Chronicles of Riddick Escape From Butcher Bay: The Pit
Aktualizacja:
![]() | ![]() |
Na pomyślne ukończenie tego etapu masz sześć minut. Dlatego szybko udaj się przed siebie i na końcu korytarza skręć w prawo. | Chwilę później zostaniesz zaatakowany przez grupki mutantów. Na szczęście są to istoty kruche; jeden strzał i po nich.
|
![]() | ![]() |
Biegnij prosto i skręć w lewo. Idź dalej, aż znajdziesz się na korytarzu z płonącą racą oraz bramą, za którą stoi jakiś człowiek. Zauważysz też tutaj pewne urządzenie, ale by z niego skorzystać, musisz znaleźć do niego część.
| Wyjdź z powrotem na główny korytarz i udaj się w drugą stronę. Niebawem trafisz do zejścia na niższy poziom. Skorzystaj z niego, po czym pójdź w lewą stronę. |
![]() | ![]() |
W ślepym zaułku będzie leżała brakująca część (Valve ). | Teraz wróć do miejsca z płonącą racą i wybrakowanym urządzeniem. Dołącz do niego znaleziony przedmiot i skorzystaj z powstałego mechanizmu. Otworzy się brama obok.
|
![]() | ![]() |
Przejdź przez most i wejdź do kolejnej części podziemia. Po chwili ujrzysz mężczyznę, którego już wcześniej tutaj widziałeś. | Zanim udasz się w jego stronę, podnieś paczkę papierosów z odnogi po lewej (#15, Game Concept Art 17, TcoR Novelization ).
|
![]() | |
Następnie pójdź dalej, aby znaleźć się w kolejnej lokacji. |
The Chronicles of Riddick: Escape From Butcher Bay - DC
13 sierpnia 2004
- Kroniki Riddicka: Ucieczka z Butcher Bay - poradnik do gry
- Kroniki Riddicka: Ucieczka z Butcher Bay - poradnik do gry
- Chronicles of Riddick Escape From Butcher Bay: Solucja
- Chronicles of Riddick Escape From Butcher Bay: Escape (1)
- Chronicles of Riddick Escape From Butcher Bay: Escape (2)
- Chronicles of Riddick Escape From Butcher Bay: The Arrival
- Chronicles of Riddick Escape From Butcher Bay: Prison Yard
- Chronicles of Riddick Escape From Butcher Bay: Aquila Territory
- Chronicles of Riddick Escape From Butcher Bay: Infirmary
- Chronicles of Riddick Escape From Butcher Bay: Mainframe (1)
- Chronicles of Riddick Escape From Butcher Bay: Mainframe (2)
- Chronicles of Riddick Escape From Butcher Bay: Prison Yard Riot
- Chronicles of Riddick Escape From Butcher Bay: The Pit
- Chronicles of Riddick Escape From Butcher Bay: Pope Joe's Den
- Chronicles of Riddick Escape From Butcher Bay: Dark Tunnels
- Chronicles of Riddick Escape From Butcher Bay: Showers (1)
- Chronicles of Riddick Escape From Butcher Bay: Showers (2)
- Chronicles of Riddick Escape From Butcher Bay: Guard Quarters
- Chronicles of Riddick Escape From Butcher Bay: Abbott
- Chronicles of Riddick Escape From Butcher Bay: Tower 17
- Chronicles of Riddick Escape From Butcher Bay: Tower 17 Base
- Chronicles of Riddick Escape From Butcher Bay: Recreation Area
- Chronicles of Riddick Escape From Butcher Bay: Feed Ward (1)
- Chronicles of Riddick Escape From Butcher Bay: Feed Ward (2)
- Chronicles of Riddick Escape From Butcher Bay: Feed Ward (3)
- Chronicles of Riddick Escape From Butcher Bay: Work Pass
- Chronicles of Riddick Escape From Butcher Bay: Mine Entrance
- Chronicles of Riddick Escape From Butcher Bay: Security Checkpoint
- Chronicles of Riddick Escape From Butcher Bay: Upper Mines
- Chronicles of Riddick Escape From Butcher Bay: Cargo Transport
- Chronicles of Riddick Escape From Butcher Bay: Mining Core (1)
- Chronicles of Riddick Escape From Butcher Bay: Mining Core (2)
- Chronicles of Riddick Escape From Butcher Bay: Mining Core (3)
- Chronicles of Riddick Escape From Butcher Bay: Mining Core (4)
- Chronicles of Riddick Escape From Butcher Bay: Security Research 1
- Chronicles of Riddick Escape From Butcher Bay: Security Research 2 (1)
- Chronicles of Riddick Escape From Butcher Bay: Security Research 2 (2)
- Chronicles of Riddick Escape From Butcher Bay: Tower 19
- Chronicles of Riddick Escape From Butcher Bay: Contain Router (1)
- Chronicles of Riddick Escape From Butcher Bay: Contain Router (2)
- Chronicles of Riddick Escape From Butcher Bay: Contain Router (3)
- Chronicles of Riddick Escape From Butcher Bay: Crash Site
- Chronicles of Riddick Escape From Butcher Bay: Abandoned Equipment Center (1)
- Chronicles of Riddick Escape From Butcher Bay: Abandoned Equipment Center (2)
- Chronicles of Riddick Escape From Butcher Bay: Abandoned Equipment Center (3)
- Chronicles of Riddick Escape From Butcher Bay: Central Storage
- Chronicles of Riddick Escape From Butcher Bay: Loading Docks (1)
- Chronicles of Riddick Escape From Butcher Bay: Loading Docks (2)
- Chronicles of Riddick Escape From Butcher Bay: Fuel Transport
- Chronicles of Riddick Escape From Butcher Bay: Hangar
- Chronicles of Riddick Escape From Butcher Bay: Exercise Area
- Chronicles of Riddick Escape From Butcher Bay: Cryo Piramids
- Chronicles of Riddick Escape From Butcher Bay: Facility Control (1)
- Chronicles of Riddick Escape From Butcher Bay: Facility Control (2)
- Chronicles of Riddick Escape From Butcher Bay: Corporate Offices
- Chronicles of Riddick Escape From Butcher Bay: Take Off Platform
- Chronicles of Riddick Escape From Butcher Bay: Last Battle
- Chronicles of Riddick Escape From Butcher Bay: Solucja
- Kroniki Riddicka: Ucieczka z Butcher Bay - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Wolałbym zabić bama bo dostaniesz kasę od Centuriona i fajki a z prochami to nic
Po wyjściu z kopalni natkniemy sie zawsze na grupę ptzyjemniaczków, ponieważ są to Blueskin's, którym zabiliśmy kumpla w pierwszej "legalnej" walce i drugiego tuż przed stołowką, bo chciał pomścić pierwszego. :-))
Pytanko, czy ktoś miał 8 (osiem) kwadracików zytka? Screen mile widziany.
Cóż... Dzięki. :-)
Nie często zaglądam do poradników... właściwie prawie wcale, ale ten jest bardzo dobrze napisany... rzeczowy i obszerny... dobra robota :)
he he he jak kobieta - daj prezencik to ja tobie tez dam :)
Niektóre poradniki są lepsze od innych
Roland [GOL] ----> Wspaniały poranik :-)
Zgadza się. Jeśli wrzucimy truciznę do talerza Binksa na jadalni (Feed Ward), to The Nurse (Recreation Area "C") będzie nam wdzięczny i powie, że możemy u niego pożyczyć trochę kasy. Jeżeli to zrobimy, to później, po wyjściu z kopalni, natkniemy się na grupkę przyjemniaczków. :-)
Nie no, jeśli tak Wam zależy, zrzućcie się na jakiś prezencik dla mnie - to przygotuję ładny suplemencik. :-D
Roland - ale ja nie twierdze, ze nie opisals. Chodzi mi tylko o to, ze fajnie byloby tez poznac wszytkie niespodzianki tej gry. Np. - to juz wiem tylko od kolegi ze slyszenia - jak od jednego z wiezniow pozyczymy kase to w pewnym momencie zostaniemy napadnieci przez zbirow - windykatorow :)
Pozdrawiam
Wiesz, solucja ma zazwyczaj za zadanie wskazać najlepszą drogę do ukończenia gry. Myślę, że taką opisałem w poradniku.
A jak nie dajecie rady to nie musicie walczyc z Bam'em. Wystarczy, ze majac w kieszeniu trucizne podejdiecie do 2 straznikow w strefie rekreacyjnej - przeszukaja was, znajda nielegalny towar i wpadacie w lapy Abbota.
W grze jest wiecej takich motywow - proponowal bym suplement do poradnika z opisanymi rozgalezieniami.
ps. poradnik tresciwy i ok
Solucję pisałem "na sucho", nie myśląc o screenach, więc ten, kto potraktuje je jako dodatek, powinien sobie spokojnie poradzić.
bardzo fajny i tresciwy(!) poradnik w porownaniu do poprzedniego - PoP:WW...
dobry opis co nalezy zrobic, wszystkie mozliwe bonusy do zdobycia i... (jak na moje za duzo choc zalezy to od gustu) zdjecia ktore ukazuja wazne momenty
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.









