Killzone 3: Ewakuacja z Pyrrus (2)
Aktualizacja:
Strefa Zero
![]()  | ![]()  | 
Ruszaj przed siebie za sterami machiny bojowej. [1] Dotrzesz do konwoju. [2] Jeśli grasz na wyższych poziomach trudności nie szarżuj - musisz zabijać wrogów z wyrzutniami rakiet z daleka. W innym przypadku szybko zostaniesz zniszczony. Gdy Twój pojazd jest podniszczony koniecznie szybko się wycofaj za jakąś zasłonę i odczekaj chwilę. W ten sposób naprawisz exobota.
![]()  | ![]()  | 
Pierwszych strzelców znajdziesz w prawej części jasnego budynku w oddali. [1] Kolejny oddział jest na wysepce zrobionej z fragmentu budynku po lewej. [2]
![]()  | ![]()  | 
Po zabiciu pierwszych wrogów rusz w prawo, trzymając się ściany. Zobaczysz działa łukowe w oddali. Zniszcz pierwsze z nich [1] i uważaj na czołgi. Jeden przyjedzie z lewej w stronęy zniszczonego działa. [2]
![]()  | ![]()  | 
Drugi czołg wypatrzysz na autostradzie powyżej - w okolicy następnego działa łukowego. [1] Jeśli masz problemy z opanowaniem sytuacji, wycofaj się za wcześniejszy budynek i stąd spokojnie eliminuj wrogów. [2]
![]()  | ![]()  | 
Upewnij się, że rozwaliłeś działka i żołnierzy w okolicach pierwszego działa łukowego (je oczywiście także zniszcz). [1] Wypuść rakiety w stronę drugiego punktu artyleryjskiego i ruszaj w jego stronę. Pilnuj prawej strony - dalsza droga prowadzi pod mostem. Przed nim jest stanowisko z karabinem. [2]
![]()  | ![]()  | 
Na samym moście także pojawi się żołnierz z wyrzutnią rakiet. [1] Przejdź pod wiaduktem - za nim znajduje się wyjście pod górę na większy plac. Na wyższych poziomach trudności najlepiej zatrzymać się tu i najpierw ściągnąć przeciwników. Najniebezpieczniejsi są ci z wyrzutniami. Jeden z nich jest na górnych piętrach budynku po prawej. [2]
![]()  | ![]()  | 
Drugi czai się za wąskimi pasmem jasnej ściany budynku po lewej. [1] Teraz możesz dobić żołnierzy z karabinami, strzelającymi zza worków z piachem w dolnych partiach obu budowli. [2]
![]()  | ![]()  | 
Zanim ruszysz dalej warto też zniszczyć działo znajdujące się w oddali między dwoma budynkami. [1] Po wyczyszczeniu pola z tej wczesnej pozycji wskocz na dół i okrąż obszar od prawej strony. Zza budynku z prawej będziesz musiał zniszczyć kolejne działo (rozwal je z odległości). [2]
![]()  | ![]()  | 
Po zniszczeniu działa za prawym budynkiem cofnij się na środek - droga pomiędzy budowlami prowadzi pod most. Po jego obu stronach są dwa punkty obronne Helghastów, których wcześniej nie dało się dostrzec. Jeden po lewej, [1] a drugi z prawej. [2]
![]()  | ![]()  | 
Idąc środkową drogą naprzód trafisz na karabiny, żołnierzy i przede wszystkim czołg - powinien wyjechać naprzeciw. Cofnij się i wykończ go w pierwszej kolejności. [1] Potem idź powoli do przodu (najlepiej prawą stroną), uważając na ostrzał moździerzy i likwidując Higów.
![]()  | ![]()  | 
Ostatni z czołgów pojawi się na moście w oddali. [1] W miarę bezpieczny dopiero, gdy otrzymasz informację, że wszystkie jednostki pancerne wroga zostały zneutralizowane. Na koniec powybijaj piechotę. [2]
![]()  | ![]()  | 
Gdy trafisz do okopów szybko wyceluj przed siebie - musisz wyeliminować Higa z miotaczem ognia, który pojawi się na skarpie. [1] Teraz idź kawałek okopami aż skręca w lewo - tu czai się kilku przeciwników z karabinami i dwóch ze strzelbami (szczególnie niebezpieczni! będą szarżować na Twoją pozycję). Rozwal ich. [2]
![]()  | ![]()  | 
Wróć do początku - po skarpie możesz dostać się na górę okopów. [1] Idź tą drogą i weź miotacz ognia jeśli chcesz. [2]
![]()  | ![]()  | 
Za rogiem zatrzymaj się - dalej na okopach zobaczysz 1-2 przeciwników z miotaczami i kolejnych z karabinami. Zabij ich z tej pozycji. [1] Biegnij dalej uważając na sytuację w dole - czasem zdarza się, że koczują tam pojedynczy przeciwnicy. Przejdź górą na drugą stronę okopów i kontynuuj. [2]
![]()  | ![]()  | 
Na końcu drogi zeskocz do okopu i podążaj dalej. Za zniszczonym vanem, stojącym na szerszym obszarze, czai się wróg. [1] Kiedy przejdziesz koło pojazdu trafisz ponownie do węższego okopu. Z lewej wyjdzie przeciwnik ze strzelbą - zlikwiduj go w pierwszej kolejności. [2]
![]()  | ![]()  | 
W tej scenie musisz zlikwidować przeciwników nadchodzących z przodu i szybko przebić się dalej. Możesz spróbować miotacza ognia i dobijać wrogów z karabinu. [1] Kiedy podbiegniesz przed siebie schowaj się za ostatnią przesłoną - nadjedzie transporter opancerzony. W tym miejscu jesteś w miarę bezpieczny, ale musisz szybko wyeliminować opór. [2] Po wybiciu wszystkich udaj się w stronę schodów
0
- Killzone 3 - poradnik do gry
- Killzone 3: Poradnik do gry
	
- Killzone 3: Opis przejścia
		
- Killzone 3: Wprowadzenie
 - Killzone 3: Nowy początek
 - Killzone 3: Rozkaz ewakuacji (1)
 - Killzone 3: Rozkaz ewakuacji (2)
 - Killzone 3: Ewakuacja z Pyrrus (1)
 - Killzone 3: Ewakuacja z Pyrrus (2)
 - Killzone 3: Pół roku później (1)
 - Killzone 3: Pół roku później (2)
 - Killzone 3: Mroźne wtargnięcie (1)
 - Killzone 3: Mroźne wtargnięcie (2)
 - Killzone 3: Mroźne wtargnięcie (3)
 - Killzone 3: Mroźne wtargnięcie (4)
 - Killzone 3: Infiltracja Stahl Arms (1)
 - Killzone 3: Infiltracja Stahl Arms (2)
 - Killzone 3: Skrót przez złomowisko (1)
 - Killzone 3: Skrót przez złomowisko (2)
 - Killzone 3: Dzień sądu (1)
 - Killzone 3: Dzień sądu (2)
 - Killzone 3: Przechwycenie (1)
 - Killzone 3: Przechwycenie (2)
 
 
 - Killzone 3: Opis przejścia
		
 
 - Killzone 3: Poradnik do gry
	
 
Komentarze czytelników
Mr.Jingles Centurion
Aby zaciąć się w grze zwanej Killzone 3 trzeba naprawdę być przykładem ewolucji wstecznej. Rzekłem.
zanonimizowany549081 Konsul
OWSOME!! Ta gra jest piekielnie trudna!
Ja nie mogę, ludzie! Nie macie już do czego tworzyć poradników? Chyba szympans z padem w ręku przeszedłby Killzone`a.
zanonimizowany538322 Konsul
Nawet jest DLC w postaci: "Osobny poradnik pomoże Ci odblokować wszystkie Trofea w grze."
:P
Nie wiem kto to pobiera.
Mr.Jingles Centurion
Hmm...myślę, że koty pod nieobecność właścicieli i perwersyjni staruszkowie.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
































