Impire: A Fine Day to Kill

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

A Fine Day to Kill

Zadanie główne: KBI Disruption

Zadanie polega na zdobyciu informacji dotyczących Suwerena. Najpierw musisz rozbudować swój loch, co w praktyce sprowadza się do tego, żebyś dokopał się do przejść prowadzących do KBI.

Kiedy tego dokonasz dostaniesz zadanie zniszczenia czterech kul teleportacyjnych - przez to dostaniesz się do środka. Kiedy już tego dokonasz dostaniesz zadanie znalezienia kompromitujących informacji o Suwerenie.

Należy zniszczyć kilka regałów - wypadną z nich (lub nie) zwoje z zapiskami - A Fine Day to Kill | Rozdział IV - The Lord of the Kings (wariant B) | Impire - Impire - poradnik do gry

Należy zniszczyć kilka regałów - wypadną z nich (lub nie) zwoje z zapiskami. Potrzebujesz pięć sztuk.

Kiedy będziesz miał już wszystkie okaże się, że są zaszyfrowane pod postacią listów miłosnych - A Fine Day to Kill | Rozdział IV - The Lord of the Kings (wariant B) | Impire - Impire - poradnik do gry

Kiedy będziesz miał już wszystkie okaże się, że są zaszyfrowane pod postacią listów miłosnych. Musisz zaczerpnąć języka u ben Aparta - znajdziesz tego agenta obtoczonego beczkami z prochem w pomieszczeniu na rogu. Jego pokonanie nie powinno sprawiać trudności doświadczonym oddziałom. Jednak trzeba uważać - gość rzuca czar powodujący strach przez co nasze jednostki wpadają na materiały wybuchowe.

Zadanie dodatkowe: The Small Council

Kiedy zaczniesz się przedzierać do środka komat KBI, u biurka Velveta pojawi się piękne elfie dziewczę, które zażąda po pierwsze ciszy, a po drugie pewnego urządzenia, które jest przechowywane w pomieszczeniu u agentów.

Aby się dostać do pomieszczenia potrzebujesz znaleźć kod który składa się z trzech kolorów. Przeszukaj w tym celu trzy półki. Kiedy już masz kod musisz go ustawić na pochodniach (podobnie jak w misji z minotaurami).

Kiedy ustawimy kod, bramka się otworzy, a my otrzymamy dostęp do urządzenia - A Fine Day to Kill | Rozdział IV - The Lord of the Kings (wariant B) | Impire - Impire - poradnik do gry

Kiedy ustawimy kod, bramka się otworzy, a my otrzymamy dostęp do urządzenia. Mamy teraz wybór: oddać urządzenie czy nie oddać?

Zadanie dodatkowe: Security Bypass

Zadanie polega na znalezieniu i pociągnięciu za dwie dźwignie i włączeniu pewnego zabezpieczenia w komnatach KBI. Dzięki temu nie zwali się nam na głowę horda agentów, którzy pędzą do nas na złamanie karku.

Impire

14 lutego 2013

PC
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl