Ghost in the Sheet: Opis przejścia cz.2

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści
Instrukcja ze ściany - Opis przejścia cz.2 | Ghost in the Sheet - Ghost in the Sheet - poradnik do gry

Instrukcja ze ściany. Mówi ona, że aby zasilić kolejkę. Wszystkie przyciski muszą być wciśnięte, a lampki mają się świecić.

Opuść wajchę na dół, a następnie weź ołówek - Opis przejścia cz.2 | Ghost in the Sheet - Ghost in the Sheet - poradnik do gry

Opuść wajchę na dół, a następnie weź ołówek. Na początku wciśnij trzy czerwone guziki po lewej na dole. Teraz naciskaj 4 przyciski po środku w kolejności: 1, 3, 4, 2. Zostały tylko pstryczki po lewej. Przełączaj je w kolejności: 1, 2, 3, 1, 4, 1. Gotowe, kolejka działa. Udaj się do niej. Kliknij na radio leżące na podłodze, po czym uruchom kolejkę.

1 - Opis przejścia cz.2 | Ghost in the Sheet - Ghost in the Sheet - poradnik do gry
2 - Opis przejścia cz.2 | Ghost in the Sheet - Ghost in the Sheet - poradnik do gry
Pojawia się nowa umiejętność - popychanie/wciskanie przedmiotów - Opis przejścia cz.2 | Ghost in the Sheet - Ghost in the Sheet - poradnik do gry

Pojawia się nowa umiejętność - popychanie/wciskanie przedmiotów. Z jej pomocą nie będziesz już musiał używać telekinezy i używać innych przedmiotów do naciskania/popychania. Znajdujesz się na niebieskim polu na mapie (Cableway). Przeczytaj kartkę (#1) oraz tablicę ogłoszeń (#5) . Zauważ stertę rupieci (#3) , kawałek rękawa (#4) oraz kwas cieknący z rury (#2) .

3 - Opis przejścia cz.2 | Ghost in the Sheet - Ghost in the Sheet - poradnik do gry
4 - Opis przejścia cz.2 | Ghost in the Sheet - Ghost in the Sheet - poradnik do gry
5 - Opis przejścia cz.2 | Ghost in the Sheet - Ghost in the Sheet - poradnik do gry
Za pomocą telekinezy użyj rękawa na garnku leżącym na biurku, po czym podstaw pod rurę by kwas nakapał do garnka - Opis przejścia cz.2 | Ghost in the Sheet - Ghost in the Sheet - poradnik do gry

Za pomocą telekinezy użyj rękawa na garnku leżącym na biurku, po czym podstaw pod rurę by kwas nakapał do garnka. Gdy już będzie pełny, oblej kwasem rupiecie. Wyleci potwór, który zrobi dziurę w drzwiach za kratami. Ostatni krok to otworzyć kraty - podejdź do telefonu i wykręć numer karty pracowniczej, którą przedtem znalazłeś w dzienniku: 3822. Drzwi się otwierają - przejdź przez dziurę na czerwony korytarz.

Podobało się?

0

Ghost in the Sheet

20 listopada 2007

PC
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Przygodowe
2013-01-09
18:46

Kristoferris Junior

Kristoferris

a w u mnie w dzienniku nie było karty id Nilesa - po prostu tylko tekst ale zadnej karty/ przepustki

Komentarz: Kristoferris

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl