MediEvil: Teren szpitala dla obłąkanych Opis przejścia
Aktualizacja:
Poniższa strona naszej solucji do gry Medievil zawiera opis przejścia poziomu Teren szpitala dla obłąkanych. Daniel Fortesque rusza do szpitala dla obłąkanych, by uratować burmistrza. Podejmijcie się wyzwań Jacka Greena i rozwiążcie niecodzienne zagadki!
Rzeczy do znalezienia
- Srebrna tarcza
- Kielich (otrzymacie nową broń lub przedmiot w zależności od wybranego bohatera)
- 2 księgi
Opis przejścia poziomu
Na początku poziomu od razu macie księgę, idźcie dalej i pokonajcie nowych przeciwników - Szalonych mnichów i Żywopłot. Idźcie w prawo i porozmawiajcie z Jackiem Greenem. Da wam on pierwszą z pięciu zagadek.

Pierwsza zagadka: Aby wykonać zadanie, musicie rozwalić pięć żywopłotowych gwiazd.
Pierwsza jest przy bramie obok żywopłotowego smoka.

Druga jest w labiryncie, przy pierwszym rozwidleniu idźcie w prawo.

Trzecia jest na pierwszym rozwidleniu w lewo, dojdziecie do obszaru z dzwonem. Inny mnich wybudzi pozostałych i najpierw musicie pokonać wszystkich, gwiazda jest na lewo od dzwonu.

Idąc dalej labiryntem, dojdziecie do żywopłotu z wizerunkiem Zaroka, gdzie znajduje się Czwarta gwiazda. Rozwalcie go i gwiazdę po prawej.

Piąta gwiazda jest na samym początku poziomu, obok miejsca w które później włożycie Runę Chaosu.

Wróćcie teraz do Greena by usłyszeć kolejną zagadkę.
Druga zagadka: Musicie ukończyć minigierkę polegającą na przestawianiu uśmiechniętych kamieni w stronę klauna.
Idźcie do nowo odblokowanego obszaru w labiryncie, przy okazji przeczytajcie księgę. Najprostszym rozwiązaniem jest:
uderzenie każdej twarzy po jednym razie (by wystarczyło jedno uderzenie do obrócenia na uśmiechniętą twarz)
szybko uderzcie po jednym razie twarze w kolejności (od lewej strony) - 2,1,4,5,3

Idźcie do Jacka po kolejną zagadkę.
Trzecia zagadka: Bardziej jest to mini zręcznościowa sekcja. Musicie doprowadzić mysz do żywopłotowego słonia.
Aby tego dokonać, najpierw udajcie się do nowo otwartego obszaru, na prawo od wyjścia od Jacka i wybijcie wszystkich wrogów. Teraz idźcie w miejsce obok dzwona, naprzeciwko wejścia do klauna otworzyło się nowe przejście. Pokonajcie żywopłotową ośmiornicę (uwaga, zadaje ona dosyć spore obrażenia) najlepiej za pomocą broni dystansowej i zbierzcie Runę Chaosu. Idźcie z nią na początek poziomu i dzięki niej wypuśćcie mysz z klatki.

Teraz musicie ją poprowadzić do żywopłotowego słonia, unikając kotów. Nie da się ich niestety zabić, a gdy kot wystraszy mysz, to ucieknie ona z powrotem do klatki i trzeba będzie ją prowadzić od nowa. Wystraszony słoń otworzy przejście, ale najpierw idźcie do Greena po czwartą zagadkę.

Czwarta zagadka: Przesunięcie kamieni z pochodniami pod witraże.
Idźcie teraz do przejścia otwartego przez słonia i przy dzwonie zabijcie wzystkich mnichów. Powinniście móc teraz zebrać Kielich, który schowany jest za słoniem. Idźcie dalej tą ścieżką po drodze zasilając się fontanną zdrowia, następnie wskoczcie do dziury. Teraz przesuńcie trzy kamienie z pochodniami pod witraże, potem wejdźcie do środka i podskoczcie żeby wydostać się na powierzchnię i idźcie do Jacka.


Piąta zagadka: Znalezienie wyjścia z labiryntu (a zarazem ukończenie poziomu).
Idźcie w miejsce gdzie jest fontanna zdrowia (przejście za słoniem) i tym razem idźcie w prawo rozwalając pajaca z żywopłotu (on też zadaje dużo obrażeń więc parujcie tarczą). Dojdziecie do szachownicy i waszym zadaniem jest uderzanie pionków szachowych tak, aby stały na odpowiednich kolorach. Pionki poruszają się w kierunkach takich samych jak w szachach:
Zielony goniec chodzi tylko na ukos
Żółta wieża chodzi tylko po linii
Król (niebieski) i królowa (czerwona) chodzą w każdym kierunku
Po rozwiązaniu tej zagadki opuśćcie poziom.

- MediEvil - poradnik do gry
- MediEvil: Poradnik do gry
- MediEvil: Opis przejścia
- MediEvil: Lista poziomów Ile zajmuje przejście?
- MediEvil: Krypta Dana Opis przejścia
- MediEvil: Cmentarz Opis przejścia
- MediEvil: Hala Herosów Opis przejścia
- MediEvil: Wzgórze Cmentarne Opis przejścia
- MediEvil: Mauzoleum na wzgórzu Opis przejścia
- MediEvil: Powrót na cmentarz Opis przejścia
- MediEvil: Strachowe Pola Opis przejścia
- MediEvil: Dyniowy wąwóz Opis przejścia
- MediEvil: Dyniowy wąż Opis przejścia
- MediEvil: Śpiąca Wioska Opis przejścia
- MediEvil: Teren szpitala dla obłąkanych Opis przejścia
- MediEvil: Szpital dla obłąkanych Opis przejścia
- MediEvil: Zaczarowana Ziemia Opis przejścia
- MediEvil: Mrówcze jaskinie Opis przejścia
- MediEvil: Stawy pradawnych umarłych Opis przejścia
- MediEvil: Jezioro Opis przejścia
- MediEvil: Kryształowe Jaskinie Opis przejścia
- MediEvil: Azyl Gallows Opis przejścia
- MediEvil: Nawiedzone ruiny Opis przejścia
- MediEvil: Statek widmo Opis przejścia
- MediEvil: Sala wejściowa Opis przejścia
- MediEvil: Maszyna czasu Opis przejścia
- MediEvil: Leże Zaroka Opis przejścia
- MediEvil: Opis przejścia
- MediEvil: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
SnakeEyes Legionista
Czy poradnik zostanie ukończony i udostępniony do pobrania?
Swiezy_IE Junior
W dyniowym wąwozie gdy demon zrespi się za ścianą domu. Wystarczy wziąć młot i ja rozwalić. Otwiera się też przejście od razu na sam dół tej górki.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
