Chronicles of Riddick Escape From Butcher Bay: Contain Router (2)
Aktualizacja:
![]() | ![]() |
W pomieszczeniu obok znajdziesz pracownika. Zabij go i weź od niego kartę magnetyczną (Red security card ).
| Jeśli masz mało życia, ulecz się przy NanoMED'zie . |
![]() | ![]() |
Pójdź w prawo i skorzystaj z komputera (Rail-track computer ).
| Wróć do pomieszczenia z NanoMED'em i wejdź na znajdującą się tam skrzynię, a następnie weź ze znajdującego się nad Tobą mostka paczkę papierosów (#46, Game Concept Art 09, Riddick First Playable 4 ).
|
![]() | ![]() |
Teraz powróć do miejsca widocznego na rysunku (wcześniej dostałeś się tutaj przechodząc przez szyb wentylacyjny i spadając na skrzynie). | Przejdź przez drzwi, aby znaleźć się w miejscu, gdzie uprzednio zrzucałeś biednego strażnika na dół (wykorzystaj po drodze po raz pierwszy windę, która wcześniej była dla Ciebie niedostępna). Tym razem skorzystaj z drzwi naprzeciwko.
|
![]() | ![]() |
Załatw stojącego plecami do Ciebie strażnika. Teraz uważaj, bo lokacja ta pełna jest czujników ruchu, które - po przekroczeniu przez Ciebie - aktywują systemy obronne (tj. działka). | Są to te słabo widoczne żółte pasma lasera, które wydobywają się z niewielkich urządzeń umieszczonych trochę nad podłogą. Strzel w jedno z nich, by chwilowo zlikwidować laser. Rób tak zawsze.
|
![]() | ![]() |
Za rogiem trafisz na kolejnego przeciwnika, a kawałek dalej (za kolejnym pasmem) na jeszcze jednego. Wkrótce znajdziesz się przed drzwiami widocznymi na rysunku powyżej. | Skorzystaj z nich. Po chwili znajdziesz się na ogromnym korytarzu. W oddali zauważysz dwóch wrogów z latarkami. Zastrzel ich szybko, bo za chwilę oni zobaczą Ciebie i wtedy będzie ciężej. |
0
The Chronicles of Riddick: Escape From Butcher Bay - DC
13 sierpnia 2004
- Kroniki Riddicka: Ucieczka z Butcher Bay - poradnik do gry
- Kroniki Riddicka: Ucieczka z Butcher Bay - poradnik do gry
- Chronicles of Riddick Escape From Butcher Bay: Solucja
- Chronicles of Riddick Escape From Butcher Bay: Escape (1)
- Chronicles of Riddick Escape From Butcher Bay: Escape (2)
- Chronicles of Riddick Escape From Butcher Bay: The Arrival
- Chronicles of Riddick Escape From Butcher Bay: Prison Yard
- Chronicles of Riddick Escape From Butcher Bay: Aquila Territory
- Chronicles of Riddick Escape From Butcher Bay: Infirmary
- Chronicles of Riddick Escape From Butcher Bay: Mainframe (1)
- Chronicles of Riddick Escape From Butcher Bay: Mainframe (2)
- Chronicles of Riddick Escape From Butcher Bay: Prison Yard Riot
- Chronicles of Riddick Escape From Butcher Bay: The Pit
- Chronicles of Riddick Escape From Butcher Bay: Pope Joe's Den
- Chronicles of Riddick Escape From Butcher Bay: Dark Tunnels
- Chronicles of Riddick Escape From Butcher Bay: Showers (1)
- Chronicles of Riddick Escape From Butcher Bay: Showers (2)
- Chronicles of Riddick Escape From Butcher Bay: Guard Quarters
- Chronicles of Riddick Escape From Butcher Bay: Abbott
- Chronicles of Riddick Escape From Butcher Bay: Tower 17
- Chronicles of Riddick Escape From Butcher Bay: Tower 17 Base
- Chronicles of Riddick Escape From Butcher Bay: Recreation Area
- Chronicles of Riddick Escape From Butcher Bay: Feed Ward (1)
- Chronicles of Riddick Escape From Butcher Bay: Feed Ward (2)
- Chronicles of Riddick Escape From Butcher Bay: Feed Ward (3)
- Chronicles of Riddick Escape From Butcher Bay: Work Pass
- Chronicles of Riddick Escape From Butcher Bay: Mine Entrance
- Chronicles of Riddick Escape From Butcher Bay: Security Checkpoint
- Chronicles of Riddick Escape From Butcher Bay: Upper Mines
- Chronicles of Riddick Escape From Butcher Bay: Cargo Transport
- Chronicles of Riddick Escape From Butcher Bay: Mining Core (1)
- Chronicles of Riddick Escape From Butcher Bay: Mining Core (2)
- Chronicles of Riddick Escape From Butcher Bay: Mining Core (3)
- Chronicles of Riddick Escape From Butcher Bay: Mining Core (4)
- Chronicles of Riddick Escape From Butcher Bay: Security Research 1
- Chronicles of Riddick Escape From Butcher Bay: Security Research 2 (1)
- Chronicles of Riddick Escape From Butcher Bay: Security Research 2 (2)
- Chronicles of Riddick Escape From Butcher Bay: Tower 19
- Chronicles of Riddick Escape From Butcher Bay: Contain Router (1)
- Chronicles of Riddick Escape From Butcher Bay: Contain Router (2)
- Chronicles of Riddick Escape From Butcher Bay: Contain Router (3)
- Chronicles of Riddick Escape From Butcher Bay: Crash Site
- Chronicles of Riddick Escape From Butcher Bay: Abandoned Equipment Center (1)
- Chronicles of Riddick Escape From Butcher Bay: Abandoned Equipment Center (2)
- Chronicles of Riddick Escape From Butcher Bay: Abandoned Equipment Center (3)
- Chronicles of Riddick Escape From Butcher Bay: Central Storage
- Chronicles of Riddick Escape From Butcher Bay: Loading Docks (1)
- Chronicles of Riddick Escape From Butcher Bay: Loading Docks (2)
- Chronicles of Riddick Escape From Butcher Bay: Fuel Transport
- Chronicles of Riddick Escape From Butcher Bay: Hangar
- Chronicles of Riddick Escape From Butcher Bay: Exercise Area
- Chronicles of Riddick Escape From Butcher Bay: Cryo Piramids
- Chronicles of Riddick Escape From Butcher Bay: Facility Control (1)
- Chronicles of Riddick Escape From Butcher Bay: Facility Control (2)
- Chronicles of Riddick Escape From Butcher Bay: Corporate Offices
- Chronicles of Riddick Escape From Butcher Bay: Take Off Platform
- Chronicles of Riddick Escape From Butcher Bay: Last Battle
- Chronicles of Riddick Escape From Butcher Bay: Solucja
- Kroniki Riddicka: Ucieczka z Butcher Bay - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany147516 Pretorianin
A jak nie dajecie rady to nie musicie walczyc z Bam'em. Wystarczy, ze majac w kieszeniu trucizne podejdiecie do 2 straznikow w strefie rekreacyjnej - przeszukaja was, znajda nielegalny towar i wpadacie w lapy Abbota.
W grze jest wiecej takich motywow - proponowal bym suplement do poradnika z opisanymi rozgalezieniami.
ps. poradnik tresciwy i ok
zanonimizowany186521 Pretorianin
Wiesz, solucja ma zazwyczaj za zadanie wskazać najlepszą drogę do ukończenia gry. Myślę, że taką opisałem w poradniku.
zanonimizowany147516 Pretorianin
Roland - ale ja nie twierdze, ze nie opisals. Chodzi mi tylko o to, ze fajnie byloby tez poznac wszytkie niespodzianki tej gry. Np. - to juz wiem tylko od kolegi ze slyszenia - jak od jednego z wiezniow pozyczymy kase to w pewnym momencie zostaniemy napadnieci przez zbirow - windykatorow :)
Pozdrawiam
zanonimizowany186521 Pretorianin
Zgadza się. Jeśli wrzucimy truciznę do talerza Binksa na jadalni (Feed Ward), to The Nurse (Recreation Area "C") będzie nam wdzięczny i powie, że możemy u niego pożyczyć trochę kasy. Jeżeli to zrobimy, to później, po wyjściu z kopalni, natkniemy się na grupkę przyjemniaczków. :-)
Nie no, jeśli tak Wam zależy, zrzućcie się na jakiś prezencik dla mnie - to przygotuję ładny suplemencik. :-D
zanonimizowany213134 Senator
Niektóre poradniki są lepsze od innych
Roland [GOL] ----> Wspaniały poranik :-)
zanonimizowany147516 Pretorianin
he he he jak kobieta - daj prezencik to ja tobie tez dam :)
katrin20 Legend
Nie często zaglądam do poradników... właściwie prawie wcale, ale ten jest bardzo dobrze napisany... rzeczowy i obszerny... dobra robota :)
zanonimizowany186521 Pretorianin
Cóż... Dzięki. :-)
zanonimizowany445166 Generał
Po wyjściu z kopalni natkniemy sie zawsze na grupę ptzyjemniaczków, ponieważ są to Blueskin's, którym zabiliśmy kumpla w pierwszej "legalnej" walce i drugiego tuż przed stołowką, bo chciał pomścić pierwszego. :-))
Pytanko, czy ktoś miał 8 (osiem) kwadracików zytka? Screen mile widziany.
zanonimizowany663324 Legionista
Wolałbym zabić bama bo dostaniesz kasę od Centuriona i fajki a z prochami to nic
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.










