Chronicles of Riddick Escape From Butcher Bay: The Pit
Aktualizacja:
![]() | ![]() |
Na pomyślne ukończenie tego etapu masz sześć minut. Dlatego szybko udaj się przed siebie i na końcu korytarza skręć w prawo. | Chwilę później zostaniesz zaatakowany przez grupki mutantów. Na szczęście są to istoty kruche; jeden strzał i po nich.
|
![]() | ![]() |
Biegnij prosto i skręć w lewo. Idź dalej, aż znajdziesz się na korytarzu z płonącą racą oraz bramą, za którą stoi jakiś człowiek. Zauważysz też tutaj pewne urządzenie, ale by z niego skorzystać, musisz znaleźć do niego część.
| Wyjdź z powrotem na główny korytarz i udaj się w drugą stronę. Niebawem trafisz do zejścia na niższy poziom. Skorzystaj z niego, po czym pójdź w lewą stronę. |
![]() | ![]() |
W ślepym zaułku będzie leżała brakująca część (Valve ). | Teraz wróć do miejsca z płonącą racą i wybrakowanym urządzeniem. Dołącz do niego znaleziony przedmiot i skorzystaj z powstałego mechanizmu. Otworzy się brama obok.
|
![]() | ![]() |
Przejdź przez most i wejdź do kolejnej części podziemia. Po chwili ujrzysz mężczyznę, którego już wcześniej tutaj widziałeś. | Zanim udasz się w jego stronę, podnieś paczkę papierosów z odnogi po lewej (#15, Game Concept Art 17, TcoR Novelization ).
|
![]() | |
Następnie pójdź dalej, aby znaleźć się w kolejnej lokacji. |
0
The Chronicles of Riddick: Escape From Butcher Bay - DC
13 sierpnia 2004
- Kroniki Riddicka: Ucieczka z Butcher Bay - poradnik do gry
- Kroniki Riddicka: Ucieczka z Butcher Bay - poradnik do gry
- Chronicles of Riddick Escape From Butcher Bay: Solucja
- Chronicles of Riddick Escape From Butcher Bay: Escape (1)
- Chronicles of Riddick Escape From Butcher Bay: Escape (2)
- Chronicles of Riddick Escape From Butcher Bay: The Arrival
- Chronicles of Riddick Escape From Butcher Bay: Prison Yard
- Chronicles of Riddick Escape From Butcher Bay: Aquila Territory
- Chronicles of Riddick Escape From Butcher Bay: Infirmary
- Chronicles of Riddick Escape From Butcher Bay: Mainframe (1)
- Chronicles of Riddick Escape From Butcher Bay: Mainframe (2)
- Chronicles of Riddick Escape From Butcher Bay: Prison Yard Riot
- Chronicles of Riddick Escape From Butcher Bay: The Pit
- Chronicles of Riddick Escape From Butcher Bay: Pope Joe's Den
- Chronicles of Riddick Escape From Butcher Bay: Dark Tunnels
- Chronicles of Riddick Escape From Butcher Bay: Showers (1)
- Chronicles of Riddick Escape From Butcher Bay: Showers (2)
- Chronicles of Riddick Escape From Butcher Bay: Guard Quarters
- Chronicles of Riddick Escape From Butcher Bay: Abbott
- Chronicles of Riddick Escape From Butcher Bay: Tower 17
- Chronicles of Riddick Escape From Butcher Bay: Tower 17 Base
- Chronicles of Riddick Escape From Butcher Bay: Recreation Area
- Chronicles of Riddick Escape From Butcher Bay: Feed Ward (1)
- Chronicles of Riddick Escape From Butcher Bay: Feed Ward (2)
- Chronicles of Riddick Escape From Butcher Bay: Feed Ward (3)
- Chronicles of Riddick Escape From Butcher Bay: Work Pass
- Chronicles of Riddick Escape From Butcher Bay: Mine Entrance
- Chronicles of Riddick Escape From Butcher Bay: Security Checkpoint
- Chronicles of Riddick Escape From Butcher Bay: Upper Mines
- Chronicles of Riddick Escape From Butcher Bay: Cargo Transport
- Chronicles of Riddick Escape From Butcher Bay: Mining Core (1)
- Chronicles of Riddick Escape From Butcher Bay: Mining Core (2)
- Chronicles of Riddick Escape From Butcher Bay: Mining Core (3)
- Chronicles of Riddick Escape From Butcher Bay: Mining Core (4)
- Chronicles of Riddick Escape From Butcher Bay: Security Research 1
- Chronicles of Riddick Escape From Butcher Bay: Security Research 2 (1)
- Chronicles of Riddick Escape From Butcher Bay: Security Research 2 (2)
- Chronicles of Riddick Escape From Butcher Bay: Tower 19
- Chronicles of Riddick Escape From Butcher Bay: Contain Router (1)
- Chronicles of Riddick Escape From Butcher Bay: Contain Router (2)
- Chronicles of Riddick Escape From Butcher Bay: Contain Router (3)
- Chronicles of Riddick Escape From Butcher Bay: Crash Site
- Chronicles of Riddick Escape From Butcher Bay: Abandoned Equipment Center (1)
- Chronicles of Riddick Escape From Butcher Bay: Abandoned Equipment Center (2)
- Chronicles of Riddick Escape From Butcher Bay: Abandoned Equipment Center (3)
- Chronicles of Riddick Escape From Butcher Bay: Central Storage
- Chronicles of Riddick Escape From Butcher Bay: Loading Docks (1)
- Chronicles of Riddick Escape From Butcher Bay: Loading Docks (2)
- Chronicles of Riddick Escape From Butcher Bay: Fuel Transport
- Chronicles of Riddick Escape From Butcher Bay: Hangar
- Chronicles of Riddick Escape From Butcher Bay: Exercise Area
- Chronicles of Riddick Escape From Butcher Bay: Cryo Piramids
- Chronicles of Riddick Escape From Butcher Bay: Facility Control (1)
- Chronicles of Riddick Escape From Butcher Bay: Facility Control (2)
- Chronicles of Riddick Escape From Butcher Bay: Corporate Offices
- Chronicles of Riddick Escape From Butcher Bay: Take Off Platform
- Chronicles of Riddick Escape From Butcher Bay: Last Battle
- Chronicles of Riddick Escape From Butcher Bay: Solucja
- Kroniki Riddicka: Ucieczka z Butcher Bay - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany147516 Pretorianin
A jak nie dajecie rady to nie musicie walczyc z Bam'em. Wystarczy, ze majac w kieszeniu trucizne podejdiecie do 2 straznikow w strefie rekreacyjnej - przeszukaja was, znajda nielegalny towar i wpadacie w lapy Abbota.
W grze jest wiecej takich motywow - proponowal bym suplement do poradnika z opisanymi rozgalezieniami.
ps. poradnik tresciwy i ok
zanonimizowany186521 Pretorianin
Wiesz, solucja ma zazwyczaj za zadanie wskazać najlepszą drogę do ukończenia gry. Myślę, że taką opisałem w poradniku.
zanonimizowany147516 Pretorianin
Roland - ale ja nie twierdze, ze nie opisals. Chodzi mi tylko o to, ze fajnie byloby tez poznac wszytkie niespodzianki tej gry. Np. - to juz wiem tylko od kolegi ze slyszenia - jak od jednego z wiezniow pozyczymy kase to w pewnym momencie zostaniemy napadnieci przez zbirow - windykatorow :)
Pozdrawiam
zanonimizowany186521 Pretorianin
Zgadza się. Jeśli wrzucimy truciznę do talerza Binksa na jadalni (Feed Ward), to The Nurse (Recreation Area "C") będzie nam wdzięczny i powie, że możemy u niego pożyczyć trochę kasy. Jeżeli to zrobimy, to później, po wyjściu z kopalni, natkniemy się na grupkę przyjemniaczków. :-)
Nie no, jeśli tak Wam zależy, zrzućcie się na jakiś prezencik dla mnie - to przygotuję ładny suplemencik. :-D
zanonimizowany213134 Senator
Niektóre poradniki są lepsze od innych
Roland [GOL] ----> Wspaniały poranik :-)
zanonimizowany147516 Pretorianin
he he he jak kobieta - daj prezencik to ja tobie tez dam :)
katrin20 Legend
Nie często zaglądam do poradników... właściwie prawie wcale, ale ten jest bardzo dobrze napisany... rzeczowy i obszerny... dobra robota :)
zanonimizowany186521 Pretorianin
Cóż... Dzięki. :-)
zanonimizowany445166 Generał
Po wyjściu z kopalni natkniemy sie zawsze na grupę ptzyjemniaczków, ponieważ są to Blueskin's, którym zabiliśmy kumpla w pierwszej "legalnej" walce i drugiego tuż przed stołowką, bo chciał pomścić pierwszego. :-))
Pytanko, czy ktoś miał 8 (osiem) kwadracików zytka? Screen mile widziany.
zanonimizowany663324 Legionista
Wolałbym zabić bama bo dostaniesz kasę od Centuriona i fajki a z prochami to nic
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.









