End of the Witching Hour | Rozdział II - The Once and Coming King | Impire
Aktualizacja:
End of the Witching Hour
W tej misji dostajesz dostęp do ostatniej komnaty - Brevery (Browar).
Strażnikami skarbów są Fire Warlock i Overlord wraz z Overlord Soul i Priest Soul. W dodatku każdej skrzyni pilnuje (oprócz kilku Szkieletów) dodatkowo co najmniej jeden Necromancer.
Zadanie główne: The Tower of Keftali
Mamy pozbawić skóry (dosłownie) przywódczynię nekromantów mieszkających w wielkiej dziurze w ziemi, nazywanej poetycko Inverted Tower of Keftali. Zadanie nie jest trudne. Jak wszystkie w tej grze zresztą polega na wycięciu wpień masy wrogów i pozbieraniu kilku elementów.

Pierwszym etapem jest znalezienie krasnoludzkiej pompy, która odwadnia podziemia Odwróconej Wieży. Aby tego dokonać, musimy przeczesać podziemia (jeśli można tak nazwać najwyższe piętra owej dziury) siedziby nekromantów. Jak zwykle warto się tego przygotować tworząc co najmniej 4 dobre oddziały - mierzyć się będziemy z nekromantami i ich tworami (Skeleton, Wight i Wraith) na 2 i 3 poziomie.
Kiedy już zajdziemy pompę trzeba będzie ją przerobić by dało się nią operować. Potrzebujesz kilku rzeczy, po jedną będziesz musiał wykonać rajd. Zmontowaną pompę będziesz musiał uszczelnić specjalnym klejem (rajd) i obsadzić Workerem.
Będziesz teraz musiał chronić go przez mniej więcej 5 minut - będą pojawiały się fale Skeletonów, Wraithów i Nekromantów. Kiedy Robotnik skończy pojawi się sama Sprawczyni Całego Zamieszania - Sheela Sourman.

Zabicie jej może sprawiać trudności. Kobieta ma dużą krzepę, życia też sporo a co jakiś czas rzuca czar powodujący strach, po którym większość jednostek przestaje ją atakować. Jednak po jakimś czasie zmasowanego ataku powinna paść pod ciosami naszych jednostek.
Zadanie dodatkowe: Trap Maker
Dostępne od samego początku zadanie polega na zgładzeniu kilku bohaterów stojących w naszym lochu. Dzięki temu dostaniemy dostęp do potężnych pułapek.
Zadanie dodatkowe: Collect Candles

Do biura Oscara znowu przydreptał nasz znajomy zwariowany krasnolud. Dziś potrzebuje dwóch śmierdzących świec. Znajdziesz je w podziemiach wieży.
Kiedy już będziesz gotowy je oddać, krasnal stwierdzi że chciał cztery. No nic musisz je skądś wziąć. Wykonaj dwa rajdy do składów świeczek na mapie.
Masz już cztery. Lecz ten znowu ich nie chce. Chciał PIĘĆ! Słyszałeś? Jedna jest jeszcze w celach Odwróconej Wieży. Jednak kiedy ją zdobędziesz krasnolud stwierdzi, że już znalazł potrzebne świeczki w swoim plecaku. Oczywiście dostaniesz nagrodę - figę z wygrawerowanym imieniem.
I jak tu takiemu zaufać?
0
- Impire - poradnik do gry
- Impire - poradnik do gry
- Rozdział II - The Once and Coming King
- For Whom the Cowbell Tolls | Rozdział II - The Once and Coming King | Impire
- Every Thorn has its Rose | Rozdział II - The Once and Coming King | Impire
- End of the Witching Hour | Rozdział II - The Once and Coming King | Impire
- To Tame a Realm | Rozdział II - The Once and Coming King | Impire
- The Slayer of Giant-Killers | Rozdział II - The Once and Coming King | Impire
- Rozdział II - The Once and Coming King
- Impire - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
