Ghost in the Sheet: Opis przejścia cz.12

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści
1 - Opis przejścia cz.12 | Ghost in the Sheet - Ghost in the Sheet - poradnik do gry
2 - Opis przejścia cz.12 | Ghost in the Sheet - Ghost in the Sheet - poradnik do gry
3 - Opis przejścia cz.12 | Ghost in the Sheet - Ghost in the Sheet - poradnik do gry
Wejdź w przejście po lewej - Opis przejścia cz.12 | Ghost in the Sheet - Ghost in the Sheet - poradnik do gry

Wejdź w przejście po lewej. Przeczytaj kartkę leżącą na ziemi (będzie na niej hasło do komputera - 002YZ1), po czym podejdź leżącej do głowy i spróbuj zagadać. Głowa nie może mówić, gdy ktoś stoi naprzeciwko jej. Użyj podsłuchu po czym wejdź ponownie do pomieszczenia. Usłyszysz jak głowa mówi "It doesn't hurt me at all". Podejdź do niej i wybierz odpowiedź It doesn't hurt me. Teraz będziesz mógł normalnie porozmawiać. Nauczysz się kolejnej umiejętności - straszny krzyk.

4 - Opis przejścia cz.12 | Ghost in the Sheet - Ghost in the Sheet - poradnik do gry
Po rozmowie idź do komputera i wpisz hasło administratora - Opis przejścia cz.12 | Ghost in the Sheet - Ghost in the Sheet - poradnik do gry

Po rozmowie idź do komputera i wpisz hasło administratora. Wybierz strzałkami Unformat Disc, po czym potwierdź przyciskiem. Następnie powróć do menu głównego i obejrzyj dokładnie obrazki.

Zejdź na dół do piwnicy - Opis przejścia cz.12 | Ghost in the Sheet - Ghost in the Sheet - poradnik do gry

Zejdź na dół do piwnicy. Zauważ kość leżącą na podłodze. Użyj na niej elektrycznych wstrząsów - powstanie flet. Zagraj na nim klikając w dolny jego otwór. Pojawi się duch Nielsa. Zanim będziesz z nim mógł normalnie porozmawiać, musisz nauczyć się z nim komunikować

Za pierwszym razem, Niels odpowie na Twoją grę dźwiękiem. Musisz mu odpowiedzieć, grając odpowiednią melodię. Następnie odpowiedzi Nielsa będą składać się z dwóch części. Pierwsza to znak czy dobrze odpowiedziałeś na poprzednie pytanie (wesoły lub ponury odgłos), natomiast druga to kolejne pytanie.

- dźwięk basowy (#1) ,

- "miauczenie kota" (#2) ,

- chrapanie (#3) ,

- chrumkanie jak świnia (#4) .

Zatkaj odpowiednią dziurkę i zagraj melodię. Po siedmiu prawidłowych (pod rząd) odpowiedziach, będziesz z mógł porozmawiać normalnie. Zapamiętaj kod (generowany losowo), który Ci poda, będzie on potrzebny do ukończenia gry. W moim przypadku był on następujący: 32191504.

Idź do szatni i porozmawiaj ze Scottem - Opis przejścia cz.12 | Ghost in the Sheet - Ghost in the Sheet - poradnik do gry

Idź do szatni i porozmawiaj ze Scottem. Dowiesz się, że współczynnik obiegu gazu w Halach wynosi 66:34. Wróć do czerwonego korytarza i spójrz na kartkę wiszącą na ścianie oraz na mierniki gazowe. Kartka tłumaczy nam, w jaki sposób działa czerwony panel w Hali B. Zanim się jednak weźmiesz za ustawianie współczynnika, musisz włączyć w piwnicy zasilanie.

Podobało się?

0

Ghost in the Sheet

20 listopada 2007

PC
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Przygodowe
2013-01-09
18:46

Kristoferris Junior

Kristoferris

a w u mnie w dzienniku nie było karty id Nilesa - po prostu tylko tekst ale zadnej karty/ przepustki

Komentarz: Kristoferris

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl