Ghost in the Sheet: Opis przejścia cz.2
Aktualizacja:

Instrukcja ze ściany. Mówi ona, że aby zasilić kolejkę. Wszystkie przyciski muszą być wciśnięte, a lampki mają się świecić.

Opuść wajchę na dół, a następnie weź ołówek. Na początku wciśnij trzy czerwone guziki po lewej na dole. Teraz naciskaj 4 przyciski po środku w kolejności: 1, 3, 4, 2. Zostały tylko pstryczki po lewej. Przełączaj je w kolejności: 1, 2, 3, 1, 4, 1. Gotowe, kolejka działa. Udaj się do niej. Kliknij na radio leżące na podłodze, po czym uruchom kolejkę.
![]() | ![]() |

Pojawia się nowa umiejętność - popychanie/wciskanie przedmiotów. Z jej pomocą nie będziesz już musiał używać telekinezy i używać innych przedmiotów do naciskania/popychania. Znajdujesz się na niebieskim polu na mapie (Cableway). Przeczytaj kartkę (#1) oraz tablicę ogłoszeń (#5) . Zauważ stertę rupieci (#3) , kawałek rękawa (#4) oraz kwas cieknący z rury (#2) .
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
Za pomocą telekinezy użyj rękawa na garnku leżącym na biurku, po czym podstaw pod rurę by kwas nakapał do garnka. Gdy już będzie pełny, oblej kwasem rupiecie. Wyleci potwór, który zrobi dziurę w drzwiach za kratami. Ostatni krok to otworzyć kraty - podejdź do telefonu i wykręć numer karty pracowniczej, którą przedtem znalazłeś w dzienniku: 3822. Drzwi się otwierają - przejdź przez dziurę na czerwony korytarz.
0
- Ghost in the Sheet - poradnik do gry
- Ghost in the Sheet: Poradnik do gry
- Ghost in the Sheet: Mapa fabryki Omega
- Ghost in the Sheet: Opis przejścia cz.1
- Ghost in the Sheet: Opis przejścia cz.2
- Ghost in the Sheet: Opis przejścia cz.3
- Ghost in the Sheet: Opis przejścia cz.4
- Ghost in the Sheet: Opis przejścia cz.5
- Ghost in the Sheet: Opis przejścia cz.6
- Ghost in the Sheet: Opis przejścia cz.7
- Ghost in the Sheet: Opis przejścia cz.8
- Ghost in the Sheet: Opis przejścia cz.9
- Ghost in the Sheet: Opis przejścia cz.10
- Ghost in the Sheet: Opis przejścia cz.11
- Ghost in the Sheet: Opis przejścia cz.12
- Ghost in the Sheet: Opis przejścia cz.13
- Ghost in the Sheet: Opis przejścia cz.14
- Ghost in the Sheet: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Kristoferris Junior
a w u mnie w dzienniku nie było karty id Nilesa - po prostu tylko tekst ale zadnej karty/ przepustki
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.






