarze 5 metrów.
 
Porady ogólne
- Bonusy do obrażeń: każde użycie umiejętności Plugawej Wieżyczki i Plugawych Pocisków zwiększa obrażenia broni aż o 40% na 10 sekund. Czas odnowienia Plugawej Wieżyczki jest krótki, więc warto bezustannie z niej korzystać i wzmacniać siłę ognia postaci;
 - Toksyczność: pilnujcie, aby umiejętność Plugawe Pociski była zawsze aktywna - to właśnie jest najważniejsze źródło obrażeń Technomanty. W trakcie przechodzenia do następnych etapów instancjonowanych map efekt umiejętności zostaje zdjęty i należy go odnowić;
 - Amunicja: pamiętajcie, że zabicie przeciwników pod wpływem Toksyczności odnawia naboje w magazynku. Jest to szczególnie istotne w trakcie walki z mocnym przeciwnikiem, który pojawia się w obstawie wielu mniejszych stworów, na których można uzupełnić zapas amunicji;
 - ADS: korzystanie z dodatkowego celownika, przy zaimplementowaniu polecanych modyfikacji, zwiększa siłę ognia postaci;
 - Przeżywalność: Technomanta posiada największe możliwości odzyskiwania Zdrowia spośród wszystkich klas postaci dostępnych w grze Otruiders, ale niekiedy może okazać się to niewystarczające. Gdy dookoła zaroi się od przeciwników, a zdrowie Waszej postaci spadnie do krytycznego poziomu, skorzystajcie z umiejętności Nova Mrozu, by złapać oddech i zniwelować zagrożenie.
 
0
Komentarze czytelników
John_Wild Senator
Szanowny GOL'u. Kiedy dokończycie poradnik? 
Aktualnie gram i gra jest naprawdę przyjemna. Ale sporo jest nieopisane. Do tego wyszedł też dodatek Worldslayer i  fajnie by było, by pojawił się jego opis :)
John_Wild Senator
Po raz kolejny pytam kiedy zostanie ukończony poradnik. Płacimy abonamenty po to,żeby poradniki był pełne. Nie zapłacę kolejnego jeśli nie będziecie kończyć poradników. Brać się tam do roboty.
Kreteciek Pretorianin
Jest szansa, że ten poradnik zostanie kiedykolwiek skończony?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
