ZAKOŃCZENIA | Myst

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści
Pamiętasz dwie połówki notatki? - ZAKOŃCZENIA | Myst - Myst - poradnik do gry
Pamiętasz dwie połówki notatki?

 

Czas, aby je połączyć w całość. - ZAKOŃCZENIA | Myst - Myst - poradnik do gry
Czas, aby je połączyć w całość.

 

Przełączniki, cała ósemka, (w porcie, przy zatopionym mechanizmie, obok planetarium, obok statku kosmicznego, na palcu z ośmioma filarami, przy generatorze, obok drewnianej chatki oraz wieży z zegarem) są włączone. Zatem udaj się do portu i ponownie użyj tamtejszego przełącznika. - ZAKOŃCZENIA | Myst - Myst - poradnik do gry
Przełączniki, cała ósemka, (w porcie, przy zatopionym mechanizmie, obok planetarium, obok statku kosmicznego, na palcu z ośmioma filarami, przy generatorze, obok drewnianej chatki oraz wieży z zegarem) są włączone. Zatem udaj się do portu i ponownie użyj tamtejszego przełącznika.

 

Twoim oczom ukaże się biała strona - weź ją. - ZAKOŃCZENIA | Myst - Myst - poradnik do gry
Twoim oczom ukaże się biała strona - weź ją.

 

Wróć do biblioteki. Czas na odnalezienie kodu. Podejdź do regału z książkami, otwórz odpowiednią księgę - ZAKOŃCZENIA | Myst - Myst - poradnik do gry
Wróć do biblioteki. Czas na odnalezienie kodu. Podejdź do regału z książkami, otwórz odpowiednią księgę

 

i przerysuj kod oznaczony numerem 158. - ZAKOŃCZENIA | Myst - Myst - poradnik do gry
i przerysuj kod oznaczony numerem 158.

 

Teraz udaj się do kominka. - ZAKOŃCZENIA | Myst - Myst - poradnik do gry
Teraz udaj się do kominka.

 

Naciśnij przycisk znajdujący się po lewej stronie. - ZAKOŃCZENIA | Myst - Myst - poradnik do gry
Naciśnij przycisk znajdujący się po lewej stronie.

 

Kominek zacznie się obracać i po chwili zobaczysz szary ekran - ZAKOŃCZENIA | Myst - Myst - poradnik do gry

Kominek zacznie się obracać i po chwili zobaczysz szary ekran.

 

Wprowadź kod 158 i ponownie naciśnij przycisk. - ZAKOŃCZENIA | Myst - Myst - poradnik do gry
Wprowadź kod 158 i ponownie naciśnij przycisk.

 

Po chwili zobaczysz zieloną księgę oraz strony: czerwoną i niebieską. - ZAKOŃCZENIA | Myst - Myst - poradnik do gry
Po chwili zobaczysz zieloną księgę oraz strony: czerwoną i niebieską.

 

Co teraz - ZAKOŃCZENIA | Myst - Myst - poradnik do gry

Co teraz? Istnieją cztery zakończenia: możesz zabrać czerwoną stronę i wrócić z nią do Sirrusa,

możesz wziąć niebieską stronę i oddać ją Achenarowi, - ZAKOŃCZENIA | Myst - Myst - poradnik do gry
możesz wziąć niebieską stronę i oddać ją Achenarowi,
możesz też otowrzyć zieloną księgę i wejść do niej z białą kartką lub też bez niej. - ZAKOŃCZENIA | Myst - Myst - poradnik do gry
możesz też otowrzyć zieloną księgę i wejść do niej z białą kartką lub też bez niej.

Wybór zależy tylko od Ciebie. Spróbuj :-) Oczywiście, jeśli chcesz obejrzeć wszystkie zakończenia, to przed podjęciem decyzji, zapisz grę. Dodam, że tylko jeden z epilogów jest dla Ciebie korzystny :-).

Podobało się?

0

Myst (1995)

15 lutego 1995

PC PlayStation Mobile Nintendo
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Przygodowe

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl