MYST: ZAKOŃCZENIA
Aktualizacja:
Spis treści
![]() Pamiętasz dwie połówki notatki?
| ![]() Czas, aby je połączyć w całość.
|
![]() Przełączniki, cała ósemka, (w porcie, przy zatopionym mechanizmie, obok planetarium, obok statku kosmicznego, na palcu z ośmioma filarami, przy generatorze, obok drewnianej chatki oraz wieży z zegarem) są włączone. Zatem udaj się do portu i ponownie użyj tamtejszego przełącznika.
| ![]() Twoim oczom ukaże się biała strona - weź ją.
|
![]() Wróć do biblioteki. Czas na odnalezienie kodu. Podejdź do regału z książkami, otwórz odpowiednią księgę
| ![]() i przerysuj kod oznaczony numerem 158.
|
![]() Teraz udaj się do kominka.
| ![]() Naciśnij przycisk znajdujący się po lewej stronie.
|
Zostało jeszcze 44% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie
- Myst - poradnik do gry
- MYST: Myst - poradnik do gry
- MYST: Część 1
- MYST: Część 2
- MYST: SELENITIC AGE cz.1
- MYST: SELENITIC AGE cz.2
- MYST: SELENITIC AGE cz.3
- MYST: SELENITIC AGE cz.4
- MYST: MECHANICAL AGE cz.1
- MYST: MECHANICAL AGE cz.2
- MYST: MECHANICAL AGE cz.3
- MYST: STONESHIP AGE cz.1
- MYST: STONESHIP AGE cz.2
- MYST: STONESHIP AGE cz.3
- MYST: CHANNELWOOD AGE cz.1
- MYST: CHANNELWOOD AGE cz.2
- MYST: CHANNELWOOD AGE cz.3
- MYST: ZAKOŃCZENIA
- MYST: Myst - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Dodaj komentarz
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.








