CHANNELWOOD AGE cz.3 | Myst

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

 

Otwórz drzwi i wejdź do środka. Tutaj czeka na Ciebie wiadomość od Achenara. - CHANNELWOOD AGE cz.3 | Myst - Myst - poradnik do gry
Otwórz drzwi i wejdź do środka. Tutaj czeka na Ciebie "wiadomość" od Achenara.

 

Następnie idź dalej, aż dojdziesz do kolejnego pokoju. Tutaj znajdziesz niebieską stronę. - CHANNELWOOD AGE cz.3 | Myst - Myst - poradnik do gry
Następnie idź dalej, aż dojdziesz do kolejnego pokoju. Tutaj znajdziesz niebieską stronę.

 

Przyjrzyj się też projektorowi, powciskaj wszystkie przyciski. - CHANNELWOOD AGE cz.3 | Myst - Myst - poradnik do gry
Przyjrzyj się też projektorowi, powciskaj wszystkie przyciski.

 

Teraz wróć do windy, ale nie wsiadaj do niej, tylko udaj się w prawo. Dojdziesz do pokoju Sirrusa. - CHANNELWOOD AGE cz.3 | Myst - Myst - poradnik do gry
Teraz wróć do windy, ale nie wsiadaj do niej, tylko udaj się w prawo. Dojdziesz do pokoju Sirrusa.

 

W szufladzie biurka znajdziesz czerwoną stronę, - CHANNELWOOD AGE cz.3 | Myst - Myst - poradnik do gry
W szufladzie biurka znajdziesz czerwoną stronę,

 

a w jednej z szuflad łóżka - drugą połowę notatki (zapisz jej treść). - CHANNELWOOD AGE cz.3 | Myst - Myst - poradnik do gry
a w jednej z szuflad łóżka - drugą połowę notatki (zapisz jej treść).

 

Teraz udaj się do windy, zjedź na dół, następnie zejdź po schodach na parter. Czas się stąd wydostać. Jednak najpierw trzeba podprowadzić strumień wody do windy prowadzącej do księgi Myst. Podejdź do pierwszego (od wiatraka) rozwidlenia i skieruj strumień wody w lewo. Idź w lewą stronę. Przy drugim rozwidleniu woda ma płynąć również w lewo. Skręć w lewą stronę. Gdy dojdziesz do trzeciego rozwidlenia, skieruj wodę w prawą stronę. - CHANNELWOOD AGE cz.3 | Myst - Myst - poradnik do gry
Teraz udaj się do windy, zjedź na dół, następnie zejdź po schodach na parter. Czas się stąd wydostać. Jednak najpierw trzeba podprowadzić strumień wody do windy prowadzącej do księgi Myst. Podejdź do pierwszego (od wiatraka) rozwidlenia i skieruj strumień wody w lewo. Idź w lewą stronę. Przy drugim rozwidleniu woda ma płynąć również w lewo. Skręć w lewą stronę. Gdy dojdziesz do trzeciego rozwidlenia, skieruj wodę w prawą stronę.

 

Idź w prawo, aż dojdziesz do pompy i końca pomostu. Pociągnij za dźwignię, a wysuną się schodki. - CHANNELWOOD AGE cz.3 | Myst - Myst - poradnik do gry
Idź w prawo, aż dojdziesz do pompy i końca pomostu. Pociągnij za dźwignię, a wysuną się "schodki".

 

Idź dalej, aż dojdziesz do windy. Nie wchodź do niej, tylko skręć w prawo. - CHANNELWOOD AGE cz.3 | Myst - Myst - poradnik do gry
Idź dalej, aż dojdziesz do windy. Nie wchodź do niej, tylko skręć w prawo.

 

Dojdziesz do kolejnego końca pomostu, pociągnij za rączkę, a zobaczysz, że wysuną się rury. - CHANNELWOOD AGE cz.3 | Myst - Myst - poradnik do gry
Dojdziesz do kolejnego końca pomostu, pociągnij za rączkę, a zobaczysz, że wysuną się rury.

 

Wróć znowu do pierwszego, licząc od wiatraka, rozwidlenia. Tutaj woda ma płynąć w lewo. Skręć w lewo do drugiego rozwidlenia - tu strumień wody ma płynąć w prawo. Idź w prawą stronę - na trzecim rozwidleniu strumień wody ma płynąć w prawo. Znowu skręć w prawą stronę i na czwartym rozwidleniu skieruj wodę w lewo. - CHANNELWOOD AGE cz.3 | Myst - Myst - poradnik do gry
Wróć znowu do pierwszego, licząc od wiatraka, rozwidlenia. Tutaj woda ma płynąć w lewo. Skręć w lewo do drugiego rozwidlenia - tu strumień wody ma płynąć w prawo. Idź w prawą stronę - na trzecim rozwidleniu strumień wody ma płynąć w prawo. Znowu skręć w prawą stronę i na czwartym rozwidleniu skieruj wodę w lewo.

 

Teraz udaj się do widny prowadzącej do księgi Myst. Wsiądź, zamknij drzwi, pociągnij za dźwignię. Za chwilę zobaczysz księgę. - CHANNELWOOD AGE cz.3 | Myst - Myst - poradnik do gry
Teraz udaj się do widny prowadzącej do księgi Myst. Wsiądź, zamknij drzwi, pociągnij za dźwignię. Za chwilę zobaczysz księgę.

 

W bibliotece włóż przyniesioną stronę do księgi w odpowiednim kolorze i wysłuchaj syna Atrusa. - CHANNELWOOD AGE cz.3 | Myst - Myst - poradnik do gry
W bibliotece włóż przyniesioną stronę do księgi w odpowiednim kolorze i wysłuchaj syna Atrusa.
Wróć do Channelwood po drugą stronę. Obaj bracia mówią w sumie podobne rzeczy - obaj chcą jeszcze jedną, ostatnią stronę w swoim kolorze, obaj podają również ten sam kod - 158. - CHANNELWOOD AGE cz.3 | Myst - Myst - poradnik do gry
Wróć do Channelwood po drugą stronę. Obaj bracia mówią w sumie podobne rzeczy - obaj chcą jeszcze jedną, ostatnią stronę w swoim kolorze, obaj podają również ten sam kod - 158.

Zbliżamy się do końca...

Podobało się?

0

Myst (1995)

15 lutego 1995

PC PlayStation Mobile Nintendo
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Przygodowe

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl