Gemini Rue: Zlecenie od mafii

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

5 - Zlecenie od mafii

Po przełączeniu się na Azriela udaj się w lewo i skorzystaj z drabiny (ladder), aby zejść do wnętrza śmietnika - 5 - Zlecenie od mafii - Opis przejścia - Gemini Rue - poradnik do gry

Po przełączeniu się na Azriela udaj się w lewo i skorzystaj z drabiny (ladder), aby zejść do wnętrza śmietnika. Kopnij leżące z lewej strony zwłoki (corpse), a kiedy przewrócą się na bok przeszukaj je. W portfelu znajdziesz karta identyfikacyjna mafii (mafia ID card) wystawiony na nazwisko Winstona Lucasa. Po jego zabraniu wyjść ze śmietnika.

Zacznij kierować się w prawą stronę - 5 - Zlecenie od mafii - Opis przejścia - Gemini Rue - poradnik do gry

Zacznij kierować się w prawą stronę. Idąc wzdłuż ulicy trafisz w końcu przed siedzibę mafii, której pilnuje jeden mafioso. Tuż przed schodami znajduje się breja (muck). Kopnij ją, a na ulicy pojawi się karta (card). Podnieś ją i udaj się w lewo. Na prawo od terminalu znajdziesz przejście zablokowane deskami. Zniszcz je kilkoma kopniakami i wejdź do środka. Podejdź do dziury (hole) i spróbuj przez nią przejść. Okaże się, że jesteś na to za duży,

Opuść budynek, przejdź w głąb ulicy i skręć do zaułka (back valley) z lewej - 5 - Zlecenie od mafii - Opis przejścia - Gemini Rue - poradnik do gry

Opuść budynek, przejdź w głąb ulicy i skręć do zaułka (back valley) z lewej. Podejdź do dziewczyny (girl) grzebiącej w śmietniku i porozmawiaj z nią. Okaże się, że szuka karty, którą znalazłeś przed domem mafii. Podaruj ją jej i poproś o przysługę (favor).

Kiedy dziewczyna zacznie za tobą iść skieruj się do zrujnowanego budynku z deskami w wejściu i poproś ją, aby przeszła przez dziurę i przejrzała skrzynie z prawej - 5 - Zlecenie od mafii - Opis przejścia - Gemini Rue - poradnik do gry

Kiedy dziewczyna zacznie za tobą iść skieruj się do zrujnowanego budynku z deskami w wejściu i poproś ją, aby przeszła przez dziurę i przejrzała skrzynie z prawej. Powiedz jej, aby zajrzała do pudła o numerze LSW-117 (CRS-117), gdzie znajdzie się laserowy stabilizator węgla (carbon ray stabilizer). Kliknij na nie prawym przyciskiem myszy, a główny bohater automatycznie dokona naprawy.

Opuść budynek i skieruj się w prawo - 5 - Zlecenie od mafii - Opis przejścia - Gemini Rue - poradnik do gry

Opuść budynek i skieruj się w prawo. Porozmawiaj z odźwiernym (doorman) wybierając informacje i podając mu nazwisko Winstona Lucasa. Następnie oddaj mu pistolet, wejdź do środka powiedz kolejnemu mafiosowi, że przyszedłeś po informacje, po czym przejdź przez drzwi z lewej. W środku czeka cię rozmowa z Jenkinsem, czyli lokalnym szefem mafii, który udostępni ci informacje na temat ośrodka nr 7, jeśli załatwisz sprawę zaginionego transportu narkotyków. Na zakończenie otrzymasz telefon do przemytnika o imieniu Kenneth, który zajmował się dostawą.

Po wyjściu z budynku zadzwoń do Kennetha i powiedz mu, że masz dla niego robotę (I have a job for you), jako pilot (pilot) - 5 - Zlecenie od mafii - Opis przejścia - Gemini Rue - poradnik do gry

Po wyjściu z budynku zadzwoń do Kennetha i powiedz mu, że masz dla niego robotę (I have a job for you), jako pilot (pilot). Następnie obiecaj mu, że nagroda umożliwi zapłacenie za transport na Byka i z powrotem (Enough to but transport here and back Taurus). W końcu przemytnik poda ci swój adres. Udaj się do hotelu, w którym mieszkał Matthius, wejdź na trzecie piętro i podejdź do ostatnich drzwi oznaczonych numerem 3E. Kiedy będziesz próbował dostać się do środka z lewej strony nadejdzie Kenneth z pistoletem wymierzonym w twoją stronę. Czeka cię dość długa rozmowa, z której dowiesz się, że narkotyki ktoś ukradł z portu kosmicznego. Po zakończeniu dialogu podnieś rzucone przez rozmówcę na podłogę zdjęcie (photo).

Opuść hotel i użyj zdjęcia na terminalu - 5 - Zlecenie od mafii - Opis przejścia - Gemini Rue - poradnik do gry

Opuść hotel i użyj zdjęcia na terminalu. Najedź na statek kosmiczny w prawym górnym rogu i powiększ go, a potem dokonaj jeszcze większego zbliżenia na czerwonym numerze maszyny. Kiedy zostanie on zapisany w twoich notatkach użyj go w wyszukiwarce terminalu (search). Dowiesz się, że jest on zarejestrowany na niejakiego Paula Ericksona. Przeciągnij jego nazwisko do wyszukiwarki, a dowiesz się, gdzie mieszka.

Udaj się do zaułka (back valley), gdzie spotkałeś dziewczynę szukającą karty w śmietniku, po czym użyj skrzyni (crate) przeciągnij ją na prawo pod balkon i wejdź na nią - 5 - Zlecenie od mafii - Opis przejścia - Gemini Rue - poradnik do gry

Udaj się do zaułka (back valley), gdzie spotkałeś dziewczynę szukającą karty w śmietniku, po czym użyj skrzyni (crate) przeciągnij ją na prawo pod balkon i wejdź na nią. Następnie użyj stopy (foot) na rurze (pipe), a kiedy bohater na niej stanie złap się drabiny (ladder). Po wejściu na balkon wybij nogą okno (window) z prawej i wejdź do środka.

W hotelu zejdź do recepcji, przeczytaj wiadomość, a potem przejrzyj notatkę (note) znajdującą się w skrzynce z lewej - 5 - Zlecenie od mafii - Opis przejścia - Gemini Rue - poradnik do gry

W hotelu zejdź do recepcji, przeczytaj wiadomość, a potem przejrzyj notatkę (note) znajdującą się w skrzynce z lewej. Z jej ułożenia można wywnioskować, że Erickson mieszka w pokoju 2A. Udaj się zatem na drugie piętro i otwórz wytrychem pierwsze drzwi z lewej. Kiedy wejdziesz do środka okaże się, że Paul leży nieprzytomny na ziemi. Aby mu pomóc musisz zdobyć lekarstwo.

Po wyjściu z hotelu przejdź na prawą stronę ulicy i przeczytaj notatkę (note) znajdującą się w drzwiach - 5 - Zlecenie od mafii - Opis przejścia - Gemini Rue - poradnik do gry

Po wyjściu z hotelu przejdź na prawą stronę ulicy i przeczytaj notatkę (note) znajdującą się w drzwiach. Dowiesz się z niej, że o lekarstwa należy pytać właściciela lokalu za kioskiem. Obejdź kiosk i porozmawiaj przez drzwi, znajdujące się tuż przy bezdomnym, o lekarstwach (I'm here for meds). Dowiesz się, że posiada je Susanna mieszkająca w hotelu pod numerem 2A.

Skieruj się do hotelu, gdzie mieszkał Matthias i wejdź po schodach na drugie piętro - 5 - Zlecenie od mafii - Opis przejścia - Gemini Rue - poradnik do gry

Skieruj się do hotelu, gdzie mieszkał Matthias i wejdź po schodach na drugie piętro. Dojdź do końca korytarza z prawej i użyj nóg (foot) na dziurze (hole) znajdującą się w ścianie tuż przy oknie. Następnie użyj wytrycha na skrzynce elektrycznej (conduit), co spowoduje spięcie i wyłączenie światła na korytarzu. Udaj się teraz w lewo i zagadaj strażnika przed drzwiami. Po chwili Azriel powali go na ziemię i otrzyma leki (meds) od tajemniczej Susanny.

Opuść hotel i skieruj się do apartamentu, w którym leży nieprzytomny Erickson - 5 - Zlecenie od mafii - Opis przejścia - Gemini Rue - poradnik do gry

Opuść hotel i skieruj się do apartamentu, w którym leży nieprzytomny Erickson. Użyj na nim leków (meds) i porozmawiaj. Okaże się, że Paul nie jest pilotem poszukiwanego statku, ale tylko go wynajmuje. Kiedy poda ci hasło użyj konsoli (console) znajdującej się na ścianie z prawej. Dzięki temu dowiesz się, ze w dniu, w którym zaginął ładunek statek był pilotowany przez Barry'ego Adama. Wyjdź z hotelu i po rozmowie Kanem wprowadź nazwisko Adamy do jednego z terminali (terminal).

Kiedy nie wyświetlą się żadne informacje spróbuj przepytać sprzedawcę (vendor) - 5 - Zlecenie od mafii - Opis przejścia - Gemini Rue - poradnik do gry

Kiedy nie wyświetlą się żadne informacje spróbuj przepytać sprzedawcę (vendor). Kiedy i to nie odniesie skutku skieruj się do hotelu i porozmawiaj z recepcjonistą (receptionist). Okaże się, że Barry mieszka w pokoju 4A. Udaj się na czwarte piętro i użyj wytrycha (lockpick) na pierwszych drzwiach z lewej. Następnie skorzystaj z konsoli (console) wiszącej na ścianie z lewej, wejdź w zakładkę dziennik (journal) i przejrzyj wszystkie wiadomości. Ostatnia z nich zawiera ważne dane. Kiedy je zdobędziesz wyjdź z hotelu.

Podobało się?

0

Gemini Rue

24 lutego 2011

PC Mobile
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Przygodowe

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl