Mortal Kombat X: Kombosy
Aktualizacja:
Kombosy
Kombo w Mortal Kombat X jest dość trudne do wykonania ponieważ najpierw musisz sprawić, aby tzw. opener (rozpoczęcie) dosięgnęło przeciwnika. Jedną z metod, które możesz wykorzystać jest wyskok w górę i podwójne użycie pięści, aby po wylądowaniu natychmiast uderzyć przeciwnika ponownie nie dając mu szansy na obronę dzięki czemu możesz dalej kontynuować atak. Po pierwszym ciosie przeciwnik będzie miał duże opóźnienie na bloku. Aby wykonać kombo lub niezbędne jest odpowiednie wyczucie czasu. Aby połączyć ciosy w jedną spójną całość należy wykonać NASTĘPNY ruch ZANIM poprzedni się skończy. Przykładowo u Scorpiona kombo pięść, pięść, włócznia (2,2,<,>+2) - Należy wcisnąć kombinację odpowiedzialną za włócznię ZANIM druga pięść dosięgnie celu. Najlepszym sposobem na opanowanie tego systemu jest poświęcenie nieco czasu w trybie treningowym. Jeśli złapiesz odpowiedni rytm i wyczujesz o co w tym wszystkim chodzi reszta pójdzie znacznie łatwiej.
To samo tyczy się juggle czyli żonglowania - jeśli podrzucić przeciwnika w górę (skok w górę pionowo + 1) możesz zrobić z nim cokolwiek zechcesz - wtedy wyprowadzasz kombo na bezwładnym przeciwniku za darmo. Warto mieć na uwadze fakt, że po skorzystaniu z juggle możesz złapać przeciwnika w powietrzu i wykonać rzut (jeśli dany wariant postaci na to pozwala).
Wszystkie ciosy, które mają tzw. Capture State (unieruchomienie, przyciągnięcie itd.) będą wyglądać inaczej jeśli użyjemy ich ponownie - ma to zapobiec ciągłemu przyciąganiu przeciwnika do siebie w taki sposób, aby nie był w stanie nic zrobić. Można by wtedy stworzyć niekończące się kombo co byłoby zupełnie pozbawione sensu. W takim przypadku ponownie biorąc na tapetę Scorpiona jeśli użyjemy jego włóczni, aby przyciągnąć przeciwnika i zanim odzyska nad sobą kontrolę użyjemy jej ponownie to za drugim razem nasz bohater automatycznie użyje wysokiej pięści, aby odrzucić przeciwnika na środek mapy.
0
Komentarze czytelników
zanonimizowany56091 Generał
Sterowanie na klawiaturze też będzie uwzględnione w poradniku ?? Ciężko w to uwierzyć ale gra wyszła także na PC.
PePe PL Generał
Poradnik delikatnie rzecz ujmując niekompletny. Elementy systemu walki są nie do końca opisane, brakuje paru istotnych informacji. Opisy postaci także mocno uproszczone.
zanonimizowany1004945 Junior
Ermac - "postać bardzo wolna" Aha.
kwiść Generał
@gothmok
Sterowanie na klawiaturze już dodane :)
@PePe PL
Daj znać czego konkretnie brakuje odnośnie systemu walko, to zastanowimy się nad poprawkami :)
PePe PL Generał
http://testyourmight.com/threads/mkx-system-guide.49846/ poczytaj tutaj i zobacz czego brakuje :-)
szalek23 Chorąży
A przedmioty które trzeba znaleźć w krypcie wymagane do dalszego jej eksplorowania ? moglibyście takie info dodać
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
