Mortal Kombat X: Jax - combosy, fatality, brutality
Aktualizacja:
Jax

Jax powraca w kolejnej odsłonie MK i jest równie zabójczy! Świetnie łączy kombinacje ciosów low/high przez co trudno jest go blokować. W wersji heavy weapons potrafi nawet trzymać przeciwnika na dystans.
Umiejętności specjalne
Ground Pound
v,v+4
Klasyczne zagranie Jax'a, który uderza pięscią w ziemie i wywołuje falę sejsmiczną. Uderzenie to nie może zostać zablokowane więc trzeba podskoczyć, aby uniknać otrzymania obrażeń. Mozna kontrolować to zagranie dodając przycisk -> lub <- aby wycelować falą sejsmiczną w jeden lub drugi koniec mapy. Fajną opcją jest użycie tego zagrania w moemencie gdy przeciwnik chce skorzystać z jakiegoś pocisku. Twoja fala sejsmiczna wcześniej go dosięgnie, a przed pociskiem przeciwnika zdążysz się osłonić lub uchylić się. Wersja EX tego zagrania śledzi aktualne położenie przeciwnika.
Dash Punch
<,>+2
Kolejne klasyczne zagranie tego zawodnika. Jax może wystrzelić swoją pięść w kierunku przeciwnika, która leci na długość całego ekranu i derza high więc można to zablokować lub uchylić się przed ciosem. Jednak na kucajcych przeciwników można użyć dolnej wersji pięści (<,>+2,v) dzięki czemu uderzy przeciwnika overhead jeśli nie blokuje ciosu. Dolna wersja tego zagrania szczególnie dobrze sprawdza się przy ścianie do rozpoczęcia żonglerki przeciwnikiem.
Major Pain
<,>+4
Anti air atak kolanem, który dobrze sprawdza się w momencie wyskoku przeciwnika w powietrze. Wersja EX dodaje dodatkowy cios pięścią, który posyła przeciwnika na znaczną odległość.
Gotcha Grab
v,<+1
Przydatny grab, który można połączyć z ciosem mid/low/overhead. Sam cios uderza high więc warto sprowokować przeciwnika do bloku (v+3) co można cancelować na grab down (<+1). Wersja EX (enhanced) dodaje dodatkowe uderzenia i damage.
Warianty postaci
Heavy Weapons: jak sama nazwa wskazuje Jax korzysta z ciężkiej artylerii w czasie walki. Dysponuje m.in. rakietnicą, która ma spory czas animacji, ale za to pocisk leci bardzo szybko i trafia mid. Warto tutaj zaznaczyć, że Jax może wycelować jak pocisk ma lecieć - prosto czy w górę. Jax potrafi wyciągnąć z kieszeni również Uzi (high) przed którego pociskami można się uchylić/kucnąć więc nie trzeba tego blokować. Może również wywołać falę sejsmiczną uderzając w ziemie (na odległość, nie blokowalne od spodu)
Pumped Up: W wersji Pumped Up, Jax zyskuje ciekawy chwyt. Łapie przeciwnika za głowę, unosi i możesz sam zdecydować co z nim zrobić: uderzać pięścią w głowę, w brzuch lub odrzucić. Trochę jak interaktywny rzut. Co więcej, Jax wywołuje falę sejsmiczną na CALEJ mapie, a nie tylko punktowo - nie blokowalne). Jax może jeszcze strzelić wiązką laserową.
Wrestler: Jax może wykonywać ciekawe rzuty, które może nawet ze sobą łączyć - chain grab. Może również łapać przeciwnika w powietrzu.
Kombosy
Pumped Up
3,<+2, Run, 11, >21, Gotcha Grab(v,<+1)
Heavy Weapons
(W rogu) 124, EX Dash Punch(<,>+2+B,v), 11, LA W Rocket(v,<+2)
Wrestler
3<2, >21, 11, Quad Grab Towards(v,<,>+1,2)
Fatality
>, <, v, 2 (Close)
v, <, >, > (Close)
Brutality
Zabij kucającego przeciwnika kombinacją <,>+2,v.
0
- Mortal Kombat X - poradnik do gry
- Mortal Kombat X - poradnik do gry
- Postacie i combosy
- Mortal Kombat X: Postacie i combosy - podstawy
- Mortal Kombat X: Scorpion - combosy, fatality, brutality
- Mortal Kombat X: Sub-Zero - combosy, fatality, brutality
- Mortal Kombat X: D'Vorah - combosy, fatality, brutality
- Mortal Kombat X: Erron Black - combosy, fatality, brutality
- Mortal Kombat X: Ferra/Torr - combosy, fatality, brutality
- Mortal Kombat X: Goro - combosy, fatality, brutality
- Mortal Kombat X: Kano - combosy, fatality, brutality
- Mortal Kombat X: Kitana - combosy, fatality, brutality
- Mortal Kombat X: Kung Jin - combosy, fatality, brutality
- Mortal Kombat X: Kung Lao - combosy, fatality, brutality
- Mortal Kombat X: Liu Kang - combosy, fatality, brutality
- Mortal Kombat X: Raiden - combosy, fatality, brutality
- Mortal Kombat X: Cassie Cage - combosy, fatality, brutality
- Mortal Kombat X: Johnny Cage - combosy, fatality, brutality
- Mortal Kombat X: Ermac - combosy, fatality, brutality
- Mortal Kombat X: Kenshi - combosy, fatality, brutality
- Mortal Kombat X: Jacqui Briggs - combosy, fatality, brutality
- Mortal Kombat X: Jax - combosy, fatality, brutality
- Mortal Kombat X: Reptile - combosy, fatality, brutality
- Mortal Kombat X: Quan Chi - combosy, fatality, brutality
- Mortal Kombat X: Shinnok - combosy, fatality, brutality
- Mortal Kombat X: Kotal Kahn - combosy, fatality, brutality
- Mortal Kombat X: Mileena - combosy, fatality, brutality
- Mortal Kombat X: Sonya Blade - combosy, fatality, brutality
- Mortal Kombat X: Takeda - combosy, fatality, brutality
- Postacie i combosy
- Mortal Kombat X - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany56091 Generał
Sterowanie na klawiaturze też będzie uwzględnione w poradniku ?? Ciężko w to uwierzyć ale gra wyszła także na PC.
PePe PL Generał
Poradnik delikatnie rzecz ujmując niekompletny. Elementy systemu walki są nie do końca opisane, brakuje paru istotnych informacji. Opisy postaci także mocno uproszczone.
zanonimizowany1004945 Junior
Ermac - "postać bardzo wolna" Aha.
kwiść Generał
@gothmok
Sterowanie na klawiaturze już dodane :)
@PePe PL
Daj znać czego konkretnie brakuje odnośnie systemu walko, to zastanowimy się nad poprawkami :)
PePe PL Generał
http://testyourmight.com/threads/mkx-system-guide.49846/ poczytaj tutaj i zobacz czego brakuje :-)
szalek23 Chorąży
A przedmioty które trzeba znaleźć w krypcie wymagane do dalszego jej eksplorowania ? moglibyście takie info dodać
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
