Ghost in the Sheet: Opis przejścia cz.10

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści
1 - Opis przejścia cz.10 | Ghost in the Sheet - Ghost in the Sheet - poradnik do gry
2 - Opis przejścia cz.10 | Ghost in the Sheet - Ghost in the Sheet - poradnik do gry
3 - Opis przejścia cz.10 | Ghost in the Sheet - Ghost in the Sheet - poradnik do gry
4 - Opis przejścia cz.10 | Ghost in the Sheet - Ghost in the Sheet - poradnik do gry
5 - Opis przejścia cz.10 | Ghost in the Sheet - Ghost in the Sheet - poradnik do gry
Wyjdź po schodach i pociągnij za drzwi - zamknięte - Opis przejścia cz.10 | Ghost in the Sheet - Ghost in the Sheet - poradnik do gry

Wyjdź po schodach i pociągnij za drzwi - zamknięte. Udaj się do Hali A, do ciemnego kąta. Gdy masz już nową umiejętność wiatru, możesz przetkać rurę. Wypadnie z niej ręka z zaciśniętym kluczem.

6 - Opis przejścia cz.10 | Ghost in the Sheet - Ghost in the Sheet - poradnik do gry
Rękę znajdziesz na zielonej platformie na biurku przy rurze od poczty - Opis przejścia cz.10 | Ghost in the Sheet - Ghost in the Sheet - poradnik do gry

Rękę znajdziesz na zielonej platformie na biurku przy rurze od poczty. Użyj wstrząsów elektrycznych na ręce, a następnie za pomocą telekinezy wsadź klucz do tubki, a tubkę do rury. Teraz trochę wiatru, by ją popchnąć - niestety się nie udaje.

7 - Opis przejścia cz.10 | Ghost in the Sheet - Ghost in the Sheet - poradnik do gry
Biegiem do piwnicy - spotkasz małe biedronki - Opis przejścia cz.10 | Ghost in the Sheet - Ghost in the Sheet - poradnik do gry

Biegiem do piwnicy - spotkasz małe biedronki. Po rozmowie z nimi, podejdź do skrzynki rozdzielczej i włącz prąd w Hali A (jak na poniższym screenie):

8 - Opis przejścia cz.10 | Ghost in the Sheet - Ghost in the Sheet - poradnik do gry
9 - Opis przejścia cz.10 | Ghost in the Sheet - Ghost in the Sheet - poradnik do gry
Wróć do tubki z kluczem i ją popchnij - tym razem działa - Opis przejścia cz.10 | Ghost in the Sheet - Ghost in the Sheet - poradnik do gry

Wróć do tubki z kluczem i ją popchnij - tym razem działa. Teraz przejdź do Hali B pod drzwi biura, które były zamknięte. Pod nimi znajdziesz tubkę z kluczem. Otwórz drzwi i wejdź do środka.

Wsadź dyskietkę (#1) do komputera (#2) - Opis przejścia cz.10 | Ghost in the Sheet - Ghost in the Sheet - poradnik do gry

Wsadź dyskietkę (#1) do komputera (#2) .

Podobało się?

0

Ghost in the Sheet

20 listopada 2007

PC
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Przygodowe
2013-01-09
18:46

Kristoferris Junior

Kristoferris

a w u mnie w dzienniku nie było karty id Nilesa - po prostu tylko tekst ale zadnej karty/ przepustki

Komentarz: Kristoferris

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl