MediEvil: Strachowe Pola Opis przejścia
Aktualizacja:
Poniższa strona naszej solucji do gry Medievil zawiera opis przejścia poziomu Strachowe Pola. Sir Daniel Fortesque wydostał się z nekropolii. Teraz musi przemierzyć Strachowe Pola, by dostać się do dalszego regionu Gallowmere.
Rzeczy do znalezienia
- Maczuga
- Srebrna tarcza
- Miedziana tarcza
- Butelka zdrowia
- Kielich (w Hali Herosów otrzymacie Pałasz)
- 6 ksiąg
- Część do żniwiarki
Opis przejścia poziomu
Od razu na wprost dostrzeżecie księgę do przeczytania. Da wam ona wskazówkę, jak walczyć ze strachami na wróble. To nietypowy przeciwnik i może napsuć wam nieco krwi. Używajcie R1 i w ten sposób uderzajcie je tarczą, by wytrącić je z równowagi. Za pomocą Trójkąta kopnijcie wózek, by utorować sobie drogę. Wybijcie szalonych wieśniaków i wyzbierajcie fiolki oraz mieszki znajdujące się w tym terenie. Wyekwipujcie teraz Maczugę i udajcie się do ogniska i ją podpalcie, teraz szybko podbiegnijcie do stogów siana, z których wyskakiwali wieśniacy i je podpalcie, z jednego ze stogów wypadnie mieszek. Warto zajrzeć też do Kupieckiego Gargulca i zaopatrzyć się w bełty do Kuszy. Po oczyszczeniu tego miejsca wejdźcie za płot i walczcie z maszyną sterowaną przez chochlika. Walka jest dosyć prosta: strzelajcie po prostu w głowę machiny, póki nie odpadnie, następnie zajdźcie, przechodząc między nogami maszyny, na jej tyły i ostrzelajcie chochlika, a po chwili cała maszyna padnie. Po jej pokonaniu podnieście Runę Księżyca i dzięki niej otwórzcie sobie drzwi od chaty w poprzedniej lokacji i przeczytajcie księgę znajdującą się przy tych drzwiach. Wejdźcie do środka i wytępcie nietoperze (kusza sprawdzi się perfekcyjnie) i zbierzcie Runę Ziemi oraz Maczugę ze skrzyni. Za pomocą tej runy otwórzcie przejście w miejscu, w którym walczyliście z maszyną.
Zostało jeszcze 70% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie- MediEvil - poradnik do gry
- MediEvil: Poradnik do gry
- MediEvil: Opis przejścia
- MediEvil: Lista poziomów Ile zajmuje przejście?
- MediEvil: Krypta Dana Opis przejścia
- MediEvil: Cmentarz Opis przejścia
- MediEvil: Hala Herosów Opis przejścia
- MediEvil: Wzgórze Cmentarne Opis przejścia
- MediEvil: Mauzoleum na wzgórzu Opis przejścia
- MediEvil: Powrót na cmentarz Opis przejścia
- MediEvil: Strachowe Pola Opis przejścia
- MediEvil: Dyniowy wąwóz Opis przejścia
- MediEvil: Dyniowy wąż Opis przejścia
- MediEvil: Śpiąca Wioska Opis przejścia
- MediEvil: Teren szpitala dla obłąkanych Opis przejścia
- MediEvil: Szpital dla obłąkanych Opis przejścia
- MediEvil: Zaczarowana Ziemia Opis przejścia
- MediEvil: Mrówcze jaskinie Opis przejścia
- MediEvil: Stawy pradawnych umarłych Opis przejścia
- MediEvil: Jezioro Opis przejścia
- MediEvil: Kryształowe Jaskinie Opis przejścia
- MediEvil: Azyl Gallows Opis przejścia
- MediEvil: Nawiedzone ruiny Opis przejścia
- MediEvil: Statek widmo Opis przejścia
- MediEvil: Sala wejściowa Opis przejścia
- MediEvil: Maszyna czasu Opis przejścia
- MediEvil: Leże Zaroka Opis przejścia
- MediEvil: Opis przejścia
- MediEvil: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
SnakeEyes Legionista
Czy poradnik zostanie ukończony i udostępniony do pobrania?
Swiezy_IE Junior
W dyniowym wąwozie gdy demon zrespi się za ścianą domu. Wystarczy wziąć młot i ja rozwalić. Otwiera się też przejście od razu na sam dół tej górki.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
