MediEvil: Śpiąca Wioska Opis przejścia
Aktualizacja:
Poniższa strona naszej solucji do gry Medievil zawiera opis przejścia poziomu Śpiąca Wioska. Sir Daniel Fortesque po pokonaniu Dyniowego Króla i zdobyciu Smoczego Klejnotu udaje się do tytułowej wioski w celu odkrycia przyczyn dziwnego zachowania mieszkańców oraz odnalezienia niezwykle potężnego przedmiotu.
Rzeczy do znalezienia
- Maczuga
- Mroczny Artefakt
- Srebrna tarcza
- Kielich (otrzymacie nową broń lub przedmiot w zależności od wybranego bohatera)
- 14 ksiąg
Opis przejścia poziomu
Nie atakujcie wieśniaków pomimo tego, że oni was atakują, ponieważ stracicie procenty do Kielicha, wspomni wam o tym Gargulec na samym początku poziomu. Możecie ich ogłuszyć za pomocą szarży (R1) i nie stanie się im krzywda. Trzymajcie się lewej strony, powinniście znaleźć wejście do kościoła, jest w nim księga i fontanna zdrowia. Przy okazji możecie zabić szczura, by odblokować wpis w księdze Gallowmere (naładujcie Młot, przytrzymując kółko i go walnijcie). Wyjdźcie z kościoła i naprzeciw dostrzeżecie kuźnię. W środku znajdziecie kolejną księgę, trochę złota i Srebrną Tarczę. Na tym poziomie możecie za pomocą Młota rozwalać wszystkie beczki, w niektórych znajdziecie nieco złota. Na prawo od kuźni jest małe jeziorko, obejdźcie je ostrożnie, by się nie utopić, znajdziecie kufer i fiolkę zdrowia. Wróćcie się do skrzyżowania kościoła i kuźni, idźcie na wprost aż do fontanny. Na jej szczycie powinniście dostrzec Runę Chaosu, obok niej jest też księga. Teraz idźcie w lewo, następnie w prawo, powinniście dojść do doków. Zejdźcie po murku wzdłuż wody, użyjcie dźwigni i idźcie zebrać runę.
Zostało jeszcze 68% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie- MediEvil - poradnik do gry
- MediEvil: Poradnik do gry
- MediEvil: Opis przejścia
- MediEvil: Lista poziomów Ile zajmuje przejście?
- MediEvil: Krypta Dana Opis przejścia
- MediEvil: Cmentarz Opis przejścia
- MediEvil: Hala Herosów Opis przejścia
- MediEvil: Wzgórze Cmentarne Opis przejścia
- MediEvil: Mauzoleum na wzgórzu Opis przejścia
- MediEvil: Powrót na cmentarz Opis przejścia
- MediEvil: Strachowe Pola Opis przejścia
- MediEvil: Dyniowy wąwóz Opis przejścia
- MediEvil: Dyniowy wąż Opis przejścia
- MediEvil: Śpiąca Wioska Opis przejścia
- MediEvil: Teren szpitala dla obłąkanych Opis przejścia
- MediEvil: Szpital dla obłąkanych Opis przejścia
- MediEvil: Zaczarowana Ziemia Opis przejścia
- MediEvil: Mrówcze jaskinie Opis przejścia
- MediEvil: Stawy pradawnych umarłych Opis przejścia
- MediEvil: Jezioro Opis przejścia
- MediEvil: Kryształowe Jaskinie Opis przejścia
- MediEvil: Azyl Gallows Opis przejścia
- MediEvil: Nawiedzone ruiny Opis przejścia
- MediEvil: Statek widmo Opis przejścia
- MediEvil: Sala wejściowa Opis przejścia
- MediEvil: Maszyna czasu Opis przejścia
- MediEvil: Leże Zaroka Opis przejścia
- MediEvil: Opis przejścia
- MediEvil: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
SnakeEyes Legionista
Czy poradnik zostanie ukończony i udostępniony do pobrania?
Swiezy_IE Junior
W dyniowym wąwozie gdy demon zrespi się za ścianą domu. Wystarczy wziąć młot i ja rozwalić. Otwiera się też przejście od razu na sam dół tej górki.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
