8 - Ucieczka z Ośrodka nr 7 | Opis przejścia

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

8 - Ucieczka z Ośrodka nr 7

Wejdź do komory testowej - 8 - Ucieczka z Ośrodka nr 7 - Opis przejścia - Gemini Rue - poradnik do gry

Wejdź do komory testowej. Okaże się, że zamiast pistoletu na stojaku (pedestal) z prawej znajduje się zostawiony przez ciebie wcześniej ciężarek (weight). Podnieś go, odłóż z powrotem na miejsce i skieruj się do drzwi z lewej. Wyjdź na korytarz, gdzie spotkasz Epsilon 5, która powie ci o spotkaniu z Giselle.

Udaj się do windy i wybierz piętro ze stołówką (mess hall) - 8 - Ucieczka z Ośrodka nr 7 - Opis przejścia - Gemini Rue - poradnik do gry

Udaj się do windy i wybierz piętro ze stołówką (mess hall). Wejdź do niej, przejdź do drugiej części pomieszczenia i porozmawiaj z Giselle. Po zakończeniu rozmowy skieruj się do swojego pokoju i podnieś kartkę (note) leżącą na podłodze. Wyjdź z pokoju i porozmawiaj przez chwilę z nie pamiętającym niczego Balderem, po czym skieruj się do windy i zjedź na pierwsze piętro, gdzie czeka na ciebie Giselle i Epsilon 5.

Po wejściu do pomieszczenia Giselle powie ci kod (63821) - 8 - Ucieczka z Ośrodka nr 7 - Opis przejścia - Gemini Rue - poradnik do gry

Po wejściu do pomieszczenia Giselle powie ci kod (63821). Wprowadź go przy zamku drzwi z lewej. Okaże się, że uruchomisz w ten sposób alarm. Po rozmowie z dyrektorem strzel w wejście konserwacyjne z pistoletu (pistol), kopnij je i zacznij kierować się w lewo. Po chwili trafisz do pomieszczenia z dwoma filarami uderzającymi w ziemię. Poczekaj, aż pierwszy z nich zacznie się podnosić, po czym szybko przejdź pod nim. Identycznie postąp z drugim, a potem przełącznikiem (switch) z lewej zatrzymaj filar znajdujący się przy dziewczynach. Po uczynieniu tego zablokuj drugi i poczekaj, aż kobiety do ciebie dołączą.

W kolejnym pomieszczeniu czeka cię strzelanina ze strażnikami - 8 - Ucieczka z Ośrodka nr 7 - Opis przejścia - Gemini Rue - poradnik do gry

W kolejnym pomieszczeniu czeka cię strzelanina ze strażnikami. Po ich zabiciu przejdź w lewo i kontynuuj, aż dotrzesz do pomieszczenia z wielkim wentylatorem. Powiedz wtedy Epsilon 5, żeby przy pomocy klawiatury (keypad) otworzyła drzwi. Identycznie postąp w kolejnym pokoju, tyle, że tutaj będziesz musiał bronić dziewczynę przed strażnikami. Kiedy w końcu otworzy przejście, przejdź przez nie i obejrzyj scenkę.

Podobało się?

0

Gemini Rue

24 lutego 2011

PC Mobile
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Przygodowe

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl