Memento Mori: Akt 16
Aktualizacja:
Akt 16
Finlandia
![]() | ![]() |
Porozmawiaj z mnichem , a potem obejrzyj kapliczkę po prawej. Idź w dół ekranu, ku drodze na most, następnie kliknij na schody wiodące do klasztoru. Na dziedzińcu porozmawiasz z opatem , potem idź do budynku po lewej. Użyj pierwszych drzwi od tej strony. Z celi zabierz dzbanek .
![]() | ![]() |
Wyjdź i skieruj się do ogrodu. Podejdź do pracującego nowicjusza - znajomy, prawda? Porozmawiaj z nim. Nic z tego? Użyj dzbanka na fontannie. Wróć do pokoju. Postaw dzbanek na piecyku. Podnieś ze stolika zapałki i otwórz drzwi piecyka. Weź polana , włóż do środka. Użyj na wnętrzu zapałek. Zamknij drzwiczki i wysuń popielnik , znajdujący się pod nimi. Zamknij widok.
![]() | ![]() |
Wyjdź z pokoju i skieruj się przez dziedziniec do jadalni. Poobserwuj wszystko i zabierz ręcznik znad paleniska. Z jego pomocą zdejmiesz gorący dzbanek. Wlej wodę do kranu i przyjrzyj się, jaki napis powstał dzięki parze na lustrze. Wyjdź na zewnątrz, a po rozmowie z Andre idź do jadalni.
![]() | ![]() |
Idź na most i skieruj się w prawo, do auta. Porozmawiasz tu z mnichem . Wróć na most i skieruj się w lewo, do kapliczki. Przyjrzyj się jej. By widzieć lepiej, użyj zapałek na świecach . Potem użyj LPM na płaskorzeźbie. Wróć do jadalni po lupę - wystarczy zapytać używającego jej mnicha. Wróć do płaskorzeźby i użyj lupy na wskazanym na drugim obrazku miejscu. Wyjmij karteczkę ze środka. Przeczytaj ją.
![]() | ![]() |
Idź do ogrodu i skieruj się w prawo - tam jest wejście do krypty. Zejdź na dół. Obejrzyj grobowce i skieruj się korytarzem w dół. Tu rzuć okiem na kolejne i dalej na dół. Obejrzyj freski i podejdź do płaskorzeźby za ołtarzem. Kliknij na ręce, by przybliżyć obraz. Prawidłowa kolejność przycisków to: lustro - waga - spirala - krzyż klepsydra. Wejdź do środka.
![]() | ![]() |
Użyj lampy koło notebooka. Przyjrzyj się wszystkim obrazom w sali. Zauważ, że przy tym po lewej jest przejście. Zauważ, że obraz w prawym-dolnym rogu skrywa sejf . Użyj tego obrazu i spróbuj otworzyć sejf.
![]() | ![]() |
Wróć do swego pokoju i użyj notatnika na kałamarzu . Potem zanieść wiadomość do kaplicy.
- Memento Mori - poradnik do gry
- Memento Mori: Memento Mori - poradnik do gry
- Memento Mori: Opis przejścia
- Memento Mori: Akt 1
- Memento Mori: Akt 2
- Memento Mori: Akt 3
- Memento Mori: Akt 4
- Memento Mori: Akt 5
- Memento Mori: Akt 6
- Memento Mori: Akt 7
- Memento Mori: Akt 8
- Memento Mori: Akt 9
- Memento Mori: Akt 10
- Memento Mori: Akt 11
- Memento Mori: Akt 12
- Memento Mori: Akt 13
- Memento Mori: Akt 14
- Memento Mori: Akt 15
- Memento Mori: Akt 16
- Memento Mori: Akt 17
- Memento Mori: Akt 18
- Memento Mori: Opis przejścia
- Memento Mori: Memento Mori - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.














