8 - Ucieczka z Ośrodka nr 7 | Opis przejścia
Aktualizacja:
8 - Ucieczka z Ośrodka nr 7

Wejdź do komory testowej. Okaże się, że zamiast pistoletu na stojaku (pedestal) z prawej znajduje się zostawiony przez ciebie wcześniej ciężarek (weight). Podnieś go, odłóż z powrotem na miejsce i skieruj się do drzwi z lewej. Wyjdź na korytarz, gdzie spotkasz Epsilon 5, która powie ci o spotkaniu z Giselle.

Udaj się do windy i wybierz piętro ze stołówką (mess hall). Wejdź do niej, przejdź do drugiej części pomieszczenia i porozmawiaj z Giselle. Po zakończeniu rozmowy skieruj się do swojego pokoju i podnieś kartkę (note) leżącą na podłodze. Wyjdź z pokoju i porozmawiaj przez chwilę z nie pamiętającym niczego Balderem, po czym skieruj się do windy i zjedź na pierwsze piętro, gdzie czeka na ciebie Giselle i Epsilon 5.

Po wejściu do pomieszczenia Giselle powie ci kod (63821). Wprowadź go przy zamku drzwi z lewej. Okaże się, że uruchomisz w ten sposób alarm. Po rozmowie z dyrektorem strzel w wejście konserwacyjne z pistoletu (pistol), kopnij je i zacznij kierować się w lewo. Po chwili trafisz do pomieszczenia z dwoma filarami uderzającymi w ziemię. Poczekaj, aż pierwszy z nich zacznie się podnosić, po czym szybko przejdź pod nim. Identycznie postąp z drugim, a potem przełącznikiem (switch) z lewej zatrzymaj filar znajdujący się przy dziewczynach. Po uczynieniu tego zablokuj drugi i poczekaj, aż kobiety do ciebie dołączą.

W kolejnym pomieszczeniu czeka cię strzelanina ze strażnikami. Po ich zabiciu przejdź w lewo i kontynuuj, aż dotrzesz do pomieszczenia z wielkim wentylatorem. Powiedz wtedy Epsilon 5, żeby przy pomocy klawiatury (keypad) otworzyła drzwi. Identycznie postąp w kolejnym pokoju, tyle, że tutaj będziesz musiał bronić dziewczynę przed strażnikami. Kiedy w końcu otworzy przejście, przejdź przez nie i obejrzyj scenkę.
0
- Gemini Rue - poradnik do gry
- Gemini Rue - poradnik do gry
- Opis przejścia
- 1 - Poszukiwanie Matthiusa | Opis przejścia
- 2 - Trening Delty Six | Opis przejścia
- 3 - Ucieczka z Matthiusem | Opis przejścia
- 4 - Kradzież pistoletu | Opis przejścia
- 5 - Zlecenie od mafii | Opis przejścia
- 6 - Spotkanie z Balderem | Opis przejścia
- 7 - Śledztwo w wieży pogodowej | Opis przejścia
- 8 - Ucieczka z Ośrodka nr 7 | Opis przejścia
- 9 - Finał w Ośrodku nr 7 | Opis przejścia
- Opis przejścia
- Gemini Rue - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
