Memento Mori: Akt 1
Aktualizacja:
Akt 1
Lyon, Francja
![]() | ![]() |
Historia zaczyna się od telefonu. Lara nie zdążyła go odebrać, więc wypada odsłuchać nagrania na sekretarce. Kliknij na telefon , aby wysłuchać wiadomości od Ostankiewicza . Potem podejdź do szafy (koło regału z książkami w głębi), aby się przebrać. Podnieś opakowanie płyty CD ze stolika i skieruj się w lewo, do komputera. Wyjmij płytę CD i zabierz leżące pióro . W inwentarzu połącz CD z opakowaniem. Potem użyj telewizora . Po obejrzeniu wiadomości podnieś leżącą pod ekranem ładowarkę .
![]() | ![]() |
Podejdź do okna po lewej i kieruj się w tym kierunku, aż zobaczysz wiszącą na ścianie kurtkę . Użyj jej, by wyjąć telefon komórkowy . Potem kliknij ponownie na lewo i wybierz na mapie Interpol. Porozmawiaj z Damienem i skieruj się w lewo, by wejść do budynku. W windzie wybierz biuro. Gdy będziesz w środku, podłącz ładowarkę do kontaktu i użyj na niej komórki.
![]() | ![]() |
Użyj komórki (PPM w inwentarzu). Wybierz z listy Ostankiewicza i zadzwoń. Potem połóż komórkę do ładowania i usiądź przy komputerze. Wybierz bazę danych i zapoznaj się ze wszystkimi danymi o wymienionych tam osobach - między innymi jest tu nasza bohaterka. Potem sprawdź maile. Trzeba zadzwonić, jak się jednak okaże - komórka padła na dobre. Skorzystaj z telefonu stacjonarnego stojącego na biurku. Wybierz 513, a po rozmowie kolejny telefon pod 302. Potem rzuć okiem na wycinki prasowe na tablicy i wyjdź. Skieruj się do laboratorium.
![]() | ![]() |
Porozmawiaj z pracownikiem, a następnie przyjrzyj się obrazowi na stole. Potem rzuć okiem na jego fotokopię . Przesuwaj obrazy, póki nie znajdziesz tego, którego powiększony fragment leży na stole (patrz obrazek powyżej).
![]() | ![]() |
Wybierz z inwentarza pióro i użyj go. Teraz musisz znaleźć co najmniej trzy różnice między obrazkami - jeśli znajdziesz miej niż trzy, wpłynie to na zakończenie! Kliknij na pióro, by pojawiła się lupa . Potem kliknij na niej, by nią sterować. Różnice to: brak głowy na klęczącym mężczyzną, ułożenie rąk człowieka trzymającego świnię, brak nogi mężczyzny nad ogniem, inny grzbiet białego psa oraz inna trawa koło głowy mężczyzny po lewej. Aby zaznaczyć różnicę na fotokopii, najedź na to miejsce piórem i użyj go. Jeśli zaznaczysz złe miejsce, wymaż błąd piórem. Gdy znajdziesz prawidłowo trzy, Lara stwierdzi, że musi koniecznie pomówić z Pierrem .
![]() | ![]() |
Opuść więc laboratorium i udaj się na zewnątrz. Daj Damienowi CD i wybierz odpowiedź. Wróć do biura. Użyj komórki - obróć ją za pomocą strzałek, zdejmij klapkę i wyjmij baterię . Usiądź do komputera i napisz emaila do Pierre'a (wybierz jego nazwisko z książki adresowej). Teraz zadzwoń ze stacjonarnego pod 513. Lara wyjdzie i wróci, a na biurku nowa bateria i notka . Przeczytaj ją, włóż baterię do telefonu - odbierz go.
- Memento Mori - poradnik do gry
- Memento Mori: Memento Mori - poradnik do gry
- Memento Mori: Opis przejścia
- Memento Mori: Akt 1
- Memento Mori: Akt 2
- Memento Mori: Akt 3
- Memento Mori: Akt 4
- Memento Mori: Akt 5
- Memento Mori: Akt 6
- Memento Mori: Akt 7
- Memento Mori: Akt 8
- Memento Mori: Akt 9
- Memento Mori: Akt 10
- Memento Mori: Akt 11
- Memento Mori: Akt 12
- Memento Mori: Akt 13
- Memento Mori: Akt 14
- Memento Mori: Akt 15
- Memento Mori: Akt 16
- Memento Mori: Akt 17
- Memento Mori: Akt 18
- Memento Mori: Opis przejścia
- Memento Mori: Memento Mori - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.












