NFS Undercover: Policja
Aktualizacja:
Policja
Policja jest jednym z głównych aktorów w grze. Trzy typy misji są z nią bezpośrednio związane. Im więcej masz z nią do czynienia tym staje się ona najbardziej namolna.
Początkowo w pościg ruszają zwykłe stanowe radiowozy, potem szybsze Nissany GTR, aż w końcu Porsche oraz ciężkie SUVy. Policja zaczyna też stosować blokady dróg, a później blokady wraz z kolczatką (najechanie na nią praktycznie odbiera ci szansę na ucieczkę). Ponadto pojawia się śmigłowiec.
W walce z policją trzeba pamiętać o kilku rzeczach:
- Aby zniszczyć radiowóz można go po prostu staranować próbując go przewrócić albo uderzając wielokrotnie uszkodzić i wyłączyć z pościgu.
- Najlepszym sposobem na likwidację wozów policyjnych jest użycie spowalniacza pościgu, czyli elementów zabudowy które są naruszone i wystarczy w nie wjechać aby drewniane rury, rusztowanie, bale itp. spadły na ścigające cię radiowozy. Zasięg rażenia jest całkiem spory, więc nie musisz być precyzyjny. Jeśli towarzyszy ci dużo radiowozów podjedź do spowalniacza powoli, aby mieć pewność, że wszystkie ścigające cię radiowozy zostaną zniszczone.
- Zaczynając którąkolwiek misję z policją na ogonie od razu zerknij na mapę ("G"), gdzie zobaczysz wszystkie spowalniacze pościgu.
- Zniszczenie wszystkich ścigających cię radiowozów może nie przynieść efektów, gdy kręcący się śmigłowiec wskaże twoje położenie kolejnym. Najlepiej nie dając się złapać kręć się w pobliżu któregoś ze spowalniaczy pościgu i zaczekaj aż helikopter odleci po paliwo (co zdarza mu się dość często). Wtedy dopiero zlikwiduj radiowozy za pomocą spowalniacza.
- Po tym jak radiowozy stracą cię z oczu musisz się ukryć. Aby przyspieszyć czas, po którym policja odpuści możesz udać się w jedno z wielu miejsc zaznaczonych na mapie.
- Blokada drogi jest dobrym pomysłem na zlikwidowanie radiowozu. Centralne uderzenie w jeden z nich może go od razu skutecznie zlikwidować. Nie możesz jednak tego stosować w przypadku blokad z kolczatkami - bądź ostrożny i uważny.
- Need for Speed: Undercover - poradnik do gry
- Need for Speed: Undercover - poradnik do gry
- NFS Undercover: Mapa
- NFS Undercover: Umiejętności kierowcy
- NFS Undercover: Typy wyścigów
- NFS Undercover: Policja
- NFS Undercover: Intro
- NFS Undercover: Palm Harbor (cz.1)
- NFS Undercover: Palm Harbor (cz.2)
- NFS Undercover: Palm Harbor (cz.3)
- NFS Undercover: Palm Harbor (cz.4)
- NFS Undercover: Palm Harbor (cz.5)
- NFS Undercover: Palm Harbor (cz.6)
- NFS Undercover: Palm Harbor (cz.7)
- NFS Undercover: Palm Harbor (cz.8)
- NFS Undercover: Palm Harbor (cz.9)
- NFS Undercover: Palm Harbor (cz.10)
- NFS Undercover: Palm Harbor (cz.11)
- NFS Undercover: Palm Harbor (cz.12)
- NFS Undercover: Sunset Hills (cz.1)
- NFS Undercover: Sunset Hills (cz.2)
- NFS Undercover: Sunset Hills (cz.3)
- NFS Undercover: Sunset Hills (cz.4)
- NFS Undercover: Sunset Hills (cz.5)
- NFS Undercover: Sunset Hills (cz.6)
- NFS Undercover: Sunset Hills (cz.7)
- NFS Undercover: Sunset Hills (cz.8)
- NFS Undercover: Sunset Hills (cz.9)
- NFS Undercover: Sunset Hills (cz.10)
- NFS Undercover: Sunset Hills (cz.11)
- NFS Undercover: Sunset Hills (cz.12)
- NFS Undercover: Sunset Hills (cz.13)
- NFS Undercover: Sunset Hills (cz.14)
- NFS Undercover: Sunset Hills (cz.15)
- NFS Undercover: Sunset Hills (cz.16)
- NFS Undercover: Sunset Hills (cz.17)
- NFS Undercover: Sunset Hills (cz.18)
- NFS Undercover: Sunset Hills (cz.19)
- NFS Undercover: Sunset Hills (cz.20)
- NFS Undercover: Sunset Hills (cz.21)
- NFS Undercover: Sunset Hills (cz.22)
- NFS Undercover: Sunset Hills (cz.23)
- NFS Undercover: Sunset Hills (cz.24)
- NFS Undercover: Sunset Hills (cz.25)
- NFS Undercover: Port Crescent (cz.1)
- NFS Undercover: Port Crescent (cz.2)
- NFS Undercover: Port Crescent (cz.3)
- NFS Undercover: Port Crescent (cz.4)
- NFS Undercover: Port Crescent (cz.5)
- Need for Speed: Undercover - poradnik do gry
Komentarze czytelników
ta gra mimo tylu bledow i tak bije prostreeta i shifta na glowe!
[12]
STFU.
Twórcy robią to co lubią, tobie nic do tego...
I nie podlizuje się, nie mam komu bo i tak nie znam autorów, ale denerwują mnie tacy ludzie...
ja tam zaliczyłem w veyron' em
haha robic poradnik, ktorego kazde zdanie sprowadza sie do: "jedz prosto, a za chwile w lewo, a potem w prawo". Chcialbym zeby to mi tak placili za nikomu niepotrzebna prace :)
Ja na przykład nie potrafię zdominować North River Expressway jest to jedne z osiągnięć na XBOX 360, pomimo że kariera jest banalnie prosta i mam wszystkie wozy to tego wyścigu zdominować nie potrafię brakuje mi ok 10sek. Po przeczytaniu tego poradnika niczego się nie dowiedziałem. Jak jesteście takie asy to proszę wrzućcie na YouTube filmik i dajcie linka w komentarzach.
Jedno małe pytanie: komu niby potrzebny jest poradnik do Undercover? Nie dość że to samochodówka, to na dodatek banalnie prosta.
buhahahahahaha, poradnik do undercovera!!! przecież ta gra jest taka prosta... gram już jakiś czas i jeszcze nie przegrałem chyba żadnego wyścigu... wyprzedza się wszystkich na początku i potem już z górki do mety...
@Kmarkopl
Nitro ze standardowymi ustawieniami pojazdu nie spełnia swoich oczekiwań - km dochodzą zbyt wolno. Warto, jak napisałem powyżej przesunąć suwak tak, aby "kop" trwał najkrócej, ale i dawał największy efekt.
@Jesi
Aby czerpać pełnie przyjemności jazdy Bugatti musisz zmienić standardowe ustawienia pojazdu. Wszystkie suwaki poza przyspieszenie/prędkość i nitro maksymalnie w lewo. Warto też wypróbować ustawienia w których maksymalna prędkość znacznie przewyższa przyspieszenie, plus maksymalizacja efektywności nitro. Takie ustawieniu powodują, że Veyron przyspiesza do 300 km/s w kilka sekund, i osiąga 400 km/h. Żaden inny samochód nie ma takich osiągów.
Co się tyczy samego poradnika, to jest on zupełnie zbędny. Zdecydowana większość wyścigów składa się w 90% z banalnie prostych zakrętów. Jedyna trudność na jaką się napotkałem w tej produkcji to płynne zjazdy z autostrady w jednopasmówkę. Wynika to z dziwnego systemu sterowania, tj. skręt po którym następuje automatyczne prostowanie kierownicy (klawiatura oraz gamepad), które nie można przerwać, ani "doładować" (zacząć wchodzić w zakręt delikatnie skręcając, aby następnie obrócić ją o większy kąt).
Zgadzam sie z Jesi , gra jet banalnie prosta i skończyłem bez poradnika
Ps. moim zdaniem jadąc na nitro gra oszukuje , wogule cała gra przyśpiesza a nie tylko ja
Ta gra nie potrzebuje poradnika.... jest za prosta... grat z początku gry > dostajesz wóz > dostajesz wóz > dostajesz wóz > kupujesz najszybszy z gry > koniec... ale trudne XD
PS. Można się rozwalać ile się chce... przecież jest nitro dzięki któremu i tak ich dogonisz XD
Veyron skręca jak krowa... nie opłaca się nim grać... ja tam zaliczyłem grę w Lambo :P
nie mam czasu się rozpisywać - jaka gra taki też poradnik czyli słabo, granie zgodnie z tym poradnikiem będzie męczarnią
Widzę, że autor ma w swojej kolekcji Veyrona ;] Drogie toto ale fajna bryka.
Pzdr
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
