MYST cz.2 | Myst
Aktualizacja:
![]() U góry po lewej stronie przy liście komend zauważysz mały zielony przycisk. Naciśnij go, a Twoim oczom ukaże się panel. Wprowadź interesującą Cię komendę (np. liczbę 67), zatwierdź ją czerwonym przyciskiem, obróć się do projektora i włącz go.
| ![]() Gdy już zaspokoisz swoją ciekawość, przypomnij sobie, co było napisane w liście Atrusa do Catherine. Acha... osiem przełączników. Czas wypróbować tę liczbę. Otwórz panel, wprowadź liczbę 08, zatwierdź ją czerwonym przyciskiem
|
![]() i włącz projektor.
| ![]() Wysłuchaj wiadomości od Atrusa.
|
![]() Nadszedł czas, aby wybrać się do biblioteki.
| ![]() Podejdź do półki z książkami i zacznij je przeglądać. Większość z nich jest spalona, tylko pięć ksiąg nadaje się do czytania.
|
![]() Cztery z nich to dzienniki Atrusa: jeden z podróży do Channelwood Age, drugi z Selenitic Age, trzeci z Stoneship Age, a czwarty z wizyty w Mechanical Age.
| ![]() Natomiast piąta księga zawiera jakieś dziwne kody i na razie nie musisz sobie nią zawracać głowy.
|
![]() Gdy przeczytasz dzienniki Atrusa, zwróć uwagę na inne książki znajdujące się w bibliotece, po przeciwległych stronach zauważysz niebieską i czerwoną księgę, a obok nich kartki w stosownych kolorach.
| ![]() Weź niebieską stronę i włóż ją do niebieskiej księgi. Otwórz książkę i wysłuchaj syna Atrusa - Achenara, który poprosi Cię o dostarczenie mu większej ilości stron w kolorze niebieskim.
|
![]() Teraz skieruj się do czerwonej księgi, włóż do niej znajdującą się obok czerwoną stronę, po czym otwórz ją.
| ![]() Poznasz drugiego syna Atrusa, noszącego imię Sirrus. Podobnie do brata, poprosi on Cię o przyniesienie większej ilości stron, w stosownym dla niego kolorze, czyli czerwonym.
|
![]() Teraz przyjrzyj się mapie wiszącej na jednej ze ścian biblioteki. Pamiętasz siedem przełączników? Dzięki nim siedem lokacji na mapie jest podświetlonych.
Jeśli nie, to wyjdź z biblioteki i użyj odpowiednich przełączników, aby podświetlić wszystkie dostępne miejsca. | ![]() Jedna z lokacji miga... To wieża. Czy Atrus wspominał coś o rotacji wieży? Kliknij na migającym punkcie. Usłyszysz dźwięk i po chwili zobaczysz na mapie białą kreskę wychodzącą z migającego znaku. Klikając na migający symbol wieży, zauważysz, że na czterech lokacjach (zatopionym mechanizmie, zatopionym statku, windzie w wielkim drzewie oraz statku kosmicznym) biała linia zmienia się w czerwoną. |
Czas wybrać się w podróż, a właściwie w cztery podróże. Pamiętasz dzienniki Atrusa? Musisz odwiedzić Selenitic Age, Channelwood Age, Stoneship Age oraz Mechanical Age. Uwaga: kolejność "odwiedzin" zależy wyłącznie od Ciebie i nie ma żadnego znaczenia na dalszy przebieg rozgrywki. A zatem w drogę.
0
- Myst - poradnik do gry
- Myst - poradnik do gry
- Poradnik do gry Myst - MYST cz.1
- MYST cz.2 | Myst
- SELENITIC AGE cz.1 | Myst
- SELENITIC AGE cz.2 | Myst
- SELENITIC AGE cz.3 | Myst
- SELENITIC AGE cz.4 | Myst
- MECHANICAL AGE cz.1 | Myst
- MECHANICAL AGE cz.2 | Myst
- MECHANICAL AGE cz.3 | Myst
- STONESHIP AGE cz.1 | Myst
- STONESHIP AGE cz.2 | Myst
- STONESHIP AGE cz.3 | Myst
- CHANNELWOOD AGE cz.1 | Myst
- CHANNELWOOD AGE cz.2 | Myst
- CHANNELWOOD AGE cz.3 | Myst
- ZAKOŃCZENIA | Myst
- Myst - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.