Memento Mori: Akt 3
Aktualizacja:
Akt 3
Petersburg, Rosja
![]() | ![]() |
Zacznij od przyjrzenia się czerwonemu przyciskowi - przynajmniej wiesz, że możesz w każdej chwili wrócić do muzeum. Podnieś kamień . Potem spróbuj zejść po drabince. Użyj na niej liny. Niestety, Max odmawia zejścia w mrok. Przyjrzyj się bliżej rurom po prawej. Weź leżącą tu szmatkę . Użyj kamienia na prętach po prawej. Zabierz ułamany pręt i połącz go ze szmatką. Użyj na tak zaimprowizowanej pochodni zapalniczki.
![]() | ![]() |
Przejdź przez drzwi. Po scence każ Maxowi dojść do mnicha (?). Ten wda się z nim w rozmowę. Możesz wybierać posłuchanie i nie podchodzenie lub zignorowanie ostrzeżeń mężczyzny. W końcu jednak musisz wybrać zignorowanie.
- Memento Mori - poradnik do gry
- Memento Mori: Memento Mori - poradnik do gry
- Memento Mori: Opis przejścia
- Memento Mori: Akt 1
- Memento Mori: Akt 2
- Memento Mori: Akt 3
- Memento Mori: Akt 4
- Memento Mori: Akt 5
- Memento Mori: Akt 6
- Memento Mori: Akt 7
- Memento Mori: Akt 8
- Memento Mori: Akt 9
- Memento Mori: Akt 10
- Memento Mori: Akt 11
- Memento Mori: Akt 12
- Memento Mori: Akt 13
- Memento Mori: Akt 14
- Memento Mori: Akt 15
- Memento Mori: Akt 16
- Memento Mori: Akt 17
- Memento Mori: Akt 18
- Memento Mori: Opis przejścia
- Memento Mori: Memento Mori - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.




