Stupid Invaders: Część 9
Aktualizacja:
Platforma startowa
1. Szybko przejdź w dół ekranu i wskocz na znajdującą się tam sprężynę [160].
2. Użyj znajdującego się w pobliżu teleportera [161].
3. Wejdź na ruchomą platformę [162], następnie skorzystaj z drabiny, schodów, kolejnych dwóch platform i drugiej drabiny aby dostać się na samą górę. Gdy tam dotrzesz uwolnij szczura zakleszczonego w trybach [163].
4. Wróć na dół tą samą drogą którą wszedłeś na górę, stań na małej platformie [164] i naciśnij zielony przycisk.
5. Podejdź teraz do rozsuwanych drzwi [165] i naciśnij znajdujący się obok przycisk [166]. Gdy wejdziesz do środka Etno znajdzie się w szklanej pułapce (jako trzeci z bohaterów) a ty ponownie przejmiesz kontrolę nad Stereo.
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
Biuro szefa po raz kolejny
1. Przejdź do kolejnego pokoju [167] (w dół ekranu) a podzielisz los swych przyjaciół czyli znajdziesz się w szklanej pułapce. Jedyna wasza nadzieja to teraz głupkowaty Bud na którym przejmiesz kontrolę.
![]() |
Ostatnia deska ratunku
1. Przejdź na drugą stronę góry (np. w dół, w prawo, w prawo, w górę, w lewo).
2. Użyj węża na sterczącej z ziemi rurze [168] a następnie czaszką obetnij kawałek. Korzystając z tego prymitywnego bungie zjedziesz w dół.
3. Skorzystaj z ruchomych schodów po lewej stronie [169] i wjedź na górę, następnie przejdź w dół ekranu do następnego pomieszczenia i skorzystaj z tunelu z lewej [170].
4. Znajdziesz się w pomieszczeniu w którym uwięzieni zostali twoi przyjaciele, użyj znajdującego się na przeciwległej ścianie pulpitu sterującego [171]. Twoi przyjaciele zostaną co prawda uwolnieni ale to jeszcze nie koniec kłopotów. A zaradzić im będziesz musiał sterując Candy.
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
Rakieta
1. Zejdź po dwóch drabinach [172], [173] na dół a następnie korzystając w otworu w podłodze [174] wyjdź na zewnątrz.
2. Użyj znajdującej się tam windy [175], gdy wyjedziesz do góry, poszukaj dużej beczki [176] i zabierz ją ze sobą (silna ta Candy :-)
3. Wróć na platformę startową i podepnij beczkę do leżącego obok węża [177].
4. Wróć do rakiety [178], przekręć koło korbowe [179] i wejdź po drabinie poziom wyżej.
5. Przełącz czerwoną dźwignię z prawej [180] i znowu wyjdź wyżej (tam gdzie zaczynałeś).
6. Naciśnij przycisk zapłonu [181] i ... to już koniec tej gry.
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
Komentarze czytelników
zanonimizowany213806 Junior
nie wiem jak zapalic te swiatlo na strychu...:( pomozcie prosze....
zanonimizowany213806 Junior
juz go nie mam :P hehe wsyztsko idzie suuper...:p cieszysz sie?<lol>
zanonimizowany250097 Junior
fajna i glupia gra z poczuciem humoru
zanonimizowany434535 Junior
doszłam do pokoju z ufo i nie wiem jak urzyc tej rakiety!!!!!!!!!!a kiedyś w to grałam i przeszłam. pomooocyy!!!!!!!=((((((((((
zanonimizowany528859 Junior
witajcie. mi idzie niźle z wyjądkiem jednego :-/ nie umie zapisywać tych etapów jak cos sknoce to zaś zaczynam od pierwszej płytki. zapisał mi sie tylko jeden moment jak nacislam f1 kiedy bylam na dachu na pierwszej płycie i dalej nie idzie :-(
KORZYCH Centurion
zadanie nr 29, ciekawe jak nacisnac ten ukryty przycisk :| jak klikam wszedzie i nie ma tam nic.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
















