LEGO The Lord of the Rings: Amon Hen
Aktualizacja:
Amon Hen
Postacie: Frodo, Aragorn, Boromir, Gimli, Legolas, Merry, Pippin
Status prawdziwego podróżnika: 45 000 monet
Nowe postacie do kupienia: Uruk-Hai, Lurtz, Galadriela, Celeborn

Ponownie kontrolujemy dwie różne grupy postaci. Polecam najpierw ukończyć część przewidzianą dla Froda, gdyż i tak to od niego zależy, jak daleko może zajść druga część drużyny. Podobnie jak przy pierwszym spotkaniu z Czarnym Jeźdźcem i teraz musimy przechytrzyć naszego oprawcę. Pomimo, że Frodo jest niewidzialny, jeśli nadepnie na krzaki obok Boromira, to zostanie wykryty. Na początku powinniśmy podnieść znajdujący się obok nas kamień, zbliżyć się do człowieka i rzucić w podświetlony krzaczek, co otworzy nam dalszą drogę.

Kolejną przeszkodę ominiemy przechodząc przez ciasny tunel a następnie spychając na dół kolumnę. Gdy Boromir odbiegnie dalej, będziemy mogli zbudować z pozostałych po filarze klocków schody, prowadzące nas dookoła oprawcy.

Po rozbiciu znajdującego się obok nas głazu otrzymamy niewielki kamień, którym powinniśmy rzucić w widoczną w tle lokacji kamienną dłoń. Wysypią się z niej kolejne widmowe klocki LEGO - zbudujemy z nich schody prowadzące nas naokoło Boromira. Będąc na skalnej półce wystarczy uderzyć z pięści znajdujący się przed nami posąg, co otworzy nam dalszą drogę.

W tej lokacji musimy rozbić wszystkie znajdujące się dookoła nas elementy, aby zebrać wystarczająco dużo widmowych klocków LEGO do zbudowania kolejnej machiny - katapulty. Po złożeniu jej wystarczy uderzyć (H) w podporę, a katapulta wystrzeli otwierając nam dalszą drogę. W trakcie marszu powinniśmy podnieść leżący na ziemi kamyk; wykorzystamy go do ponownego zmylenia Boromira.

Uderzając w niewielki głaz znajdujący się pod naszymi nogami zdobędziemy kamień - wykorzystamy go do zrzucenia z gałęzi widmowych klocków LEGO. Zbudujemy z nich drabinkę, a po skorzystaniu z tejże będziemy mogli zepchnąć na dół olbrzymią kolumnę co umożliwi nam dalszą wędrówkę.

To już ostatni fragment wędrówki Frodo. Korzystając z ciasnego tunelu dostaniemy się na przeciwległą skalną półkę, tam rozbijemy głaz i znajdziemy niewielki kamień. Jeden celny rzut w sklepienie znajdujące się nad głową Boromira otworzy nam drogę do końca etapu. Jeszcze tylko pozostaje nam zdjąć pierścień i możemy rozpocząć poszukiwanie Hobbita resztą drużyny.

Czas ruszyć w pogoń za Hobbitem. Aby odblokować dalszą drogę musimy w pierwszej kolejności zniszczyć leżące na ziemi wiosła, co da nam pochodnię. Odpalimy ją od znajdującego się w lewej części lokacji ogniska, a następnie będziemy mogli użyć jej na zagradzających nam drogę kłodach.

Kolejną przeszkodę ominiemy ponownie dzięki akrobatycznym zdolnościom Legolasa. Korzystając z listków wskoczymy na wyższą platformę, a stamtąd idąc po pnączach na konar drzewa. Będąc w jego najwyższym punkcie musimy strzelić do celu, dzięki czemu strącimy ptasie gniazdo. Z pozostałych po upadku klocków będziemy mogli zbudować trampolinę, za pomocą której cała drużyna będzie mogła przedostać się wyżej. Nieco dalej potrzebny będzie topór Gimliego, aby utorować nam drogę.

Czas na bardziej skomplikowane zadanie. Podnosimy Gimliego i rzucamy nim w pęknięty klocek LEGO, co odsłoni liście i pozwoli Legolasowi dostać się na górę statui. Następnie strzelając z łuku zapewniamy sobie drążek, dzięki któremu przedostaniemy się na kolejna platformę. Tam wystarczy zepchnąć kolumnę. Gimli ponownie użyje swojego topora, aby zniszczyć pęknięty klocek, a z jego pozostałości zbuduje mniejszą kolumienkę. Następnie trzeba przestawić oba elementy w taki sposób, abyśmy mogli przeskoczyć z niższego na wyższy a stamtąd na znajdującą się w tle półkę skalną.

Ponownie będziemy musieli skorzystać z usług Gimliego i zniszczyć dwa pęknięte klocki. Z leżących na ziemi fragmentów zbudujemy zaczep, w który następnie trzeba wycelować strzałą z łuku. Pojawią się liście, które pozwolą Legolasowi na chwycenie się drążka i przeskoczenie na drugą stronę. Tam, z leżących na ziemi klocków LEGO zbudujemy niewielką kolumienkę, którą następnie zepchniemy na dół - dzięki temu do Elfa dołączy reszta drużyny.

Czas pokazać, na co stać Aragorna. Podnieśmy wbity w ziemię miecz Froda, a następnie poruszając się wzdłuż pojawiających się na ziemi będziemy musieli odszukać Hobbita. O tym, że jesteśmy blisko dowiemy się, gdy Aragorn będzie szukać na czworaka. Gdy zacznie on kopać w ziemi oznacza to, że odnaleźliśmy Frodo.

Najwyższa pora odszukać Boromira. Musimy pozbyć się wszystkich Uruk-Hai a w szczególności tych, którzy znajdują się na kolumnach i strzelają do nas z łuków. Możemy ich pokonać niszcząc podesty, na których się znajdują bądź strzelając do nich po wybraniu Legolasa. Po oczyszczeniu każdej lokacji musimy powtórzyć te same manewry w następnej. Na ostatniej polanie będziemy musieli rzucić Gimlim w pęknięty klocek, aby otworzyć drogę do tarczowników Uruk-hai. Po oczyszczeniu okolicy rozpocznie się walka z bossem.

Jako, że nie posiadamy postaci walczących na dystans musimy wykorzystać to, co mamy. Po wybraniu jednego z Hobbitów, wchodzimy nim do ciasnego tunelu a następnie atakujemy Lurtza (bossa). Przybywająca odsiecz Uruk-Hai zablokuje tunel, lecz kilka uderzeń ponownie uczyni go drożnym. Kolejna wycieczka do Lurtza i orkowi zostanie już tylko jeden punkt życia. Niestety tunel zostanie zablokowany, lecz kolejna grupa orków strąci drzewo po prawej stronie areny - z pozostałych po nim klocków LEGO będzie można zbudować trampolinę i zakończyć ten etap starcia. W przypadku, gdyby Uruk-Hai porwali jednego z Hobbitów, musimy zmienić postać i uderzyć orka, aby upuścił na ziemię naszego sojusznika.

Proponuję na wstępie zapisać stan gry przy pobliskim posągu. Tym razem w obronie Boromira staje Aragorn. Etap ten jest jeszcze łatwiejszy niż poprzedni, gdyż wystarczy unikać ataków Lurtza i czekać, aż zdenerwowany ork rzuci tarczą. Gdy zeskoczy on niżej, aby odzyskać swój oręż możemy go uderzyć i zabrać mu punkt życia. Po kilku trafieniach Lurtz zdecyduje się walczyć z nami twarzą w twarz - nic trudniejszego dla zaprawionych w bojach żołnierzy. Gdyby przypadkiem orkowi udało się porwać jednego z bohaterów, wystarczy przełączyć się na drugiego i zaatakować przywódcę Uruk-hai. Po kilku celnych uderzeniach Lurtz zostanie pokonany a my zakończymy naszą przygodę z Drużyną Pierścienia.
- LEGO The Lord of the Rings: Władca Pierścieni - poradnik do gry
- LEGO The Lord of the Rings: Władca Pierścieni - poradnik do gry
- LEGO The Lord of the Rings: Opis przejścia - Akt 1
- LEGO The Lord of the Rings: Porady ogólne
- LEGO The Lord of the Rings: Prolog
- LEGO The Lord of the Rings: Hobbiton (Śródziemie)
- LEGO The Lord of the Rings: Czarny Jeździec
- LEGO The Lord of the Rings: Bree (Śródziemie)
- LEGO The Lord of the Rings: Wichrowy Czub
- LEGO The Lord of the Rings: Rivendell (Śródziemie)
- LEGO The Lord of the Rings: Przełęcz Caradhras
- LEGO The Lord of the Rings: Wrota Morii (Śródziemie)
- LEGO The Lord of the Rings: Moria
- LEGO The Lord of the Rings: Lothlorien (Śródziemie)
- LEGO The Lord of the Rings: Amon Hen
- LEGO The Lord of the Rings: Opis przejścia - Akt 1
- LEGO The Lord of the Rings: Władca Pierścieni - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany1116952 Junior
Mam abonament Premium i co?
danik12 Junior
mam pytanie: gdzie można znaleźć Topór fali uderzeniowej?
JJLOL1337 Junior
Mam pytanie jak grać np w misji gollumem w misji gdzie jest tylko np Bilbo i Sam? (TAKIE DRĘCZĄCE PYTANIE)
mateo204 Junior
Mam pytanie. Jak kupić lub dostać dodatkowe postacie?
Odpiszcie bardzo szybko!
KrólAragorn Junior
Pomocy poco się ma tych bohaterów. I jak ich zrobić
Lovciam Naruto Junior
Ej bo jak na początku strzelam te kokony, to są tylko 4. Trzy z lewej i jeden z prawej. To lagi, czy co? Chce zdobyć ten minizestaw, a nie wiem co mam zrobić. Ratunku!
stasb44125238ac Junior
PROSZE MI POMÓC
1. mam problem jak frodo dochodzi do góry przeznaczenia i rzuca sie nan iego golum
trzeba kliknąć atak ale jak ja go klikam nic sie niedzieje tak jakbym niemiał kontroli nad frodem
2 . jak zresetować dany etap np. chce od nowa przejść etap góra przeznaczenia ale jeszcze nieskończyłem grać a bardzo to jest potrzebne
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
