Przepis na katastrofę | Opis przejścia LEGO Batman 2 DC Super Heroes
Aktualizacja:
Przepis na katastrofę

W tej misji będziesz działał na terenie fabryki. Uważaj na chemikalia znajdujące się na ziemi, ponieważ mogą cię zranić (aby się ich pozbyć będziesz potrzebował kombinezonu). Skieruj się w prawo i zniszcz butlę oraz inne przedmioty znajdujące się przy narożniku. Następnie stwórz z klocków dźwignię i przestaw ją, dzięki czemu otrzymasz dostęp do kombinezonu dla Robina.

Przejdź w prawo, wejdź na schody i zeskocz do basenu z prawej. Użyj dźwignij znajdującej się na dnie i wskocz na platformę z pierwszą próbką chemikaliów (obrazek). Zbierz ją, rozpraw się z przeciwnikami, którzy wybiegną i ruszaj w prawo.

Idź cały czas w prawo. W końcu dotrzesz do windy, która eksploduje tworząc strefę z prądem. Zniszcz cztery klocki otaczające platformę na środku pomieszczenia i obróć zawór stojący z lewej. Robinem usuń chemikalia z podestu, który się wysunie i przebierz Batmana w kostium izolowany, po czym skieruj się na drabinę z lewej, a na górze użyj naelektryzowanej maszyny (obrazek).

Następnie przejdź w lewo i zbierz drugą porcję próbek (obrazek). Wróć do Robina, wejdź nim po drabinie z lewej na górę, a potem wskocz do zbiornika z wodą z prawej. Na końcu dotrzesz do dźwignij, którą przestaw.

Kiedy otworzy się przejście z prawej przejdź przez nie. Zejdź na dół schodami znajdującymi się na dole ekranu i zmyj wodą plamę z chemikaliami z lewej (gdyby brakowało ci wody to mały basenik znajduje się w prawym dolnym rogu lokacji). Z klocków wybuduj podest i przebierz Robina w strój magnetyczny. Wróć schodami na górę i podejdź do niebieskich rur z prawej (obrazek). Skorzystaj z nich, aby dostać się na wyższe piętro (Batman dołączy do ciebie wchodząc po elektrycznej drabinie).

Przejdź w lewo i przeciągnij w prawo duży magnez, co spowoduje otwarcie klapy. Następnie przestaw Batmanem maszynerię z lewej (obrazek). W ten sposób aktywujesz urządzenie z trzecim fragmentem próbek.

Zbierz je i ruszaj przez most, który się wysunie. Na jego końcu użyj magnezu, żeby odblokować drabinę (obrazek), po której wejdź na górę. Kiedy podejdziesz do kolejnego ten eksploduje. Z klocków stwórz kładkę, po której przeskocz na drugą stronę.

Skieruj się w prawo, poczekaj, aż podjedzie do ciebie pojemnik na taśmociągu (obrazek), po czym przeskocz na wąski murek, a potem na kolejny pojemnik i na drugi brzeg.

Użyj magnezu na niebieskich pojemnikach w tle (obrazek), a kiedy się wysuną wskocz po nich na górę i zbierz kolejną próbkę chemikaliów. Skieruj się w prawo i skorzystaj z pojemników na taśmociągach, aby przeskoczyć na drugi brzeg.

Użyj Batmana na elektrycznej maszynie, dzięki czemu Robin będzie mógł dotrzeć do kombinezonu z prawej. Przebierz się w niego, wejdź do zielonego otworu z kwasem i po napełnieniu zbiornika strzel jego strugą w zielony otwór na ścianie (obrazek). Rób to tak długo, aż napełni się wskaźnik. Powtórz całą operacją z pozostałymi dwoma zbiornikami (pamiętaj, aby dobrać do nich odpowiedni kolor kwasu).

Kiedy kwas w basenie z prawej zamieni się w wodę wskocz do niej i wskocz po elektrycznych barierkach z prawej na górę (możesz to uczynić Batmanem). Użyj elektrycznej maszyny, żeby wyłączyć zasilanie, dzięki czemu dołączy do ciebie Robin. Użyj wody ze zbiornika na chemikaliach przy dźwignij znajdującej się przy drzwiach (obrazek), a następnie przestaw ją i otwórz sobie przejście).

W kolejnym pomieszczeniu rozpraw się z rywalami, a Batmanem wskocz po elektrycznych barierkach w prawym górnym narożniku na górę (obrazek) - znajdziesz tutaj fioletową monetę. Udaj się w lewo i przestaw dźwignię, która otworzy właz z wywiewającym powietrzem.

Przełącz się na Robina, przejdź w lewo i rzuć Batarangiem w srebrny klocek blokujący drabinkę (obrazek). Wejdź po niej na górę, przestaw dźwignię i wskocz do włazu, który się otworzy. Przepłyń do głównego zbiornika, wpłyń na górną półkę i przestaw następną dźwignię. Kiedy z pojemnika wyleci woda zbierz ostatnią próbkę z maszyny na dole.

Po animacji przejdź w prawo i zacznij Robinem oczyszczać chemikalia z podłogi. Gdyby zabrakło ci wody to z klocków przy ścianie z lewej zbuduj zbiornik, który napełnij mały basen z prawej. Na koniec ugaś pożar z lewej (obrazek), a z klocków zbuduj podest z kostiumem akrobaty, w który przebierz Robina.

Wbij drążek w pierwszy otwór nad przepaścią, a potem przeskocz bohaterem na drugą stronę korzystając z kolejnych drążków (obrazek). Po wylądowaniu skorzystaj z kuli akrobatycznej, wjedź w nią na podest na środku sali i zacznij obracać w lewo, co spowoduje wysunięcie mostu, po którym będzie mógł przejść Batman.

Podłącz się Batmanem do elektrycznych kabli z lewej, a potem naładuj drugie w kolejności (obrazek). Spowoduje to otworzenie włazu z którego wylecą klocki, z których zbudujesz podest ze wspomaganym pancerzem. Załóż ten kostium, przejdź w prawo i pociągnij za uchwyt, co zniszczy blokadę na moście.

W następnej lokacji zniszcz ładunkiem wybuchowym srebrne klocki z lewej i wejdź po słupie na górę Robinem w stroju akrobatycznym (obrazek). Zbuduj z klocków na ziemi uchwyt dla Batmana. Kiedy wejdzie on na górę przejdź w prawo i przeciągnij pomarańczową rączkę. Odkryjesz w ten sposób pion z niebiesko-białymi ścianami, po których może skakać Robin. Wejdź nim w ten sposób na górę.

Przeskocz w lewo i zniszcz srebrne klocki przy krawędzi (obrazek). Kiedy na dół opadnie drabinka wejdź po niej na górę Batmanem. Skieruj się w lewo i strzel granatem w wieżę. Przejdź po niej na drugi brzeg, a potem zniszcz ładunkiem kolejną przeszkodę, która będzie blokować ci drogę.

Przejdź w prawo, oczyść z wrogów lokację, po czym zniszcz dwie maszyny stojące po lewej i prawej stronie ekranu. Z klocków, które wypadną zbuduj platformę. Wjedź na nią kulą akrobatyczną, przesuń myszkę na obrazek w lewym górnym narożniku i wciśnij H (to samo zrób z obrazkiem w prawym dolnym rogu) (obrazek).

Zablokujesz w ten sposób wylot gazu z rur na górze. Udaj się tam po schodach z lewej i kontynuuj marsz w prawo. W pewnej chwili dotrzesz do złotego uchwytu, który wyrwij Batmanem (obrazek). Wejdź do odkrytego pomieszczenia Robinem i użyj ścian, aby dostać się na podest z prawej na górze. Wjedź na platformę kulą akrobatyczną i opuść windę na dół. Kiedy wsiądzie na nią Batman przetransportuj go w prawo. Robinem wbij natomiast drążek w otwór nad platformą i dostań się na drugą stronę skacząc.

Przejdź Batmanem w prawo, włóż kostium izolowany, po czym wskocz na górę korzystając z uchwytu i użyj maszyny przy bramie, aby ją otworzyć. Wbij Robinem drążek nad pierwszy pojemnik z kwasem i przeskakuj na kolejne (obrazek), aż dotrzesz na stały ląd. Przestaw dźwignię, która spowoduje zamknięcie pojemników z kwasem. Skieruj się Batmanem w prawo i naelektryzuj gniazdo na ścianie, a na koniec przeskocz na pojemnik, który pojawi się przy bohaterach.

Kolejną część misji zaczynasz w palącym się pomieszczeniu. Oprócz dotychczasowych bohaterów masz też do dyspozycji Supermana, który posiada kilka ciekawych zdolności (laser z oczu może roztapiać złote klocki, zimny oddech gasi pożary i zamraża wodę, a oprócz tego postać ta może latać). Wleć Supermanem na górę i pociągnij za uchwyt z lewej (obrazek). Woda, która się wyleje ugasi w ten sposób pożar. Zleć teraz na dół i oddechem zamroź wodę, dzięki czemu Batman i Robin będą mogli wejść na górę.

Zacznij kierować się w prawo, ugaś Supermanem pożar, a Batmanowi załóż wspomagany pancerz. Przy jego pomocy zniszcz srebrne klocki znajdujące się tuż obok i odblokuj Robinowi kombinezon. Przejdź kawałek dalej i podejdź Supermanem do zielonej ściany. Wciśnij K i odkręć wszystkie trzy zawory (obrazek).

Spowoduje to otworzenie włazów w lokacji na dole ekranu. Wejdź tam Robinem, napełnij zbiornik pomarańczowym kwasem i strzel nim w pomarańczowy otwór (obrazek). Powtórz tą operacją z pozostałymi włazami (kolory zielony i i fioletowy znajdziesz wchodząc na górę i kierując się w prawo).

Po napełnieniu wszystkich włazów z prawej strony zamiast chemikaliów zacznie lecieć woda. Zamroź strumienie Supermanem (obrazek) i wskocz po nich na górę. Dotrzesz do lokacji wypełnionej prądem. Aby go wyłączyć musisz przebrać Batmana w kostium izolowany (musisz w tym celu cofnąć się nieco do tyłu do podestu, z którego wziąłeś pancerz wspomagany) i użyć maszyny znajdującej się w centrum lokacji.

Wznieś się Supermanem w górę i przeleć nieco w prawo. Po chwili trafisz na kwadratowy fragment ściany w kształcie kwadratu (obrazek). Ustaw się naprzeciwko niej i skorzystaj z laserów (klawisz H), musisz prowadzić go po konturze zaznaczonej figury. Po jej wypaleniu zacznie się z tego miejsca wylewać woda, a bohaterowie będą mogli przejść dołem i wejść na górę korzystając z uchwytu.

Kontynuuj marsz w prawo. Po chwili znów natkniesz się na złoty fragment ściany. Wypal go laserem, po czym zamroź wylewającą się wodę (obrazek) i wejdź na górę po tak powstałej ścianie Robinem i Batmanem. Kontynuuj marsz w prawo i użyj naelektryzowanego Batmana na gnieździe. W ten sposób otworzysz windę. Wejdź do niej wszystkimi postaciami.

Trafisz na dach, gdzie niedługo upadnie wielki baner ACE. Przejdź na teren z prawej Batmanem (w kostiumie izolowanym) oraz przeleć tam Supermanem. Tym drugim bohaterem zniszcz dwa złote obiekty stojące przy podwyższeniu w lewym górnym narożniku (użyj laserów), a z klocków zbuduj drabinę. Wejdź po niej Batmanem na górę i odetnij zasilanie (obrazek). Wróć na lewo i przebierz Batmana w pancerz wspomagany. Ponownie skieruj się na prawo i zniszcz granatami dwa srebrne filary podtrzymujące zbiornik z prawej.
0
- LEGO Batman 2: DC Super Heroes - poradnik do gry
- LEGO Batman 2: DC Super Heroes - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Na deskach teatru | Opis przejścia LEGO Batman 2 DC Super Heroes
- Współudział - prolog | Opis przejścia LEGO Batman 2 DC Super Heroes
- Współudział | Opis przejścia LEGO Batman 2 DC Super Heroes
- Awantura w Arkham - prolog | Opis przejścia LEGO Batman 2 DC Super Heroes
- Awantura w Arkham | Opis przejścia LEGO Batman 2 DC Super Heroes
- Misja w Arkham | Opis przejścia LEGO Batman 2 DC Super Heroes
- Przepis na katastrofę | Opis przejścia LEGO Batman 2 DC Super Heroes
- Chemiczny ślad | Opis przejścia LEGO Batman 2 DC Super Heroes
- Nieproszeni goście | Opis przejścia LEGO Batman 2 DC Super Heroes
- Kierunek - Metropolis | Opis przejścia LEGO Batman 2 DC Super Heroes
- Nowe technologie | Opis przejścia LEGO Batman 2 DC Super Heroes
- Kierunek - Ziemia | Opis przejścia LEGO Batman 2 DC Super Heroes
- Podziemna kryjówka | Opis przejścia LEGO Batman 2 DC Super Heroes
- Nowy prezydent | Opis przejścia LEGO Batman 2 DC Super Heroes
- Niestabilny rdzeń | Opis przejścia LEGO Batman 2 DC Super Heroes
- Nie wierzę w wieże | Opis przejścia LEGO Batman 2 DC Super Heroes
- Bohaterowie, do boju | Opis przejścia LEGO Batman 2 DC Super Heroes
- Bonusowy poziom | Opis przejścia LEGO Batman 2 DC Super Heroes
- Opis przejścia
- LEGO Batman 2: DC Super Heroes - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany1190565 Legionista
Błagam pomocy! Na bonusowym poziomie nie umiem odblokować robota jokera i nie mogę zniszczyć czarnych,
błyszczących klocków a w związku z tym nie mogę przejść
poziomu. Pomocy plis.
swiss Junior
Jak powtarzałem ten poziom z wszystkimi dodatkami udało mi się zebrać 11/10 mini zestawów lecz po zakończeniu poziomu nie zapisało tego co zrobiłem
Sielo198511 Junior
Witam
Mam pytanie odnosnie zapisywania misji. Zapisalam i teraz pojawia mi sie misja od nowa, chociaz bylam juz w polowie misji. Jak przywrocic takie ustawienie zeby grac od tego momentu z którego wyszlam?
ExplosiveD Junior
Przepraszam. Gram na laptopie i zastanawiam się czy żeby móc grać na 2 osoby potrzebuję drugiej klawiatury. Z góry dziękuję za odpowiedź.
AlberciQ38 Junior
Witam
Przechodzę grę na 100% i mam pewien problem. Kiedy zbieram złote klocki w Gotham to niektóre są przezroczyste i nie da się ich zebrać. Wie ktoś o co chodzi?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.