Misja w Arkham | Opis przejścia LEGO Batman 2 DC Super Heroes
Aktualizacja:
Misja w Arkham

Z klocków przy wejściu złóż podest, na którym pojawi się kombinezon dla Robina. Przebierz się w niego i ugaś wodą ogień z prawej (obrazek). Przejdź w prawo, wskocz Robinem do wody i przestaw dźwignię z lewej.

W ten sposób odkryjesz na górze kostium izolowany dla Batmana, dzięki któremu możesz poruszać się po elektrycznych polach. Przejdź w prawo po naelektryzowanym podeście i użyj mechanizmu, który tutaj znajdziesz (obrazek). Przełącz się na Robina, przejdź w prawo i zniszcz łańcuchy przy podestach, co spowoduje, że wypłyną one na powierzchnię. Przeskocz po nich na drugi brzeg Batmanem i przestaw kolejną naelektryzowaną maszynę.

Przełącz się na Robina i skieruj się w prawo. Po chwili dotrzesz do zatrzymanego wiatraka. Zniszcz go i wejdź do korytarza za nim (obrazek). Przejdź w prawo i przesuń na dół dźwignię. Przełącz się na Batmana, użyj kolejnej konsoli, po czym Robinem przejdź w prawo i wejdź do metalowej klatki. którą obróć korzystając z obrotowego mechanizmu złożonego z klocków przez Batmana.

Kiedy wypłyniesz w końcu Robinem na powierzchnię skorzystaj z armatki, aby napełnić wodą zbiornik znajdujący się przed tobą (obrazek). W ten sposób opuścisz na dół schody z lewej. Wejdź po nich na piętro. Przestaw znajdującą się na podeście dźwignię, co spowoduje zamrożenie ściany. Wejdź po niej na górę.

Przejdź do pomieszczenia z prawej i rozbij dwa zawory. Spowoduje to wylewanie w górę dwóch strumieni wody. Skieruj się do ściany z prawej i zniszcz przedmioty przy skrzyniach, a z klocków zbuduj podest z lodowym kostiumem dla Robina. Po jego założeniu zamroź dwa strumienie wody (obrazek) oraz ścianę w tle i wejdź po niej na górę. Skieruj się w lewo i idź, aż do zamarzniętych strumieni po których przeskocz na ląd z prawej.

Przejdź Robinem przez lodowy strumień z rury, po czym przekręć obrotowy mechanizm (musisz pchać zielony klocek), co umożliwi dołączenie do ciebie Batmanowi. Wkrocz do lodowej komnaty i rozpraw się z przeciwnikami. Następnie wejdź Batmanem po elektrycznym wejściu z lewej na górę i przestaw mechanizm maszyny (obrazek). Wejdź na górę Robinem i przejdź po lodowej ścianie Robinem w prawo (Batman nie da rady tego uczynić, ponieważ z rur ulatnia się lód, który go zamrozi).

Zeskocz na dół do pomieszczenia, przesuń dźwignię i obróć kołowrót, który pojawi się na środku sali. Zamroź Robinem wylewającą się po ścianie wodę, a potem przejdź Batmanem po zmarzlinie w prawo i aktywuj kolejną elektryczną maszynerię. Następnie wejdź obydwoma bohaterami do windy (obrazek).

W nowej lokacji skieruj się w prawo i rozpraw się z przeciwnikami, z klocków zbuduj platformę na środku pomieszczenia, a Batmanem przestaw naelektryzowaną dźwignię na lewo od ekranów. Następnie zmień Robinem kostium na akrobatyczny, stwórz kulę i wjedź na podest (obrazek). Twoim zadaniem jest teraz takie sterowanie, aby fioletowa kulka w środkowym, dolnym ekranie dojechała do lewego dolnego narożnika.

Kiedy na powierzchni pojawi się pojemnik strzel w punkt znajdujący się na środku przedniej ściany (obrazek), po czym rozpraw się z przeciwnikami, a z klocków złóż podest i przebierz Batmana w kostium z sensorami. Włącz niewidzialność i skieruj się do lokacji z lewej. Omiń kamery, przestaw dźwignię z lewej, a potem Robinem ugaś pożar i rusz przed siebie.

Kontynuuj marsz przed siebie i eliminuj wszystkich wrogów. Wkrótce dotrzesz do sporych rozmiarów sali, gdzie załatw kolejną grupę oponentów, po czym podejdź do zielonej ściany Batmanem i ustaw trzy mechanizmy w taki sposób, aby do siebie przylegały (obrazek). Przejdź na drugą stronę mostu, który wysunie się z prawej.

Skorzystaj z Robina, aby zamrozić lecącą z prawej wodę (obrazek) - możliwe, że będziesz musiał najpierw w nią strzelić z kuli lodowej, a dopiero potem użyć gazu. Wejdź po stworzonej w ten sposób ścianie na górę i przestaw dźwignię, która wysunie kolejny most.

Przejdź po nim i oczyść z przeciwników plac. Następnie podejdź Batmanem do ściany znajdującej się na lewo od wysokich schodów, po czym skieruj wzrok w lewy górny róg (obrazek) i naciśnij H, co spowoduje, że na dół zleci bateria. Teraz musisz w ten sam sposób przestawiać kolejne mechanizmy do czasu, aż bateria znajdzie się w prawym dolnym narożniku.

Wejdź po schodach na górę i przebij się przez korytarz wypełniony przeciwnikami. Kiedy dotrzesz do pułapki z gazem powieś się jednym bohaterem na dźwignij z lewej, a drugim przestaw dźwignię z prawej (obrazek).

Przejdź do następnej sali, gdzie czeka cię pojedynek ze Strachem na wróble. Będzie on rzucał zbiorniki z gazem, po których będziesz miał problemy z wymiarami przeciwnika oraz ze złapaniem ostrości. Za każdym razem musisz pokonać całą gromadę mniejszych przeciwników, którzy na ciebie wybiegną (obrazek).

Następnie na arenę wkroczy Strach na wróble (obrazek), atakuj go najszybciej jak możesz. Po zadaniu kilku obrażeń wróci na swoją bezpieczną pozycję, ponownie rzuci zbiornik z gazem, a ty znów będziesz musiał stawić czoła mniejszym wrogom.

Na samo zakończenie walki będziesz musiał zbudować z klocków po obu stronach sali dźwignie. Użyj ich, aby umożliwić drugiemu bohaterowi wskoczenie na opuszczoną w ten sposób platformę, wjechanie na górę i przestawienie dźwignij (obrazek), co spowoduje wietrzenie pomieszczenia z gazu. Powtórz całą operację z dźwignią po drugiej stronie pomieszczenia, a na koniec rozpraw się ze Strachem na wróble.
0
- LEGO Batman 2: DC Super Heroes - poradnik do gry
- LEGO Batman 2: DC Super Heroes - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Na deskach teatru | Opis przejścia LEGO Batman 2 DC Super Heroes
- Współudział - prolog | Opis przejścia LEGO Batman 2 DC Super Heroes
- Współudział | Opis przejścia LEGO Batman 2 DC Super Heroes
- Awantura w Arkham - prolog | Opis przejścia LEGO Batman 2 DC Super Heroes
- Awantura w Arkham | Opis przejścia LEGO Batman 2 DC Super Heroes
- Misja w Arkham | Opis przejścia LEGO Batman 2 DC Super Heroes
- Przepis na katastrofę | Opis przejścia LEGO Batman 2 DC Super Heroes
- Chemiczny ślad | Opis przejścia LEGO Batman 2 DC Super Heroes
- Nieproszeni goście | Opis przejścia LEGO Batman 2 DC Super Heroes
- Kierunek - Metropolis | Opis przejścia LEGO Batman 2 DC Super Heroes
- Nowe technologie | Opis przejścia LEGO Batman 2 DC Super Heroes
- Kierunek - Ziemia | Opis przejścia LEGO Batman 2 DC Super Heroes
- Podziemna kryjówka | Opis przejścia LEGO Batman 2 DC Super Heroes
- Nowy prezydent | Opis przejścia LEGO Batman 2 DC Super Heroes
- Niestabilny rdzeń | Opis przejścia LEGO Batman 2 DC Super Heroes
- Nie wierzę w wieże | Opis przejścia LEGO Batman 2 DC Super Heroes
- Bohaterowie, do boju | Opis przejścia LEGO Batman 2 DC Super Heroes
- Bonusowy poziom | Opis przejścia LEGO Batman 2 DC Super Heroes
- Opis przejścia
- LEGO Batman 2: DC Super Heroes - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany1190565 Legionista
Błagam pomocy! Na bonusowym poziomie nie umiem odblokować robota jokera i nie mogę zniszczyć czarnych,
błyszczących klocków a w związku z tym nie mogę przejść
poziomu. Pomocy plis.
swiss Junior
Jak powtarzałem ten poziom z wszystkimi dodatkami udało mi się zebrać 11/10 mini zestawów lecz po zakończeniu poziomu nie zapisało tego co zrobiłem
Sielo198511 Junior
Witam
Mam pytanie odnosnie zapisywania misji. Zapisalam i teraz pojawia mi sie misja od nowa, chociaz bylam juz w polowie misji. Jak przywrocic takie ustawienie zeby grac od tego momentu z którego wyszlam?
ExplosiveD Junior
Przepraszam. Gram na laptopie i zastanawiam się czy żeby móc grać na 2 osoby potrzebuję drugiej klawiatury. Z góry dziękuję za odpowiedź.
AlberciQ38 Junior
Witam
Przechodzę grę na 100% i mam pewien problem. Kiedy zbieram złote klocki w Gotham to niektóre są przezroczyste i nie da się ich zebrać. Wie ktoś o co chodzi?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.