Mortal Kombat X: Kitana - combosy, fatality, brutality
Aktualizacja:
Kitana

Postać, która skupia się na kontroli przebiegu walki i trzymania przeciwnika na dystans. Posiada unikalne zdolności, które mogą przytrzymać przeciwnika i dać Kitanie sporo czasu na rozpoczęcie ataku. Styl hit and run to jej dewiza! Nie jest to jednak prosta postać do opanowania.
Specjalne umiejętności
Rising Fan
V,<+2
Kitana wyskakuje w powietrze zadając obrażenia Mid. Wersja EX to wyskok znacznie wyżej i podwójny cios. Atak jest bardzo szybki więc świetnie sprawdza się jako anti-air. Niestety, nie da się kontynuować ataku po tym zagraniu.
Throat Slice
<,>+3
Kitana skacze na przeciwnika i jeśli przeciwnik nie zablokuje tego ruchu, to uczepi się go, zada obrażenia i odskoczy bezpiecznie do tyłu. Wersja EX dodaje nieco obrażeń, ale obydwa zagrnaia nie są bezpieczne na bloku.
Fan Throw
V,>+1
Standardowy rzut wachlarzem, który może być wykonany również w powietrzu. Wachlarz uderza High więc można ukucnąć, aby go ominąć. Wersja EX to dwa pociski, ale obywdwa lecą High. Ruch przydatny przy rogu ponieważ przeciwnik zostanie w powietrzu na tyle długo, aby kontynuować atak.
Upraise
V,<+4
Klasyczne zagranie Kitany. Za pomocą wiatru Kitana utrzymuje przeciwnika w powietrzu dzięki czemu ma ułatwione zadanie z rozpoczęciem juggle. Używaj tego zagrania w trakcie kombinacji, np. po pięści z wyskoku ponieważ w innym przypadku łatwo może zostać zablokowane, a Ty ukarany/a. Wersja EX przytrzymuje przeciwnika w powietrzu na dłużej.
Air Float
V,<+2 (w powietrzu)
Zagranie to zatrzyma Kitanę w powietrzu w trakcie skoku. Jeśli źle wymierzyłeś/łas odległość lub przeciwnik szykuje jakiś anti-air cios możesz spokojnie się zatrzymać i uniknąć ciosu. Po zatrzymaniu się możesz skorzystać z jakiegoś ataku lub rzucić wachlarzem.
Warianty postaci
Royal Storm: Kitana zyskuje możliwość szybkiego doskoku do przeciwnika i zadania całkiem sporych obrażeń. Dash ten nie obejmuje swoim zasięgiem całego ekranu więc trzeba dobrze wymierzyć odległość. Ruch ten może być wykonany również w powietrzu. Square Wave to świetna umiejętność capture state, która nadaje się na combo opener - Kitana tworzy wir powietrza, który unosi przeciwnika. Kitana może również wytworzyć wir powietrza, który odbija pociski przeciwnika. Co ciekawe, pociski po odbiciu się od bariery zawracają i nie trafiają w próżnię tylko mogą zranić wroga.
Assassin: Kitana zachowuje się jak prawdziwy zabójca dzięki czemu może biec na wroga i wykonać szybki atak sztyletami na jego głowę. Kitana jest w stanie również zablokować cios przeciwnika, przechwycić go i odpowiedzieć kontrą. Posiada również umiejętność, która wzmacnia jej ataki wachlarzami.
Mournful: W tej wersji Kitana może rzucać swoją bronią w przeciwnika zarówno z pozycji stojącej, jak i z wyskoku (wersja EX zadaje podwójne obrażenia ponieważ broń wraca do Kitany po przebiciu wroga). Co ciekawe, Kitana może teraz używać laski, jako broni dzięki czemu wyprowadza ciekawe kopnięcia, jak i tzw. staff grab - nabija przeciwnika na koniec kija i rzuca nim o ziemię (wersja EX nabija przeciwnika na kij, stawia pionowo i dodatkowo uderza).
Kombosy
Royal Storm
>22, Fan Nado(v,<+1), J+1, JU/F+1, Fan Throw(v,>+1), Fan Throw(v,>+1), Run, >22, Throat Slice(v,>+3)
Assassin
>112, Fan Throw(v,>+1), >,>, J+3, Fan Throw(v,>+1), Run, >43, 1, Assassin Strike (v,<+3)
Fatality
v, >, <, , 2 (Mid-Screen)
<, >, v, v (Mid-Screen)
Brutality
Zabij przeciwnika przy pomocy Throat Slice (<,>+3).
0
- Mortal Kombat X - poradnik do gry
- Mortal Kombat X - poradnik do gry
- Postacie i combosy
- Mortal Kombat X: Postacie i combosy - podstawy
- Mortal Kombat X: Scorpion - combosy, fatality, brutality
- Mortal Kombat X: Sub-Zero - combosy, fatality, brutality
- Mortal Kombat X: D'Vorah - combosy, fatality, brutality
- Mortal Kombat X: Erron Black - combosy, fatality, brutality
- Mortal Kombat X: Ferra/Torr - combosy, fatality, brutality
- Mortal Kombat X: Goro - combosy, fatality, brutality
- Mortal Kombat X: Kano - combosy, fatality, brutality
- Mortal Kombat X: Kitana - combosy, fatality, brutality
- Mortal Kombat X: Kung Jin - combosy, fatality, brutality
- Mortal Kombat X: Kung Lao - combosy, fatality, brutality
- Mortal Kombat X: Liu Kang - combosy, fatality, brutality
- Mortal Kombat X: Raiden - combosy, fatality, brutality
- Mortal Kombat X: Cassie Cage - combosy, fatality, brutality
- Mortal Kombat X: Johnny Cage - combosy, fatality, brutality
- Mortal Kombat X: Ermac - combosy, fatality, brutality
- Mortal Kombat X: Kenshi - combosy, fatality, brutality
- Mortal Kombat X: Jacqui Briggs - combosy, fatality, brutality
- Mortal Kombat X: Jax - combosy, fatality, brutality
- Mortal Kombat X: Reptile - combosy, fatality, brutality
- Mortal Kombat X: Quan Chi - combosy, fatality, brutality
- Mortal Kombat X: Shinnok - combosy, fatality, brutality
- Mortal Kombat X: Kotal Kahn - combosy, fatality, brutality
- Mortal Kombat X: Mileena - combosy, fatality, brutality
- Mortal Kombat X: Sonya Blade - combosy, fatality, brutality
- Mortal Kombat X: Takeda - combosy, fatality, brutality
- Postacie i combosy
- Mortal Kombat X - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany56091 Generał
Sterowanie na klawiaturze też będzie uwzględnione w poradniku ?? Ciężko w to uwierzyć ale gra wyszła także na PC.
PePe PL Generał
Poradnik delikatnie rzecz ujmując niekompletny. Elementy systemu walki są nie do końca opisane, brakuje paru istotnych informacji. Opisy postaci także mocno uproszczone.
zanonimizowany1004945 Junior
Ermac - "postać bardzo wolna" Aha.
kwiść Generał
@gothmok
Sterowanie na klawiaturze już dodane :)
@PePe PL
Daj znać czego konkretnie brakuje odnośnie systemu walko, to zastanowimy się nad poprawkami :)
PePe PL Generał
http://testyourmight.com/threads/mkx-system-guide.49846/ poczytaj tutaj i zobacz czego brakuje :-)
szalek23 Chorąży
A przedmioty które trzeba znaleźć w krypcie wymagane do dalszego jej eksplorowania ? moglibyście takie info dodać
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
