Impire: Baal - Abaddon

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Baal - Abaddon

Pod takim to dziwny mianem występuje nasz bohater - Baal - Abaddon | Opis elementów gry | Impire - Impire - poradnik do gry

Pod takim to dziwny mianem występuje nasz bohater. Oczywiście nasz "Advisor" nazywa go bardziej poetycko (jak na demona): Death Slayer. Na początku ma postać niewielkiego chochlika, lecz kiedy nabierze doświadczenia to przemieni się w potężnego wojownika, dowódcę lub maga, który sam pokona hordy wrogów.

Poniżej znajdziesz opis wszystkich jego zdolności.

Zdolności (skille)

Obraz zdolności

Opis zdolności (zdolności ulepszonej)

Clawed Feet > Hooves - Baal, po trafieniu przeciwnika ma 5% (po ulepszeniu 10%) więcej szans na trafienie w ciągu 10 sekund - Baal - Abaddon | Opis elementów gry | Impire - Impire - poradnik do gry

Clawed Feet > Hooves - Baal, po trafieniu przeciwnika ma 5% (po ulepszeniu 10%) więcej szans na trafienie w ciągu 10 sekund.

Big Wings > Clawed Wings - Baal po trafieniu wysysa 5 (po ulepszeniu 7) punktów życia z ofiary.

Thick Skin > Scale Skin - Pancerz Baala wzrasta o 10% (20%). Efekty się nie kumulują.

Zdolności klasowe - Baal - Abaddon | Opis elementów gry | Impire - Impire - poradnik do gry

Zdolności klasowe. Do wyboru mamy:

Warrior [Wojownik] - Maszyna do zabijania solo.

Commander [Dowódca] - Wspomaga swoje oddziały aurą ale też potrafi nieźle przyłożyć.

Mage [Mag] - Słaby w starciu, ale jego zaklęcia rażą wielu wrogów i nadrabiają jego słabe statystyki fizyczne.

Zdolności wojownika - Baal - Abaddon | Opis elementów gry | Impire - Impire - poradnik do gry

Zdolności wojownika:

Imposing Horns - Baal powoduje krwawienie zadające 3 punkty obrażeń na sekundę przez 10 sekund.

IH > Horns of Hunger - Baal zyskuje możliwość rzucania zaklęcia Absorb.

Whirlwind Sword - Baal może rzucać czar Whirlwind.

Weakening Touch - Baal celnym atakiem obniża skuteczność ataku wroga o 5% na 10 sekund.

WT > Tail of Rage - Baal może rzucać Hell Rage

Zdolności dowódcy - Baal - Abaddon | Opis elementów gry | Impire - Impire - poradnik do gry

Zdolności dowódcy:

Long Tail - Daje 5% szansy na ogłuszenie przeciwnika.

LT > Brainiac - Daje możliwość czaru Healing Aura.

Dummy Banner - Możliwość rzucania zaklęcia Dummy.

Amulets - Poprawia szansę na trafienie krytyczne o 10%.

A > Nasty Amulets - Daje czar Portal.

Zdolności maga - Baal - Abaddon | Opis elementów gry | Impire - Impire - poradnik do gry

Zdolności maga:

Hands of Terror - 5% szansy na wzbudzenie strachu udanym atakiem.

HoT > Croocket Fingers - Baal może rzucać zaklęcie Rot.

Staff of Motivation - Baal może rzucać czar Demonic Whip.

Hastening - Atak Baala przyspiesza o 15%.

H > Braided Beard - Baal dostaje zaklęcie Lightning Storm.

Zaklęcia

Koszt zaklęcia jest w jednostkach Mana.

Ikona

Opis zaklęcia

Summon Worker (Koszt: 50) - Baal - Abaddon | Opis elementów gry | Impire - Impire - poradnik do gry

Summon Worker (Koszt: 50)

Przyzywa Robotnika, który pojawia się gdzieś w pobliżu

Teleportation (Koszt: 5, Cooldown: ~2s) - Baal - Abaddon | Opis elementów gry | Impire - Impire - poradnik do gry

Teleportation (Koszt: 5, Cooldown: ~2s)

Teleportuje oddziały i Baala do miejsc, gdzie już byłeś. Powoduje obniżenie Agresywności o 5 punków, chyba że mamy runę która temu zapobiega.

Ligthning (Koszt: 100) - Baal - Abaddon | Opis elementów gry | Impire - Impire - poradnik do gry

Ligthning (Koszt: 100)

Powoduje mały grom, który zadaje 100 punktów obrażeń.

Exploding Turkey (Koszt: 125) - Baal - Abaddon | Opis elementów gry | Impire - Impire - poradnik do gry

Exploding Turkey (Koszt: 125)

Przywołuje indyka, który biega po polu bitwy i eksploduje gdy zostanie zaatakowany. Zadaje 80 punktów obrażeń każdemu wrogowi w obszarze 5 metrów. Jest traktowany jak pułapka, więc można go aktywować wyłącznie w swoim lochu i wlicza się do ogólnej liczby pułapek.

Absolution (Koszt: 75) - Baal - Abaddon | Opis elementów gry | Impire - Impire - poradnik do gry

Absolution (Koszt: 75)

Powoduje eksplozję wskazanej przyjaznej jednostki, co uleczy wszystkie jednostki w pobliżu o 100 HP.

Absorb (tylko Wojownik)(Koszt: 125, Cooldown: 1s) - Baal - Abaddon | Opis elementów gry | Impire - Impire - poradnik do gry

Absorb (tylko Wojownik)(Koszt: 125, Cooldown: 1s)

Zabija sojuszniczą jednostkę i daje Baalowi jej punkty zycia.

Whirlwind (tylko Wojownik)(Koszt: 100, Cooldown: 2s) - Baal - Abaddon | Opis elementów gry | Impire - Impire - poradnik do gry

Whirlwind (tylko Wojownik)(Koszt: 100, Cooldown: 2s)

Baal atakuje wszystkie przyległe wrogie jednostki zadając każdej 100 punktów obrażeń.

Hell Rage (tylko Wojownik)(Koszt: 150, Cooldown: 15s) - Baal - Abaddon | Opis elementów gry | Impire - Impire - poradnik do gry

Hell Rage (tylko Wojownik)(Koszt: 150, Cooldown: 15s)

Zwiększa Agresję wszystkich okolicznych przyjaznych jednostek.

Healing Aura (tylko Dowódca)(Koszt: 150, Cooldown: 1s) - Baal - Abaddon | Opis elementów gry | Impire - Impire - poradnik do gry

Healing Aura (tylko Dowódca)(Koszt: 150, Cooldown: 1s)

Leczy wszystkie przyjazne jednostki wokół o 5 punktów życia na sekundę przez 15 sekund.

Dummy (tylko Dowódca)(Koszt: 100, Cooldown: 1s) - Baal - Abaddon | Opis elementów gry | Impire - Impire - poradnik do gry

Dummy (tylko Dowódca)(Koszt: 100, Cooldown: 1s)

Zmienia wroga w kukłę. W takiej postaci ma wszystkie swoje cechy ale nie może się ruszać ani atakować.

Portal (tylko Dowódca)(Koszt: 125, Cooldown: 1s) - Baal - Abaddon | Opis elementów gry | Impire - Impire - poradnik do gry

Portal (tylko Dowódca)(Koszt: 125, Cooldown: 1s)

Przywołuje Scout'a lub Abomination na maksymalnie 30 sekund, chyba że stworzenie wcześniej zginie.

Rot (tylko Mag)(Koszt: 125, Cooldown: 15s) - Baal - Abaddon | Opis elementów gry | Impire - Impire - poradnik do gry

Rot (tylko Mag)(Koszt: 125, Cooldown: 15s)

Zadaje przez 15 sekund wszystkim wrogom w promieniu 3 metrów od Baala 5 punktów obrażeń na sekundę.

Demoic Whip (tylko Mag)(Koszt: 100, Cooldown: 1s) - Baal - Abaddon | Opis elementów gry | Impire - Impire - poradnik do gry

Demoic Whip (tylko Mag)(Koszt: 100, Cooldown: 1s)

Zwiększa pancerz, szybkość i szybkość ataku przyjaznej jednostki o 10% na 10 sekund.

Lightning Storm (tylko Mag)(Koszt: 150, Cooldown: 1s) - Baal - Abaddon | Opis elementów gry | Impire - Impire - poradnik do gry

Lightning Storm (tylko Mag)(Koszt: 150, Cooldown: 1s)

Baal rzuca trzy pioruny, każdy zadaje 100 obrażeń.

Impire

14 lutego 2013

PC
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl